0.22

7K 355 70
                                    

Başka bir yoonkook daha😍😍😍😍😍
Çok fazla yakın değiller mi ?neyse devam edelim.

Konuyu acilen değiştirmeliydim

Büşra: ıhm ıhm ımm hadi bir şeyler yapalım. Ne yapalım? Mesela bu gün bir yerlere mi gitsek?
Jungkook: Büşra konuyu değiştirme!
Büşra: jungkook hadi ama sonuçta bütün dünya bunu bilmiyor.
Hoseok : ıhm Büşra
Jungkook: sadece ben mi abartıyorum ?
Hoseok: ıhm jungkook
Büşra : hayır öyle demek istemediğimi sende biliyorsun
Hoseok: Büşra jungkook
Büşra-jungkook : ne var!!!
Hoseok : aslında bütün dünya biliyor
Büşra: ne ?

Telefonu bize çevirdi. Tae ve benim el ele tutuştuğumuz resmim vardı. Ahhh ben ne yapacağım.

Jungkook sinirle yukarı çıktı.

Büşra: offf göstermek zorunda mıydın?
Hoseok: bütün suç benim mi şimdi?
Büşra: ben öyle mi dedim?
Yoongi: tartışmayı kesinde ne yapacağımızı düşünelim. Büşra sen git jungkook u sakinleştir . Bizde şu sitedekileri kaldıralım.
Büşra: tamam

Yukarı çıktım. Kapıyı kitlememişti . İçeri girdim. Jungkook yatağın başında oturuyordu. Yanına gidip oturdum ve ona sarıldım.

Büşra: jungkook onların yalan olduğunu biliyorsun ve benim seni sevdiğimi de biliyorsun.
Jungkook: sorun orda işte sadece ben biliyorum. Dünyada ki herkesin bilmesini istiyorum .
Büşra: iki ay benim için dayanamaz mısın?
Jungkook: dayanırımda böyle çok sinir bozucu oluyor .
Büşra: biliyorum kızlar sana yavşayınca ben ne hissediyorum haberin var mı?
Jungkook: tamam 2 ay dayınıcam ama tae ile bu oyuna devam edersen tae yi öldürürüm.( pislik kıza bak vkook un arasını bozdu)
Büşra: tamam hadi şimdi ne yapalım ?
Jungkook: aklıma çok güzel şeyler var ama aşağıda kuzenlerim ve arkadaşın var. Akılımdakileri yapamayız.
Büşra: doğru hadi aşağı inelim.

Elini tuttum. Onu sürükleyerek -sürüklemek denirse tabi  - aşağı indik. Bizimkiler kalkıyordu.

Büşra: nereye ?
Yoongi: biz randevuya(randevu kelimesini hayatım boyunca ilk defa yazıyorum Waoh )çıkıcaz.
Seokjin: namjoon, hoseok ve ben şu saçma işi halledicez.
Tae: jimin ben de teklif için-
Jimin:saçmalama sadece alışveriş yapıcaz.
Tae: hyung ama sen bana-
Jimin: boşver onu şimdi ne diyorsam o !
Büşra: ne teklifi  ? Kimin için?
Jungkook: ya tae maknea gene saçmalıyor boşver .
Büşra: iyi peki
Jungkook: zaten bizde buraları toplayınca yaklaşık 3 saate çıkarız.
Jimin : Harika böylelikle süsleye-
Jungkook:hadi gidin !
Büşra: burda bir işler dönüyor ama neyse
Eunji: aa kankacım hadi biz gidiyoruz.

Arabaya binmelerini izledik. Gözden kayboluncaya kadar bekledik. Gittiklerinde eve geçtik. İlk eve ben girdim. Jungkook kapıyı kapatır kapatmaz beni duvarla kendi arasına aldı.

Jungkook: acaba bugünü evde mi geçirsek .
Büşra: jungkook!!!
Jungkook: tamam ya

Ayrıldık . Tekli koltuklardan birine oturdum .

Büşra: bu arada jungkook sana çok önemli bir şey söylicem .
Jungkook: söyle ne oldu karıcım ?
Büşra: artık bana karıcım deme çünkü ben seol özel tıp hastanesi stajyeri Büşra coşkun um.
Jungkook: ne ?
Büşra: duydun .
Jungkook: ama bu hala bir jeon la evlenip bayan jeon olduğun gerçeğini değiştirmez.
Büşra: neyse Beni de geçen gün aradılar . Çok istiyorlardı ve güzel bir yer olduğundan kabul ettim.
Jungkook: yani beni görmeye  fırsatın olmicak.
Büşra: unuttunuz galiba bay jeon siz benim öğretmenimsiniz sizi okulda her gün göreceğim  öğretmenim .
Jungkook: eğer öğretmeninsem benim sözümü dinle boşver bu işten .
Büşra: jungkook ya

Yanına oturdum. Elimi omzuna koydum. Ve aramızda bir kaç cm bıraktım. İşte dişilik yönümü kullanıyordum.

Büşra: şimdi sen bana izin vermeyip benim kalbimi kırarsan bende bir gün senin kalbini kırarım.

Ayağa kalktım. Ve kalktığım gibi oturdum .

Jungkook: tamam ama ben senin bırakıp alıcam ve orda kız arkadaşın bile olmıcak.
Büşra: peki .bugün nereye gidicez?
Jungkook: ilk evi toplicaz
Büşra: peki

Birlikte evi toplamaya başladık. Dağa doğrusu ben topluyor o dağıtıyordu. Bunu bilerek yapıyordu.

Büşra: jungkook artık dağıtmayı bırak ve toplamaya başla . Toplamıcaksanda dağıtma!!
Jungkook: tamam😇😇

Jungkook un dağıttığı yerleri de toplayınca işim bitmişti .

Jungkook: ama sen hızlı topladın daha 3 saat olmadı .
Büşra: jungkook abartma
Jungkook: bütün evi temizlediğine emin misin?
Büşra: evet temizledim.
Jungkook: tamam sen duş al. Bende nereye gitçeğimizi düşüneyim.

Yukarı Kata çıkıp düş aldım. Sonrada hızla dolabımdaki siyah deri eteğimi , beyaz gömleğimi ve siyah topuklu ayakkabımı giydim. Siyah küpem ve beyaz kol çantamı taktım. Saçlarımda dalgalıydı. Evet biraz şık olamayabilirim ama jungkook ilk olarak bir yere gidicez o kadar hevesli görünmek istemem.

Aşağı indim. Jungkook ta hazırlanmıştı . Kot siyah pantolon ve kırmızı gömleği ve havaya dikili olan saçlarıyla çok yakışıklı görünüyordu. Yanına gittim . Jungkook ellerini belime sardı. Bende ellerimi boynuna sardım.

Jungkook: çok güzel olmuşsun  😍
Büşra: teşekkürler ve sende çok hoş olmuşsun.

Utanmıştım. Sonuçta bunu Jungkook tan duymak bambaşkaydı.

Jungkook: gidelim mi ?
Büşra: tamam hadi gidelim.

Evden çıktık. Arabayla gidiyorduk . Ve ben çok sıkılmıştım. Zaten uzun yol yolculuğunu hiç sevmem .

Büşra: jungkook çooooook sıkıldım .
Jungkook: az daha yolumuz kaldı .
Büşra: nereye gidiyoruz ?
Jungkook:bekle görürsün !
Büşra: hıh tamam 😠

Bir kaç dk sonra arabayı durdurdu. Ama niye buraya geldik ki ? Restorana , cafeye veya sinemaya giymemiz gerekmez mi? Ya da ne bileyim bir lunapark felan ?

Zorunlu hayat ; jeon jungkook Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin