Arkadaşlar hangi liseye gideceğim belli olana kadar ne sıklıkla atabilirim bilmiyorum. Çünkü lise bulmaya çalışıyorum . Neyse iyi okumalar
ilk içeri hoseok girdi. Hemen jungkook tan uzaklaştım. ardından diğerleri de girdi. Kızlar yanıma gelip bana sarıldılar.
Eunji: kanka çok korktum ya . Bu sefer bizi çok endişelendirdin .
Minhoo: öncekilerden bile daha çok korktuk .
Jimin : yok ya valla alıştık artık . En az 2 gün yatar kalkar dedim . Zatende öyle oldu merak etme .
Namjoon: jimin ! büşra swn buna bakma geçmiş olsun .
Jimin : hemen jimin zaten ! ne oluyorsa jimin in suçu !
Hoseok : bu arada 5 saniye geç gelseydik... ay hatırladıkça utanıyorum .
Büşra: ben de utanıyorum . Ama sizin gibi arkadaşlarım olduğu için .
Jimin : hayda ne dedik ki şimdi yani
Büşra: demi hiç yani
Tae: sen bunlara bakma geçmiş olsun .
Büşra: ele başıda burada bana niye söylemediniz !
Eunji: neyi ?
Büşra: jungkook sırf Hakan yüzünden 2 ay boyunca benden uzak durmuş
Minhoo: ne ?
Tae: aslına bakarsanız jungkook hep gizlice yanımızda dolaşıyordu . 2 ay Hakan yüzünden Büşra dan uzak durdu. Çünkü jungkook u Büşra yı öldürmekle tehdit ediyordu . Bizde gizlice yakalamak için yaptık.
Minhoo: jimin bunu nasıl bana söylemezsin ?
Jimin : ya hayatım elimde değildi. Ondan yoksa ben senden hiç birşey saklar mıyım ?
Eunji:sende mi aynı sebebten sakladın yoongi ?
Yoongi: yok ben Büşra ya yetiştirsin diye söylemedim . Dedikodunun alasını yapıyorsun sonuçta .
Eunji: yoongi ! Bu gün yine hödüklüğün üstünde bakıyorum da .
Yoongi: teşekkürler hayatım .
Eunji: bak bide ne diyor .
Tae: Büşra bana söylemediğim için küs değilsin de mi ?
Büşra: biri bir şey mi dedi ? Ben mi yanlış duydum?
Tae: vişneli kek ve muzlu süt alsam barışır mısın ?
Büşra: ooo ben sen ile küs değildim ki zaten ! Ama yine de alabilirsin yani .
Tae: tamam alacağım .
Büşra: ayy benim canım ondan çekti . Ben kekle süt istiyorum.
Eunji: benim de canın kek çekti ya . Şöyle bol çikolatalı ayy tae bana da alır mısın ?
Tae: tamam siz bekleyin ben kantinden alıp gelirim .Tae ya siparişlerimizi verip kantine yolladık. O sırada kızlar yanımdan kalktı . Yanıma jungkook geldi . Ay her yanında olduğumda huzurlu oluyorum ya .
Jimin : e ikizlerin cinsiyeti belli oldu mu?
Jin : evet ben kız amcası mı oluyorum ? Yoksa erkek amcası mı ?
Jimin : erkek amca olucak tip yok sen de kesin kız olur
Eunji: asıl ben kız halası mı olacağım
Minhoo: öyle sıfatlar var mı ya ?
Eunji: dediğimize göre var .
Hoseok : ee yoksa kız mı olucak ?
Yoongi : hayır erkek olucakO sırada tae da gelmişti . Biz kızlar kekleri yemeğe koyulmuştuk bile
Hoseok: kız olacak !
Yoongi: erkek olacak !
Hoseok: kız olacak !
Yoongi: erkek bir oğlan olucak !
Tae: doğal olarak kız bir oğlan olmayacağına göre erkek oğlan olacak
jin : tae sana hak veriyorum .
tae: teşekkürler hyung
Namjoon: bırakında kız söylesin artık
Jungkook: sizin soracağınız yok. Böyle tartışır gidersiniz .
Namjoon: ben de sana hak veriyorum
Jungkook:ee cinsiyetleri ne olucak ?
Yoongi: bu mu yani ? ee bu soruyu bizde sormuştuk . Ne oldu yani ? çok şey değişti sanki !
Jungkook : ufff hyungAdeta onları gördüğüm ilk güne dönmüştüm . çok tatlılardı . nerden nereye gelmiştik ya . Ben o gün jungkook dışında hepsini sevmiştim . şimdi ise jungkook a körü körüne aşıktım. Hayat çok garip ama bir o kadarda güzeldi . hem şuan kekte yiyordum. yemeyi bırakıp onlara cevap verdim.
Büşra: bende bilmiyoru. jungkook la öğrenmek için 2 ay bekledim . jungkook la öğrenmek isteğimden yaptım .
jungkook bana sıkıca sarılmıştı. Ben de ona öyle sıkıca sarılıp anın keyfini çıkarttım .
Minhoo: ayy çok tatlılar ya
Eunji: aynen nazar değmesin .
Tae: Büşra sen artık yarın yaptırırsın cinsiyetini öğrenirsiniz . Bize de haber verirsiniz . Jungkook tekrardan kutlarım .
Eunji: aynen bizde kutlarız .
Jungkook: teşekkürler
Eunji: neyse biz çıkalım artık .
Tae: aynen
Jin : evet hadi çıkalım .
Hoseok: bide yani Sonuçta gençlerin konuşacakları felan vardır . 2 aydır birbirlerinden uzaklar . Birbirlerini görmüyorlar . Ama o şeyi lütfen burda yapmayın . Mümkünse eve gedince yapın. Şimdi ileri felan gidersiniz ama bu sefer biz değil doktor basar ona göre yani . Sırf sizi düşündüğümüzden yani
Büşra: ya ama hoseok ! bak ikidir böyle yapıyorsun gözümden kaçmadı . Valla kırıldım sana .
Hoseok: vişneli kekin ve muzlu sütün çözemeyeceği iş değil . Merak etme sen
Namjoon: neyse uzatmayalım da çıkalım artık .Tam odadan çıkacakların da içeri bir hemşire girdi . Girer girmez de jin in yanağın öptü . Ben yokken neler olmuş burda .
Büşra: jin bu kız kim ? Niye seni öptü ?
Jin : size söylemeyi unuttum . Bu lee jisang sen 2 ay önce seni getirdiğim de tanıştık sonra dün Hakan ı hapise attıktan sonra sevgili olduk . Bu karmaşada da söylemeyi unuttum.
Büşra: merhaba ben Büşra
Eunji: ben eunji . Ben yoongi ile evliyim .
Minhoo: ben de minhoo jimin ile sevgiliyim .
Jisang : merhaba ve zaten jin hepinizden bana bahsetti . Az çok hepinizi tanıyorum .
Minhoo: bu arada yarın kuzenim geliyor .
Büşra: ismi ne ?
Minhoo: sangbi
Eunji:ımm tamam bizim aramızda hemen uyum sağlar zaten .
Namjoon: madem herkes bir sürpriz söylüyor ben de söyleyeyim internette bir kızla tanıştım . 1 aydır konuşuyoruz ben bazen kızı gizlice gözetledim . Tabi asla sapık değilim yani ve Bu gün onunla buluşucağım .
Yoongi:ismi ne ?
Eunji : sanane yoongi kızın isminden ben yetmiyor muyum ?
Yoongi: ne alaka şimdi ? Saçmalama
Eunji: zaten bir ben saçmalıyordum dimi ?
Yoongi: uff eunji özel günümde felan mısın ?
Eunji: ya bu soru burda sorulur mu ?
Hoseok: konuyu saptırdınız ya ! Susun iki saniye !
Eunji: zaten bir ben susayım di mi ?
Tae: hadi kızın ismini söyle . Yeni yengemizin ismini merak ediyorum.
Eunji: ben yetmiyor muyum ? Ben niye yetemedim size ? Demek ki çok hata yapmışım çooook !
Namjoon : kızın ismi lee suvi
Minhoo: oda bizimle hemen uyum sağlar merak etme . Ama ilk bizimle tanıştır yani
Büşra : Aynen biz onunla anlaşır aramıza katarız.
namjoon: teşekkürler ve merak etmeyin sizin ile de tanıştıracağım .
Tae : peki ama şimdi gidelim . Ben bile bunaldım Büşra nasıl bunal masın ?
Eunji: zaten hep diğer yengelerinize öncelik verin ben kimim ki ? Beni dinleyen bile yok !En sonunda hepsi odadan çıktılar . Jungkook da onlar odadan çıkar çıkmaz beni öpmeye başlamıştı ...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zorunlu hayat ; jeon jungkook
Fanfictionbabamdan bir gram sevgi görmediğim gibi hayatımıda mahvediyordu. bana sadece kendi istediklerini yaptırıyordu. ama ilk defa zorlukla yaptığım şey beni mutlu mu edicekti ?