0.31

4.1K 221 69
                                    

Medyadaki resim çok güzel değil mi ? Gerçi ayrılar ama yinede çok güzel

Jungkook a da benim elbisemle uyumlu takım elbise hazırlayınca oturup eunji yi aradım . Herşeyi hazırlamışlardı.

Jungkook: benim canım çok sıkıldı. Hadi 4 ümmüz bir şeyler yapalım
Büşra:benim de canım çok sıkıldı .Ne yapalım ?
Jungkook: oyun oynayalım
Büşra: ne oynacağız ?
Jungkook: Playstation la oynayalım.
Büşra: ben maç oynamam
Jungkook: niye ben üçe tek oynuyorum korkmuyorum . Sen niye oynamıyorsun ?
Büşra: Jungkook beni ağlatmak mı istiyorsun ? Bu aralar çok hassazım zaten !!
Jungkook: tamam ne yapalım ?
Büşra: yemek yiyelim 
Jungkook: doğru sen üç can taşıyorsun hemen açıkırsın . Hadi yiyelim ama önce hazırlayalım.

Birlikte yemek birşeyler hazırlayıp yedikten sonra bana zorla Playstation oynattı. Ve doğal olarak o kazandı.

Büşra: banane ben saymıyorum ! Benim şeyim bozuk! kumandam bozuk !
Jungkook: peki peki sen kazandın diyelim o zaman ama şimdi yatağa uyku vaktin geldi . Yarın bide düğüne katılıcaz unuttun mu ?
Büşra: tamam ANNE !!

Uyumaya çalıştım.ama  uyuyamıyordum. Jungkook ise mışıl mışıl uyku sefası sürüyordu. Gece saat ikiydi. Ve benim canım acayip vişneli kek ve muzlu süt çekmişti. Jungkook u dürttüm. Uyanmadı . Biliyorum yorgun çalışıyor ama nefsime söz geçiremiyorum . Hem koca dediğin bu günler için vardır .

Büşra: Jungkook uyan
Jungkook: hmmm
Büşra: Jungkook uyan !!!
Jungkook: hmmm biraz daha
Büşra: Jungkook doğuruyorum !!!
Jungkook: ne ? ne zaman ? neden ? niçin ?
Büşra: kalktın mı ?
Jungkook: doğuruyor musun ?
Büşra: hayırda Jungkook benim canım acayip muzlu sütle vişneli kek çekti .
Jungkook: saat kaç ?
Büşra: 2.47
Jungkook: bu saatte mi ?
Büşra: ya Jungkook biliyordum . Zaten beni hiç sevmiyorsun sevsen hemen gidip alırdın. Elin kocaları karpuz balık alıyor . ben kekle süt istiyorum ama yok olur mu ? Ya ben burda üç canlı bir insanım niye kimse beni anlamıyor
Jungkook: Büşra şuan boş yere göz yaşı döküp kendini üzüyorsun. Ve ben seni bir kek ve süt almicak kadar sevmiyorum değil tamam mı ?
Büşra: yani alıcaklar mısın ?
Jungkook: aldım bile

Odadan çıktı . Beş dakika sürmeden geri geldi . Elinde istediklerim vardı . Almaya çalıştım ama vermedi .

Jungkook: bir kekle süt için bu kadar seviniyorsan neyse ilk önce bunları getirdim diye ödülümü alıyım. Sonuçta elin kocaları çok güzel ödül alıyor .

Yanağını gösterince hemen öptüm .

Büşra: şimdi veriyor musun ?
Jungkook: evet al bakalım .

Yemeye başladım. Tadı çok güzel yaa. Ay ben farkettim de Jungkook u çok seviyorum. Yok demeden duramam

Büşra: Jungkook seni çok seviyorum
Jungkook: bir kek için bunu söylüyorsan senle işimiz çok
Büşra: hadi uyuyalım benim çok uykum geldi.

Jungkook sarılarak uykuya daldı. Sabah hemen yataktan kalktım. sonuçta bu gün kankam evleniyor .

