Bu bölümde chen biraz garip bu yüzden exo chen ı bu chen in yerine koymayın . Exo chen tatlı , masum , grubun peri annesiAma bu chen tam bir ... ( Gerisini siz biliyorsunuz.)
Medyadaki resim çok tatlı gerçi Jungkook un herhali mükemmel bir sanat eseri 😍😍
Jungkook tan
Büşra yı arıyordum ama hiçbir yerde yoktu. Ve şu lanet olası kadın peşimi bırakmıyordu. Sinirle ona döndüm.
Jungkook: yeter artık bırak peşimi ben seni sevmiyorum. YETER !!!
Bayan jung: jungkook anlasana senle bir bebeğimiz olacak
Jungkook: kıçımım bebeği . asıl sen anlamıyor musun ? O bebek benden değil ! Olamaz !!!
Bayan jung: bunların hepsi senin suçun ! Evlendiğin gece sen bana geldin bana !! O lanet kadını değil beni seçtin sen !! Şimdide sorumluluk almak zorundasın !!
Jungkook: evet o gece sana geldim ama sen ile öyle bir şey yaşamadım ben ! Ve benim olmayan bir bebeğe bakmak gibi bir sorumluluğum yok !! Şimdi çekil KARIMI bulmalıyım!Karım kelimesini özellikle vurgulamıştım. Hızla heryere bakamaya başlamıştım. Ama hiçbir yerde yoktu. Ufff yalnız başına bu saatte hamile gene nereye gitti ki? Bizimkilerin yanına gittim.
Eunji: ya ben evet derken niye Büşra benim yanımda değildi ?
Yoongi: belki de oturması gerekti . Sonuçta hamile
Eunji: benim kankam benim için herşeyi yapar bu yüzden şimdi nerde onu söyleyin !
Jungkook: bende onu sormak için geldim . Büşra gitti ama nereye gittidiğini bilmiyorum.
Tae: ne ?? Nerde hemde hamileyken nereye gitmiş olabilir
Jimin : arayalım
Minhoo: az önce siz konuşurken aradım . Telefonu kapalı ulaşılamıyor .
Jungkook: lanet olsun bu kadın herşeyimizi berbat ediyor .
Hoseok: hangi kadın ?
Jungkook: kim olacak bayan jung ( kadının asıl adını unuttum.Ve bakamaya çok üşeniyorum.)
Namjoon : ne oldu ? Baştan olan herşeyi anlat .
Jungkook: Büşra beni bayan jung ile konuşurken yakaladı o sırada bayan jung benden 3 aylık hamile olduğunu söylüyordu .
Eunji: LAN NE DİYORSUN SEN !!!!!
Yoongi: eunji sakin ol
Eunji : NE SAKİNİ YA NE SAKİNİ NORMAL BİRŞEY GİBİ ANLATIYOR BİDE!!!
Jin: evet haklısın ama bu kadar bağırma
Tae: kısa kesin!! Jungkook sonra Büşra gitti mi ?
Jungkook: evet
Yoongi: kamera kayıtlarına bakalım .
Jungkook: tabi ya benim niye aklıma gelmedi.
Yoongi: çünkü sen min yoongi değilsin !😎😎
Jimin : şuan bunun mu sırası ? Hadi kamera kayıtlarını izlemeye gidelim.Güvenlik odasına gittik. Zorda olsa araya adam sokup kamera kayıtlarına bakamayı başardık. Ve bizimkiler hiçte hoş tepki vermiyordu.
Jin: nasıl aldatırsın ?
Jungkook: aldatmadım !! neyse susta izleKaydı izlemiştik. Ve ben şuan sinirden deliriyordum. Benim karıma nasıl sarılır ? Nasıl dokunur ?
Namjoon: bayan jung orda ne diyor öyle ?
Jin: hala inanamıyorum. Büşra ya bunu nasıl yaparsın ?
Jungkook: lan aldatmadım diyorum anlıyor musunuz ?
Jin; ya boşuna uğraşma biz gerçeği bilsekte ki gerçek olduğunu sanmıyorum . Büşra senin demenle sanki anlicak!
Jungkook: aldatmadım! O lanet karıyla yatmadım.
Jimin: sakin ol ! Bir çözüm arayalım.
Jin: ben dna testi yaptıracam.
Hoseok: Jungkook un çoçuğu mu öğrenmek için mi ?
Jin: evet
Jungkook: ya benden değil ! Niye inanmıyorsunuz ?
Jin: bizim için değil . Büşra için kanıtsız inanmaz .
Jungkook: tamam . Büşra yı nasıl bulucaz ?
Yoongi: arabanın plakasından bulalım.
Tae: kızlar siz gidin biz de Büşra yı bulunca geliriz .
