0.13

8.6K 432 93
                                    

Çok tatlı degil mi?? 😍😍😍😘😘
Her zaman ki kookie~~

Burası bir dağ eviydi. Lan yoksa kaçırıldım mı?? Yok ya jungkook yapmaz. Jungkook a baktığımda gülümsüyordu. Arabadan inip benim kapımı açtı.

Jungkook: hadi gelmiyor musun?

Arabadan çıktım. Eve girdik. Ev çok hoş ve güzeldi. Tam hayalimdeki evdi.  Hava karardığı için bahçeyi göremedim.

Jungkook: sen beni içerde bekle
Büşra: beni buraya niye getirdin?
Jungkook:sen acıkmadın mı ?

Jungkook mutfağa geçti. Bende ona kırgın olsamda dayanamayıp bende mutfağa geçtim.  Mutfakta ev gibi harikaydı. Ben sadece etrafa bakınıyordum.

Jungkook: ah doğru burası benim kafamı dinlemek için geldiğim bir yer
Büşra: buraya kaç kız attın??
Jungkook: bir sadece sen

Ona hayranlıkla bakıyordum. Bu bir rüya olabilir miydi? Eğer bir rüyaysa uyanmak istemiyorum. Akşam yemeğini hazırlamıştık. Karşı karşıya oturup yemeğimizi yedik. Bana çok masum ve tatlı bakıyordu. Sofrayı toplayınca terasa geçtim. Kahve yapıp geldi. Oda yanıma oturdu.

Büşra: jungkook sen ilk görüşte aşka inanır mısın ?
Jungkook: evet ben böyle aşık oldum. Sen inanmaz mısın?
Büşra: inanmam çünkü ilk görüşte aşk sadece dış görünüşünü sevmek demektir. Bense onu her şekilde sevmek istiyorum.
Jungkook: hiç böyle düşünmemiştim.
Büşra: jungkook bu evlilikte sevindiğim tek şey var
Jungkook: nedir o?
Büşra: senle evlenmem şimdi düşünüyorumda senden başkasıyla anlaşamazdım.
Jungkook: bende
Büşra: gerçi senlede anlayamıyorum.
Jungkook: yaa
Büşra: jungkook sen hiç birine aşık oldun mu?
Jungkook:evet halada aşığım ya sen?
Büşra: ...
Jungkook:bu arada artık sana yalnız kalınca "karıcım" dicem.
Büşra:ya sen çok gıcıksın biliyorsun de mi ?
Jungkook:biliyorum😏😏
Büşra:yaaaaa
Jungkook: neyse hadi karıcım artık yatalım
Büşra:Jungkook şaka maka senle konuşmak iyi geldi teşekkürler

Onun başkasını sevdiğini söylemesi içimi acıtmıştı. Bide o üstene basarak karıcım demesi Ama aldırmamam lazım sonuçta evliliğimiz sonsuza kadar süremez. 😭😭😭

Konuşmamız bitince uykumuz geldiği için uyuduk. Sabah kalktığımda jungkook uyuyordu. Onu izlemeye başladım.

Jungkook:karıcım beni izlemen bitti mi?

Çok utanmıştım. Meğer en baştan beri o da beni izliyormuş. Şuan ölmek istiyorum.

Büşra: hiçte bile neden seni izleyeyim ki akıl fikir var yani bide bana karıcım deme

Bi anda beni yanına çekti. Gözlerimin içine bakmaya başladı . Kalbim çok fena atıyordu.  Hemen ayrıldım.

Büşra: hadi gidelim geç kalıyoruz.
Jungkook: bir günde gitmesek olmaz mı? 😢😢
Büşra:jungkook sen bir ögretmensin kendine gell
Jungkook: karıcım ama gitmek istemiyorum senle tatil yapmak istiyorum. 😭😭
Büşra:  hafta sonu geliriz hem 2 gün kalırız.

Uflayarak kaltı. Bende seninle zaman geçirmek istiyorum ama şimdi olmaz ki. Uff inşallah okula lanet girer. Birlikte kahvaltı yaptık. Dışarı çıktığımızda arka bahçeyi gördüm. Park gibi bir yerdi. Ben hayallere kapılmış gidiyorken arbanın kornasına bastı .Bende koşarak arabaya bindim. Sonrada eve gittik. Hemen üstümüzü değiştirip okula gittik. Ben sırıtıyordum.  Eunji beni görünce yanıma geldi.

Eunji: ya ben seni hiç anlamıyorum daha dün ağlayan kız şimdi mutluluktan havalara uçuyor.
Büşra: hayat böyle yapcak birşey yok
Neyse hadi sınıfa gidelim.

Eunji ile sınıfa geçtik. Tae ve jimin hemen yanımıza geldi.

Jimin: Tae maknea dün ne yaptında bu kız bugün çok mutlu
Tae: valla aynı soruyu bende kendime soruyorum.
Büşra: sadece jungkook la anlaştık o kadar.
Eunji:  gece neler yaptınız??
Büşra: eunji dediğimden çıkardığın tek şey bu mu??
Tae: tamam kızlar benim için kavga etmeyin.

Hepimiz Tae oppa ya tip tip bakmaya başladık. Sonra jimin Tae ye " Ben bunla nasıl kuzen olmuşum" Bakışı attı. Bu sefer de birbirimize bakmaya başladık.  Ve en sonunda deliler gibi gülmeye başladık. Bu gülüşmeler ise sınıfa jungkook un girişiyle son buldu .

Jungkook: öğrenci Büşra galiba çok komik birşey oldu . Bize de anlat

Sınıfta bana bunu söylemesi kalbimi çok kırmış ve çok utanmama sebeb olmuştu. Kızardığıma emindim.   Tam onunla anlaşıyorum derken gene bu gıcıklığını yapmaya başladı. Dersi bitince kantine indik.  Yemek yerken yanımıza namjoon ,jin , yoongi ve hoseok oppa geldi. Ardındanda jungkook geldi. Jungkook a hala tripliydim. Onun yüzüne bile bakmıyordum. Telefonuma mesaj geldi.

Jungkook:karıcım niye böyle davranıyorsun?
Büşra:neden acaba beni bütün sınıfın içinde rezil ettin.!!!! Bide karıcım diyor!!
Jungkook:karıcım ama ne yapıyım kızarınca çok tatlı oluyorsun
Büşra : banane ve bay jungkook akşam kendi odanızda yatmıyorsunuz
Jungkook: odalarımızı mı birleştiriyoruz?
Büşra:hayır!!! Köpek kulübesinde yatıcaksın!! Senle aynı çatı altında yatamam!!
Jungkook:  ya ama karıcım😢😢😭😭

Jungkook un o anki yüz ifadesi çok tatlıydı. Ama bu ona iyi bir ders olur.  Bir daha böyle birşey yapmaz.  Böyle konuşmaya devam ederken bir çoçuk bizim masanın önüne geldi. Elinde bir düzine çiçek vardı.

Çoçuk: biliyorum beni tanımıyorsun ama ben seni sanki yıllardır tanıyorum gibi. Lütfen benim yıldızım olur musun?

O an bir jungkook a bir de çoçuka bakıyordum. Ve jungkook hiçte tekin durmuyordu. Heran çoçuk a saldırabilirdi...

Zorunlu hayat ; jeon jungkook Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin