Büşra: jungkook beni ne??
Jungkook: seni .... harbi salaksınSinirle odasına çıktı . Ben ne yaptım ki . Sinirle bende onu takip edip odasına gittim. Kapıyı tıklayıp içeri giriyordum ki kapı kitliydi.
Jungkook: defol
Büşra: pardon ??
Jungkook: defol dedim!!!
Büşra: tamam ben bahçeye gidiyorum.Arkamı döndüm gidiyordum ki kapı açılıp jungkook bileğimi kavradı . Bu adamın derdi ne ????
Büşra: jungkook bırak bileğimi
Jungkook: cidden anlamıyor musun ?
Büşra: neyi anlicam ya
Jungkook: Türk kızları hepiniz salak mısınız?
Büşra: hoppp bana laf edebilirsin ama ülkeme asla duydun mu! Hem hakanla neden kavga ettin
Jungkook: bütün konumuz hakan mı? Hem dövdüysem dövdüm ne olcak?
Büşra:sen o fizikçinin yanına giysene!!Zil çalmıştı. Kurtulmak içinde bir bahane hemen koşup açtım. Gelen eunji ydi . Hemen aynı anda birbirimize sarıldık .
Büşra: bir tanem sen mi geldin
Eunji: salak !yok gelmedim ruhum geziniyor .Hemen ondan ayrıldım. Niye herkes salak lafını bana diyor. Kollarının birleştirdim . Ve genel olan trib moduna geçtim. Bana sarılmaya başladı. Tabi ben itiyordum. Allahım ergenmiyin ben ne kadar değişken ruh halim var .
Eunji : Büşra ya trib atmaaaaaa
Büşra: banane bana SALAK dedin.
Eunji : özür dilerimDudaka büzmeye başlamıştı . Pislik .
Büşra: BANANE !!!
Eunji : hadi affet
Büşra: düşünmem lazım.Çantasından vişneli kek ve muzlu süt çıkardı. biliyor benim vişneli keke ve muzlu süte olan zaafımı
Havaya dikerek bana doğrulttu.Eunji: belki bunlar fikrini değiştirebilir
Büşra: biraz daha yalvar tamam
Eunji : yalnız bunları da kaybedeceksin
Büşra: tamam ver hadi ver
Eunji : düşünmem lazım.Uzatınca hemen aldım .
Büşra: hadi bahçeye çıkalım 😁😁😁
Jungkook: bahçe olmaz terasa çıkın !
Eunji : Enişte hemende kıskanmaya başlamışsın
Jungkook: pardon?
Eunji: yani bay jeon
Jungkook: neyse çıkıyorsanız terasa çıkın. Ve eunji sen önden git ben Büşra ya bir şey söyleyeceğim.Eunji gitmişti. Bana ne söyleyecek ki ?
Jungkook: senin bu kadar çoçukça hareketler yapacağını hiç düşünmezdim hele kekle süt için.
Büşra: bir kere o kek ve süt diye dalga geçtiğin şey benim 3 yaşından şuana kadar olan çoçukluğum hem neyi sevip sevmeyeceğimi sana soracak değilim .
Jungkook: kızma . Kızmazsan sana kekle süt alırım.
Büşra: 1 benle dalga geçemezsin 2 kalsın 3 süt ve kekimle dalga geçme !!!! Ve son olarak dalga geçmen bittiyse ben gidiyorum.Direk terasa yol aldım. Onu seviyorum ama beni deli ediyiyor . Sinirden ne dediğimi bilmiyorum. Ve ben galiba az önce jungkook u tersledim . Ve bu yüzden elimde tuttuğum bu ödülü kendime layık görüyor ve en başta jungkook a aileme arkadaşlarıma teşekkür ediyorum.
Eunji : Büşra sen ne yapıyorsun ??
Büşra: ben mü hiç .... Ufff hadi yiyelim.Koltuğa oturup vişneli kek ve muzlu sütümü de alınca çok mutlu olmuştum.
Eunji: aranız nasıl?
Büşra: süper !!!
Eunji : gece neler yaptınız peki ?Bi an afalladım. Vişneli kek ve muzlu sütten bahsetmiyormuydu.
Büşra : sen kimden bahsediyorsun??
Eunji: sevgili eniştemden
Büşra: saçmalama o beni sevmiyor bile
Eunji: sen onu seviyorsun ama
Büşra: nerden çıkardın böyle bir şeyi?
Eunji: gözelerinden ve hareketlerindenTerasın kapısı açıldı ve içeri jungkook girdi.
Büşra: ne oldu jungkook ?
Jungkook: bir şey olduğunu-
Eunji: ben gidiyim en iyisi yoongim beni bekler
Büşra-jungkook: ne????!!!!
Eunji: tabi bilmiyorsunuz ben yoongi ile sevgiliyim hemde sizden önce 😏😏
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zorunlu hayat ; jeon jungkook
Fanfictionbabamdan bir gram sevgi görmediğim gibi hayatımıda mahvediyordu. bana sadece kendi istediklerini yaptırıyordu. ama ilk defa zorlukla yaptığım şey beni mutlu mu edicekti ?