Eunji: hayır bende kankamı aricam .
Minhoo: eunji gidelim . Hem sen daha gelinliklesin
Eunji: ufff tamam ama sürekli arayın bizi haberdar edin !
Jimin : peki kızlar siz gidin .İçeri hakan girdi. şu şerefsizler niye bitmiyor. Bu günümü buldular .Oğlum tek tek gelsenize !
Hakan : bende size yardım edicem.
Jungkook: bak elimin altında kalmadan git !
Hakan : hayır ! Bu sefer Büşra yı bırakmicam. Hem onların yerini de tek ben biliyorum.
Hoseok: niye sen gitmedün o zaman ?
Hakan : çok kişiler bir başıma yapamazdım.
Tae: doğru söylüyor .
Jimin: nerdeler ?
Hakan : bende gelicem !
Jungkook: kaşınmada söyle !
Hakan : ya ben Büşra için senle aynı ortamda bulunmayı göze alıyorum sen gelmiş kaşınma diyorsun . Hayret bir şey ya !
Jungkook: bak hala devam ettiriyor !
Hoseok: Jungkook sakin ol ! Bırak gelsin Büşra ya bir şey yapamaz . Yaklaşamaz bile .
Jungkook: uff seni lanet herif !Şerefsiz chen , Büşra yı nasıl kaçırır bi seni bulayım varya nasıl ağzından getirmiyor muyum ? Tabi yerden bitme hakan ı da güzel gene becericem .( Jungkook sinirlenince Jungkook değil 😁😄)
Hem aracın plakasından hem de hakan ın verdiği bilgiler sayesinde nerde olduğunu biliyorduk. Hemen oraya doğru yol aldık. Geldiğimizde burası depo gibi bir yerdi . İçeri girecekken jimin beni durdurdu.Jimin: adamlar silahlı olabilir .
Tae: jimin haklı ilk bi gizliden bakalım.
Jungkook: onun yerine bizde silahlanalım .( Bu nasıl bir cümle ?)Büşra dan
Gözlerimi açtığımda depo gibi bir yerdeydim. Klişe olarak sandalyeye bağlı değildim. Ya da ellerimde bağlı değildi. Ama kafes gibi bir şeyin içindeydim. Ve kafes in içinde yataktaydım. Burası aynen yurt odalarını andırıyordu. Kafesin içindeki yatakta oturuyordum. Chen ise kafesin dışında beni izliyordu. Doğruldum. onun önüne geldim .
Büşra: chen bırak beni ! Ben sana ne yaptım. Ve ayrıca neden kafesteyim ?
Chen: Büşra en başındayken beni kabul etseydin bunların hiçbiri olmicaktı. Şuan karnında onun çoçukları olmicaktı.
Büşra: seni sevmiyorum!
Chen : ben seviyorum ! Biliyor musun ? Aşkım için ölüyorum ! Ben burda sana ulaşamadım diye acı çekerken o şerefsiz o kadınla hayatına bakıyor ! Ve sen buna karşılık onu seviyorsun !
Büşra: ben onu sevmiyorum!
Chen: yalan söyleme ! Baygınken bile onun ismini sayıklıyordun. Onu çok sevdiğini söylüyordun ! Aynı benim gibi ...
Büşra: chen nolur bırak gideyim .
Chen : AĞLAMA !!! Ağlama yıldızım ağlama . Ben o göz yaşları için ölürüm.
Büşra: chen bak ben evliyim karnımda ikiz taşıyorum . Benden sana bir şey olmaz. Seni sevmeyen birisiyle mutlu olamazsın .
Chen: hayır olucam ve buna asla kimse engel olamaz .
Jungkook: asla asla demeHem sevinmiş hemde sinirlenmiştim. Sonuçta beni düğün günü aldatmış başka biriyle ilişkiye girmişti. Arkasından diğer kuzenleri ve hakan girdi. Hakan ne alaka ya .
Chen : oo günün aldatıcısı teşrif ettiler.
Jungkook chen e gumruk geçirdi. Ardından chen in adamları silah çekti. Chen de adamlarına silahlarını indirmeleri için işaret yaptı. Adamlar indirdiler , Jungkook ta chen e tekrar vurmuştu. İkisi çok kötü kavga etmeye başlamıştılar. Ve benim bölgem çok kötü olmuştu . Çığlık attım. Çünkü sancım tutmuştu. Bu olamaz ! Hayır burda olamaz !
Büşra: ahhh ahh sancım ahhh sancım var !!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zorunlu hayat ; jeon jungkook
Fanfictionbabamdan bir gram sevgi görmediğim gibi hayatımıda mahvediyordu. bana sadece kendi istediklerini yaptırıyordu. ama ilk defa zorlukla yaptığım şey beni mutlu mu edicekti ?