Jungkook: bu kadar heyecan yapma . Kendi düğününde bile bu kadar heyecanlanmadın !
Büşra: çünkü seni sevmiyordum. Ama şimdi çoooooook seviyorum
Jungkook: yaaa öyle mi ?
Büşra: evet öyle hadi şimdi kalk hazırlan

Banyoya gidip duş aldıktan sonra elbisemi giydim. O sırada Jungkook ta hazırlanmıştı.
Kahvaltıyı yapıncada evden çıktık. Düğün yerine varınca herşeyin hazırdı . Hemen eunji nin yanına gittim. Canım nasıl da heyecanlı

Eunji: Büşra yaaa heyecandan ölücem galiba
Büşra: sakin ol ve elbise için teşekkürler
Eunji: ne elbisesi ?
Büşra: bu üstümdeki sen yollamadın mı ?
Eunji: yooo ben birşey göndermedim.
Büşra: kim gönderdi acaba ?
Eunji: şimdi sırası değil beni sakinleştir. benim düğünüm var !
Büşra: ya abartma en fazla 908 kişiye rezil olursun
Eunji: ne kadar az bir sayı okul , akrabalarımız ve arkadaşlarımız bu kadar çok muydu ya ?
Büşra: tabi daha gelenler var
Eunji: kaç kişi çağırdık biz ? Stadyuma sığmaz be
Büşra: tatlım bu yüzden kır düğünü yapıyoruz ya gerçi bu havada kır düğünü biraz saçma ama neyse yapcak bir şey yok . Asıl sen hazır mısın ?
Eunji: evet de yoongimmm hazır mı ?
Büşra: bekle ben bir yoongi bakayım.
Eunji: hadi çabuk ol

Yoongi nin odasına kapısının önünde Jungkook u gördüm . Yanına gidiyordum ki bayan jung la konuşuyordu. Ve biraz kilo almış sanırım hafif karnı çıkmış .

Bayan jung: yaaa Jungkook neden anlamıyorsun ? 3 aylık hamileyim .
Jungkook: sen niye anlamıyorsun senle öyle bir şey yapmadım.
Bayan jung: o gece geldiğinde oldu.

Beyninden vurulmuşa dönmüştüm. Buna gerçekten inanamıyordum. Tutunduğum masanın üstündeki voza yere düşünce ikiside bana bakmıştı .

Büşra: Jungkook bize bunu nasıl yaparsın ?
Jungkook: Büşra öyle bir şey olmadı.
Bayan jung: hayır oldu!

Jungkook yanıma gelirken koşarak dışarı çıktım. Arka kısma geçip ağlamaya başladım. Bize bunu nasıl yapabilir ? Neden neden ya ? O sırada evet ve alkış sesleri geliyordu. Evlenmişler kim bilebilirdiki benim en kötü günüm arkadaşımın en iyi günü . Ve bu Jungkook yüzündendi. Ağlamam iyice şiddetlenmişti. Yürüyecek halim de yoktu. Biri peçete uzattı. Peçeteyi alıp gözyaşlarımı sildim. Biraz ağlamam dinmişti.

Chen: bu prensesi kim üzdü ?
Büşra: chen sen miydin ? Seni de mi düğüne davet ettiler ?
Chen: ajanlık becerilerim diyebilirim 😉 şimdi seni kim üzdü onu söyle
Büşra: ama sana anlatabilir miyim ki ?
Chen: anlatıçağın şeyler Jungkook ile gizli evlenmen ve ikizinizin olması mı ?
Büşra: s-sen nerden biliyorsun ?
Chen: demiştim ajanlık iç güdülerim . Neyse hadi anlat
Büşra: Jungkook un aynı zaman da 3 tane çoçuğu var . Bayan jung ta Jungkook tan hamileymiş .

Ağlamam yine şiddetlenmişti . Chen bana sarıldı. Onu itmek için bile gücüm yoktu.

Chen: benimle gel seninle yeni bir hayata başlayalım .
Büşra: chen ne saçmalıyorsun sen ? Ben hamileyim .
Chen: öyle bir adamla hayatını geçirebilecek misin ?
Büşra: h-hayır . Ama senle gidersem arkamda bıraktığım çok kişi olucak . Onlara bunu yapamam.
Chen: üzgünüm prenses o gün geldi. Herşey senin için
Büşra:anla-

Burnunun üstüne bir pez parçası yerleştirdi. Üstündeki ilaçın verdiği etkiyle gözlerim kapandı...

Zorunlu hayat ; jeon jungkook Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin