Bu arada exo daki biansım chanyeol chen değil . Ve onu Jungkook u sevdiğim kadar sevmiyorum o Jungkook un aşkının %1 ine bile sahip olamaz .
Ve internetim bitmek üzere ve bizim eve internet bağlı değil😭😭😭 o yüzden sizin yorumlarınıza cevap veremem
Neyse iyi okumalar .Kendimi yatağa bıraktım. Artık acıdan bilincim kapanmıştı .
Jungkook tan
kavga Büşra nın yatağa yatmasıyla bitmiş . İkimizinde gözünde endişe vardı.
Chen: çabuk kapıyı açın !
Chen in emriyle adamlar kapıyı açtılar . Chen in bir şey yapmasına izin vermeden Büşra yı hemen kucaklayıp depo dan çıkardım . Diğerleri de peşimizden geldi. Arabanın ön koltuğuna büşra yı yerleştirdikten sonra hemen yerimi aldım. Hızla en yakın hastaneye sürdüm. Geldiğimizde hızla indim. Hastane çalışanlarıda sedyeyi getirdiler . Doktor olan adam bana sorular sormaya başladı .
Doktor: ne oldu ?
Jungkook: sancım var diye bağırdı . Ondan sonrada bayıldı.
Doktor : hamile bir kadın
Jungkook: bebeklere bir şey olur mu ?
Doktor: bebeklere derken ikiz mi ?
Jungkook: evet
Doktor: ahh be çoçuğum kesin kadına veya çocuğalara bir şey olacak .
Jungkook: sen nasıl doktorusun lan !!Tam adama vuracakken yoongi tuttu.
Yoongi: Jungkook sakin ol ! Sende defol git !
Adam uzaklaştı . Sinirden ölüyorum. Hepsi o lanet karı ve chen şerefsizi yüzündendi.
(hamile kadınların Sancısı tutnca ne yaptıklarını bilmiyorum. Araştırmaya da çok üşeniyorum .)
İlk Büşra yı acile aldılar . Acilin kapısının önünde beklerken içeri kızlar ve seokjin girdi.
Jin: evet çoçuk senden değil. Büşra neden burda ?
Tae: hyung ben sana sonra anlatırım.
Eunji: ama ben şimdi dinlemek istiyorum. Sizin o saçma hareketleriniz yüzünden şuan benim kardeşim içerde . Şuan acı çekiyor . Hemde sizin yüzünüzden
Yoongi: hayatım sakin ol
Eunji : sakin felan olamam yoongi . Benim kardeşim olan arkadaşım acı çekiyor!
Minhoo: eunji gerçekten sakin olmalısın .Eunji yi dışarı çıkarttılar . Sadece jimin tae ben kalmıştık bide bu şerefsizler . Diğerleri kızları çıkarttı . Benim de canım çok yanıyor . Sinirle Tae ye döndüm .
Jungkook: sen doktorsun bir şey yapsana !
Tae: Jungkook burası bizim hastane değil .Ben doktorum diye beni her önüne gelen acile almıyorlar .
Jungkook: lanet girsin!Sinirim çoğalmıştı . Chen in önüne geçtim. Yüzüne yumruk geçirdim. Hiçbir tepki vermiyordu . Tekrar geçiriyordum ki namjoon beni tuttu.
Tae : yeter şimdi ne yeri ne zamanı !
O sırada acilden doktor çıktı .
Doktor: hasta yakını kim ?
Jungkook: benim . Ben kocasıyım .
Doktor: biraz daha geç kalsaymışsınız hem hastayı hem de bebekleri kaybedebilirdik . Ama şanslıymışsınız. İyiler birazdan normal odaya alıcaz .
Jimin: teşekkürler doktorBirazda olsa rahatlamıştır. Hem hatunum hem de çocuklarım iyiydi. Şuan hiçbir şey motalümü bozamaz
Chen : ahh rahatladım.
Hakan : çok sevindim .Galiba erken konuşmuştum.
Jungkook: lan siz hala neden buradasınız
Bu sefer ilk hakan sonra chen e vurdum. chen bu sefer karşılık vermişti.
Chen : sen de iyicene beni kum torbasına bağladın . Sadece ben orda Büşra acı çekiyor diye karışmadım . Ama yeter
Chen le kavga etmeye başladık . Bizi ayırmaya çalışan çok kişi vardı . Ama ayırmayı bırak daha çok birbirimize vurmamızı sağlıyorlardı .
Doktor : burası hastane boks yeri değil ! Şimdi hastaneden çıkın !!
Jungkook: ama karım içerde
Doktor: bunu kavga çıkarmadan önce düşünecektin .Bizi zorla dışarı çıkarttılar . Ama o sırada içeri bayan jung giriyordu. Bu kadın niye sürekli bizim peşimizden geliyor ? İçeride gidemiyorum .
Büşra dan
Uyandığımda gene hastane odasındaydım . Hemen ellerimi karnıma götürdüm . Bebeklerime birşey olmuş muydu ? Hayır sonuçta her hamile kadın sancı geçirebilir . Yataktan doğrulamaya çalıştım. Ama canım fazlasıyla açıyordu . Kapı açıldı . İçeri bayan jung girdi . Bunlar niye burdalar bir hakan bir bu sürtük daha kim kaldı ? Tabi chen ı saymıyorum bile !
Bayan jung: niye kendi yoluna gitmiyorsun ? Jungkook beni seviyor senle sadece şirket için evlendi . Sadece paraya giden kapının anahtarıydın sen ! Ama o seni düğün gününde bana tercih etti ! Beni seçti ! Benimle oldu ! Hala araya giren kara kediler gibi neden aramızdasın ! Niye Jungkook benim ve çocuğunuzun hayatımızdan gitmiyorsun ? Söyle neden he neden?!! (Anam ne konuştu ya)
Büşra : çok güzel hayaller kuruyorsun . Ama hiçbiri gerçek olamaz . Çünkü Jungkook bana ait canım ! Senlede öyle bir şey yapmadığını biliyorum . Ona inanıyorum. O bana böyle bir şeyi yapmaz . Ve evet o zamanlar benle şirket için evlenmiş olabilir ama Jungkook bunu yapacak kadar alçak biri değil !
Jungkook: evet hayatım ben seni bu kadınla aldatmadım . Ve beni bu kadar çok sevdiğini bilmiyordum.İçeri Jungkook girmişti . Yanıma gelip yatağa oturdu .Elimi elinin arasına aldı .
Büşra: şimdi gidersen ve bir daha hayatımıza girmessen sevinirim . Sonuçta ikizlerimizle mutlu mesut yaşamak istiyoruz .
Bayan jung: uff kalmadım zaten Jungkook a bende heecul a giderim . Jungkook la olan çoçuğuma o bakar . Zaten aşkınız mide bulandırıcı
Büşra: dünya bile bu kadar dönmüyor .Hışımla odadan çıktı . Bendeıkar çıkmaz Jungkook u yataktan ittim .
Büşra : git yanımdan beni aldatan biriyle aynı ortamda duramam !
Jungkook: eeee az önce Jungkook a güveniyorum o öyle bir şey yapmaz diyordun. Şimdi niye böyle davranıyorsun ?
Büşra : ben sadece kendi gururum için dedim . Kız benim gururumla oynadı . Çoçuklarıma dil uzattı . Ben da buna göz yumamadım .
Jungkook: hayatım
Büşra: bana hayatım mayatım deme ! Çocuklarımı ve beni rahat bırak ! Keşke senin yerine chen ı seçmiş olsaydım . O beni aldatmadı . Beni böyle bırakmazdı !Jungkook sinirle dışarı çıktı . Haklıyım ama sonuçta beni aldattı. Öpüp başımın üstüne koyamam ! İçeir jin hoseok ve namjoon girdi .
Jin : Büşra iyisin değil mi ?
Büşra : evet iyiyim merak etmeyin .
Namjoon: sonunda bayan jung un pis oyunlarına gelmedin.
Büşra : ne oyunu ?
Hoseok: Jungkook sana anlatacaktı . Anlatmadı mı ?
Büşra : hayır ne oldu ki ?
Jin : bayan jung çoçuğu başkasından yapmış . Jungkook a da kakalamaya çalışmış . Ama ben biliyordum Jungkook un asla böyle bir şey yapmayacağını .
Namjoon: tabi tabi bende pamuk prenses
Hoseok : bende sinderalla
Büşra : Jungkook öyle bir şey yapmamış mı ?
Jin : evet yapmamış . Yani senle yaptı ama bayan jungla yapmadı .İşte işer şimdi sarpa sarmıştı . Jungkook un kalbini çok kırmıştım . Şimdi ne yapcaktım .
Sürekli Jungkook özür diledi . Şimdi sıra Büşra da 😈
Arkadaşlar dediğim gibi internet yok . Bu yüzden birkaç günde yeni bölüm atamayabilirim . Zaten heyecanlı yerinde de bitmedi .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zorunlu hayat ; jeon jungkook
Fanfictionbabamdan bir gram sevgi görmediğim gibi hayatımıda mahvediyordu. bana sadece kendi istediklerini yaptırıyordu. ama ilk defa zorlukla yaptığım şey beni mutlu mu edicekti ?