Tam söyleyecekken içeri diğer sınıf arkadaşlarım girdi. Ben bunu ona sonra sorarım . Tabi jungkook kalktı. Eunji ve minhoo yanıma geldi.
Eunji: büşra neden ağlıyorsun ?
Minhoo: biri birşey mi dedi??
Büşra: iyiyim merak etmeyin
Tae: ben onunla konuşayım. Eunji bu günlük yer değiştirelim.
Eunji: tamamYanıma tae oppa oturdu.eunji de tae oppa nın yerine oturdu.
Tae: hadi şimdi bana anlat
Büşra : oppa sadece biraz yorgunum
Tae: hadi ama seni tanıyorum. Sen bunun için ağlamazsın.
Büşra: oppa yaa birşey yok
Tae: bunun için mi jungkook ve bize soğuk davranıyorsun .
Büşra : konuyla sizin hiçbir alakanız yok
Tae: hani yorgundun? Sınav bitsin benimle geliyorsun.
Büşra: tae oppa beni düşündüğün için teşekkürler .
Tae: bu gidişle ben seni daha çok düşünürüm.Sınav vakti gelmişti . Hepimiz sınava girdik. Aradan geçen 5 saatin ardından sınav bitmişti. Sınav esnasında jungkook sadece beni izlesede ona bakmamaya çalışıyordum . Tae oppa nin sınavı bitinceye kadar bekledim. Bitincede Sınav kağıdını jungkook a verdim. Bana çok masum bakmıştı. O an çok ama çok tatlıydı. Büşra kendine gel onun bu hallerine kanma.! Tae oppa ile bir cafeye gittik. Iki tane köpüklü kahve istedik. Icerken
Tae: eee hadi anlat
Büşra : neyi??
Tae: büşra oyun oynama da anlat
Büşra : uff peki şey galiba hatta galiba değil kesin ben jungkooka aşık oldum. Her yerde onu görüyor, özlüyor, kıskanıyor ve onunla olmak istiyorum .
Tae: onu zaten sevmiyor muydun ??
Büşra : ama bu başka
Tae: buna neden üzülüyorsun ??
Büşra : çünkü beni al-aldatıyor .Gözümden yaşlar dökülmeye başlamıştı . Tae oppa ilk şaşırsada sonra bana sarıldı.
Tae: sen güçlü kadınsın ağlama yoksa dayanamam
Başımı kaldırıp tamam anlamında salladım. Ve ondan ayrıldım. Ve ayağa kalktı. Parayı bırakıp benide kaldırdı.
Tae:hadi seni eğlendirmenin yolu var.
Arabaya bindik. Lunapark in önünde durduk. Burası harika görünüyordu. Ona döndüğümde bana bakarak gülümsüyordu. Içeri girdik. Her makineye bindik. Ve gerçekten çok eğlenmiştim. Bana pamuk şekerde almıştı. Ve beni evimin önüne kadarda getirmişti.
Büşra:teşekkürler bugün çok eğlendim.
Tae: ne demek Her zaman
Büşra : görüşürüz tae oppa
Tae: görüşürüzIçeri geçer geçmez jungkook beni duvarla kendi arasına aldı. Bunu niye yapıyor.
Büşra : ne yapıyorsun sen ??
Jungkook: senin ne işin vardı .
Büşra : umarım farkındasındır kuzenini kıskanıyorsun
Jungkook: soruma cevap VER !!!
Büşra: beni rahatlatmaya çalışıyordu.
Jungkook : neden ha NEDEN?!!!!!
Büşra : çünkü sevdiğim kişi beni aldatıyor. Şimdi çekil!!!Çekildi bende odama çıkıp ağlamaya başlamıştım. Niye onu sevdiğimi anlamıyor ki . Daha doğrusu ben bile onu tam olarak sevdiğimi bilmiyorum. Sonuçta insan birine 2 haftada aşık olabilir mi? Ben bu düşüncelere dalıp giderken içeri jungkook girdi. Beni kuçagına aldı. Aşagı doğru yürümeye başladı.
Büşra: JUNGKOOK!! BIRAK BENİ!!!
Ona vurmaya başlamıştım. Beni nereye götürüyor?? Niye bunu yapıyor.
Jungkook: ya vurma acıyo
Büşra: şaka yapıyorsun ?? Hemen indir beni!!Beni evden sürükleyerek çıkardı. Arabaya bindirip kendide geçince arabayı sürmeye başladı. 2 saatin ardından hala bir yere gelmemiştik. Bende iyicene sıkılmıştım. Arada jungkook ü izlesem de artık dayanamıyordum.
Büşra: jungkook neden bana böyle davranıyorsun?
Jungkook: ...
Büşra: niye cevap vermiyorsun??
Jungkook: ...
Büşra: yeter cevap verHiç cevap vermiyordu. Bende çok ama çok sıkılmıştım . Tekrar konuşmayı denedim.
Büşra:jungkook beni nereye getirdin?
Jungkook: ...
Büşra: cevap ver nereye gidiyoruz ??
Jungkook: artık seni Tae değil ben rahatlatacagım??
Büşra: sen??Arabayı birden durdurdu. Kafamı döndürdüğümde gelmiş olduğumuzu fark ettim. Ve burası burası...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zorunlu hayat ; jeon jungkook
Fanfictionbabamdan bir gram sevgi görmediğim gibi hayatımıda mahvediyordu. bana sadece kendi istediklerini yaptırıyordu. ama ilk defa zorlukla yaptığım şey beni mutlu mu edicekti ?