Öncelikle geçmiş olan bayramınız mübarek olsun . İdol mv si harikaydı . Anlamlar içeriyor birçok mv nin birleşimi gibi birşeydi . Bence Harika olmuş . Bide power şarkısını çoçukça bulup dalga geçen çürüklere güzel bir diss oldu . Çocuklarımla gurur duyuyorum . Ve evet final 😭😭
Jungkook beni görünce Hemen yanıma geldi .
Büşra : jungkook ahh! doğuruyorum ahhhh!!
Jungkook : ne !!? Tamam hadi çabuk arabaya gidelim !
Büşra : jungko aghh !!! Jungkook ahh !!!
Jungkook: tamam hayatım derin nefes al ver !
Büşra : sen ahhh !!! bunu oyun ahhhh!!!! Felan mı sannedi ahhhhhh! Yordun !
Jungkook: tamam hayatım tamam sakin ol !
Büşra: jungkook !!! Çabuk beni ahhhhh! Hastaneye götür ahhh!
Jungkook: bu insanlarda senin bağırmanı duymuyorlar mı ?
Büşra: jungkook onları boşver ahahhhhhh ! Beni hastaneye ahh! Götür çabuk ol aaaaaa!!!!!Jungkook beni kucaklayıp hemen otaparkata götürdü . Arabaya beni yerleştirdikten sonra hemen şöför koltuğuna geçti . Ben ise acıdan kıvranıyordum . Bune biçim şey ya resmen ölüyorum .
Büşra: jungkook!!!!!!!! Ahhhhhhhh!!!!!!! Doğuruyorum !!!!! Ahhhhha !!!! Çabuk ol !!!!
Jungkook: hayatım tamam sakin ol ! Derin ve sakin nefesler al ! Ben çoçuklarım ve senin yanındayım ! Merak etme !
Büşra: jungkook ne diyon ya ? Seni ahhhhhhhhh! Jungkook çabuk ol !!!!!
Jungkook : tamam !!Acıdan ve sancıdan ölüyordum . Karnımı tuttum . Bekleyin biraz daha bekleyin çıkıcaksınız ama hastaneye gelmeden olmaz küçük yaramazlarım . Hastaneye gelince beni sedyeye aldılar . O sırada jungkook biri ile telefonla konuşuyordu . İnsan hamile karısına yardımcı olur . Ben burda eziyet çekiyorum resmen !
7 saat ardından ~
Şimdi odaya yeni alınıyordum . Dünyadaki en huzurlu insan gibiydim . Odanın kapısı açılır açılmaz pembe ve mavi renkten oluşan süsler vardı . Ve bütün herkes oradaydı .
Hoseok: hoşgeldin
Suvi: kırmızı kurdaleyi bağlayalım .
Eunji: evet hadiBaşıma kurdeleyi bağlıyıp yatağa yatırdılar .
Gözlerim dolmuştu .Büşra : ama düğün vardı . Ona ne oldu ?
Minhoo: benim düşünceli arkadaşım .
Tae: ben anlatayım . Aynen şöyle oldu . Jimin ve minhoo evet dedikten sonra birbirlerini ne kadar çok sevdiklerini anlattılar . O sırada Jungkook beni aradı . Büşra doğuruyor biz hastanedeyiz Dedi . Tabi ben duyduktan sonra solunu ortasında büşra doğuruyor mu ? Diye bağırdım . Herkes bana döndü . Herkes şok tabi . Ama o sırada zaten çoğu misafir gitmişti . Bizim ekip ve ailelerimiz vardı. Bir koşu hastaneye geldik . Sen hala doğumdaydın . Bizde bir sürpriz yapalım dedik . Odayı süsledik . Ve merak etme düğün oldu yani . Hatta bir kaç dakika sonra balayına felan gidiyorlardı .
Büşra: oh rahatladım .
Hoseok: peki bebekleri ne zaman göreceğiz ?İçeri iki hemşire girdi. Ellerinde bebekler vardı . Kızı jungkook a erkeği de bana verdiler . İçime vanilya kokusunu çekmeye başladım . Aynı işlemi jungkook ta yapıyordu . Öyle masum öyle saf görünüyorlardı ki . İnsan dokunmaya kıyamıyor .
Minhoo: isimleri ne olucak ?
Jimin : birini biz koymalıyız . Sonuçta düğünden vaz geçip geldik .
Jungkook: olmaz öyle şey isimleri tabi ki biz koyacağız .
Büşra : jungkook birini Türk ismi yapsak olur mu ?
Jungkook: tabi ki de hayatım sen nasıl istersen o olucak .
Büşra : ayyy jungkook acaba hangisine koysam .
Jungkook: ben oğluma koymak istiyorum .
Büşra: ben de kızıma isim koyarım o zaman .
Jungkook : ismi jeongsan olsun . Jeon jeongsan .
Büşra : kızımızın ismi de şey olsun . Melis olsun . Jeon Melis . Garib oldu ama ben bunu istiyorum.
Jungkook: tamam hayatım .
Namjoon: ne zamana çıkış yaparsınız ?
Tae: ben bir doktora sorup geleyim .
Buse : tamam çabuk ol .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zorunlu hayat ; jeon jungkook
Fanfictionbabamdan bir gram sevgi görmediğim gibi hayatımıda mahvediyordu. bana sadece kendi istediklerini yaptırıyordu. ama ilk defa zorlukla yaptığım şey beni mutlu mu edicekti ?