0.27

5.1K 270 99
                                    

Öncelikle Bahadır bölüm yayınlanmadığı için özür dilerim . İyi okumalar 😁



Gözlerimi açtığımda beyaz bir odadaydım. Hastane odasındaydım. Son olanları hatırlayınca başıma bir ağrı girdi. Ağrıyı boşverdim . Ama Jungkook  nerde ? Yataktan kalkıp camdan dışarı baktım. Hava karanlıktı. Saate baktığımda saat 9 du. Peki Jungkook neredeydi ? Kapı açıldı. İçeri annem ve babam girdi. Hemen annem bana sarıldı.

Annem: kızım bizi çok korkuttun . Babanla senin için çok endişelendik.
Büşra: tamam merak etmeyin ben iyiyim . Jungkook nerde ?
Babam: evde seni bu gün taburcu edecektik . Oda evi hazırlıyordur .
Büşra: hadi gidelim o zaman

Annem taburcu işlemleriyle ilgilenmek için gitti . babam da arabayı hazırlamak için gitti. Bende üstümü değiştirdim. Bir an önce Jungkook un yanına gitmek istiyordum. Odadan çıkıp annemi buldum. Arabayla eve geldik . Yol boyunca annem bana sarılıp öpüp  durdu.  Eve gelince hemen aşağı indim .

Annem :kızım biz babanla şirkete geçiyoruz . Sana Jungkook bakar .
Babam: sırf onları yalnız bırakmak için beni kızımdan ediyorsun .
Annem: şşşş , kızım hadi sen git .

Annemler gidince bende kapıyı tıkladım. Kapıyı Jungkook açtı. Ve hemen bana sarıldı. Bende ona sarıldım. Kokusunu özlemiştim . Yaklaşık 2 dakika geçmişti. Ve hala bana saılıyordu.

Büşra: artık içeri geçsek üşüyorum da .

Demenle hemen beni içeri aldı. Koltuğa oturup tekrar sarıldı. Bu sefer öpüyordu da. Ama çok yumuşaktı. Ve masum

Büşra: Jungkook niye böylesin ? Beni sanki günlerdir beni görememiş gibisin .
Jungkook: aptal kız 2 hafta yoğun bakımındaydın. Seni ne kadar merak ettim . O bir ay  bana bana nasıl zehir oldu . Sensiz geçen her saniyede ölüp ölüp dirildim ben .

Bu sefer ben ona daha çok sarıldım. Ve öpmeye başladım. Ama bu seferki hiçte masum değildi.
Bi anda durdu.

Jungkook: Büşra kendimi durduramam
Büşra: senden durmanı isteyen yok. Tam anlamıyla ben senin olmak istiyorum .

Ve tekrar öpmeye başladı. Beni yavaşça kucağına aldı. Yukarı kata odamıza çıkardı.

(Burası sizin hayallerinize kalmış . Ben yazmaya utandım.☺️)

———————————————————————-

sevdiğim adamın yanındaydım . Ve burası Dünyadaki en huzurlu yeriydi. Ona biraz daha yaklaştım. Artık tam anlamıyla onundum. Onun karısıydım.

Jungkook: karıcım yoruldun mı ?
Büşra: ...
Jungkook: beraber düş alalım mı ? Ama Orda da birazcık yaramazlık yapabilirim.
Büşra: JUNGKOOK!!
Jungkook:tamam tamam. ilk sen duş al.

Uff çok utanmıştım. Hemen üstümü kapatacak bir şeye sarıp kalktım.

Jungkook: gördüm zaten niye saklıyorsun ?
Büşra: yahhh

Hemen çıktım. Pislik bilerek beni utandırmaya çalışıyor . tabi başarılı da oluyor .

Duştan çıktıktan sonra odaya girdim. Jungkook yoktu. Diğer banyoya girmiş olmalı. Bu benim için iyiydi rahatça giyinebilirdim. Giyinip çarşafları da değiştirince aşağı indim. Kahvaltıyı hazırladım. Jungkook yarı çıplak bir şekilde geldi . Hemen arkamı döndüm.

Büşra: yahh niye üstünü giymedin !
Jungkook: Büşra sence biraz abartmıyor musun ? Gece karın kaslarıma dokunurken hiç de böyle tepki vermiyordun .
Büşra: yahhh deme utanıyorum.
Jungkook: ama utanınca ayrı bir tatlı oluyorsun. Tamam utandırmak yok. Hadi kahvaltı edelim .

Masaya oturduk. Ben kahvaltı yaparken o da bana bakıyordu. Ya niye bakıyordun ? Dün n yece yiyip bitirdin zaten !

Büşra: bakma kahvaltını yap.
Jungkook: şuan seni bir daha yiyesim var .
Büşra: Jungkook yaaaa
Jungkook: bu arada evin önünde 4 tane koruma var herşeyi onlar yapacak .
Büşra: tamam

Kapı çalmıştı. Jungkook gidip açtı. Gelenler bizimkilerdi. Tabi minhoo da vardı.

Jimin: bizsiz he çok alındım.
Namjoon: jimin !!
Jimin : tamam ya
Hoseok: bizde geçmiş olsuna geldik.
Minhoo: bay jeon un burda ne işi var?
Jimin: doğru söylemeyi unuttum. Büşra Jungkook un karısı
Minhoo: ne ???!!!
Eunji: ben de yoongi yle sevgiliyim
Minhoo: ne ??!!
Jimin: yakında alışırsın aşkım
Büşra: neyse ben size servis yapayım.
Tae: hasta insana iş mi yaptıracaksınız .
Eunji: ben yardım edeyim.
Minhoo: bende

Ayağı kalktım. Ama tökezliyordum.

Eunji: Büşra hastaneden dün çıktığını bilmesek şey yaptığınızı sanardık.

Hemen onlara döndüm. Gözlerim fal taşı gibi açılmıştı. Allahtan hastayım diye böyle sandılar yoksa utanmaktan ölebilirdim.

Jungkook: kızı utandırmayın ne olmuş yani yaptıysak.

Herkes şaşırmıştı. Allah belanı versin Jungkook. şuan ölmek istiyorum. Hayır minhoo da yeni yani

Eunji: cidden yaptınız mı ?
Büşra: yahhh sizene SİZENE!!!
Jin: cidden yapmışlar
Yoongi: 1 aya kalmaz çoçukları olur bunların .
Jungkook:tamam kızı daha fazla utandırmayın!

Yüzüm kıpkırmızı olmuştu. Servislerini verip köşeye oturdum.

Hoseok: madem şey yaptınız bu gün çok yorulmuşsunuzdur o yüzden biz yemekten sonra gidelim. Belki devam ettirmek felan isterler .
Büşra: oppa bari sen yapma ya
Hoseok: tamam sustum 😇😄...

Zorunlu hayat ; jeon jungkook Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin