0.10

8.6K 417 30
                                    

Içeri yarı çıplak olan jungkook girdi. Kasları harika görünüyordu. Büşra kendine gell

Büşra: senin burda ne işin var??
Jungkook: ya sen karanlıktan korkarsın diye geldim.
Büşra : yo ben karanlıktan korkmam. Hadi çıkabilirsiniz.
Jungkook: yok sen korkuyorsundur utandığından söyleyemiyorsundur
Büşra: ben çocuk değilim.
Jungkook : yaa tamam ben karanlıktan korkuyorum.
Büşra:şaka yapıyorsun herhalde... yok sen ciddisin ya inanmıyorum evlendiğim kişi karanlıktan korkuyor
Jungkook:lütfen  (yavru köpek bakışı)
Büşra:uf tamam ama ben uyuyacağım
Jungkook:tamam çok uslu duracağım.

Ben yatağın sağ tarafına yattım. Jungkookta yanıma yattı. Ben eunji ile mesajlaşırken o teyzeler gibi gözetliyordu.

Büşra:gözetlemen bittiyse özel olarak konuşacam.
Jungkook: gözetlemiyordum  birkere
Büşra: boşver zaten uyuyaçağım.

Telefonu bırakıp uyumaya çalıştım. Ama nafile uyuyamıyordum. Jungkook a baktığımda omzumda mışıl mışıl uyuyordu.aşırı derecede tatlı uyuyordu. Yaa galiba ondan hoşlanıyorum. Ona bakarak uyuya kaldım. Sabah kalktığımda jungkook yanımda yoktu. Ve leziz kokular geliyordu aşağı mutfağa indim. Ve karşımda yemek yapan bir adet jungkook gördüm. Beni görünce hemen yanıma gelip beni sandalyeye oturttu. Ve karşıma omleti koydu. Oda oturdu.

Jungkook: afiyet olsun
Büşra : jungkook bir sorun var
Jungkook: ne oldu ?
Büşra : sorun şu ki benim yumurtaya alarjim var ben bunu yiyemem.
Jungkook: ne!! Bide benle dalga geçiyorsun
Büşra : böyle yapacağını bilseydim yerdim de senden kurturuldum.
Jungkook: bu arada bugün hizmetçi tutarım.
Büşra:hizmetçi felan istemiyorum.
Jungkook:aa karıcım yoksa kıskandın mı?
Büşra : hadi tabağını bitir de gidelim.

Gıcık ya ama karıcım demesi hoşuma gitmedi değil. Kahvaltı yaptıktan sonra okula geçtik. Eunji beni görür görmez soru sormaya başladı.

Eunji: eee gece ne yaptınız?
Büşra : uyuduk.
Eunji: cidden mi?
Büşra : evet cidden ne yapmamızı bekliyorsun.

Sonrada yanımıza tae geldi. Elindede hediye vardı.

Tae: büşra dün kutlayamadım. Bu senin için doğum günün kutlu olsun
Büşra : ne gerek vardı. Çok teşekkürler

Hediyeyi hemen açtım. İnanmıyorum gerçekten bunumu almış mı???😍😍 Aşırı derecede tatlı bir bileklikti . Hemen bilegime taktım.

Büşra : gerçekten çok teşekkürler.
Tae: eeee artık bu kadarda olsun 😉😉

Sonra ders başladı. Yeni fizik öğretmenimiz gelmişti.

Bayan jung:evet çocuklar umarım sizinle iyi geçiririz.Şimdi başkan kim
Minhoo: benim bayan jung
Bayan jung: peki benim yeni başkan seçicem Yarın olucak sınavda 1. Ve 2. Başkan ve yardımcısı olucak.

Pislik kadın benim kocamı çalmaya çalışıyor. Sen gör o sınavda birinci olayımda senin işlerini mahvediyim. O değilde ben niye jungkook u kıskandım ki . Bayan sürtük ile dersimiz bitince bay gıcık girdi.

Jungkook: evet çocuklar yarın sınavınız var biliyorsunuz . Onun için bu sınıftan en az 10 kişi çıkmalı
Minhoo: bay jeon, bayan jung sınıf başkanını değiştiriyor.
Jungkook: biliyorum izin verdim. Ve bugünlük okul bu kadar gidebilirsiniz

Bide izin verdim diyo ya bu adam beni delirtir. Ama bugünün tatil olması çok iyi oldu . Kimseye görünmeden jungkook un arabasına bindim. Yolda giderken

Jungkook : ne zaman bileklik aldın?
Büşra: ben değil tae almış.
Jungkook : neden??!!
Büşra: hatırlar mısın bilmem ama benim dün doğum günümde ondan almış.!!!

Senden hoşlanıyorum ama beni çıldırtıyorsun . Hem doğum günümü unutuyor hemde bana atar yapıyor .Sinirle camdan dışarı bakıyordum. Eve gelince hiç beklemeden odama çıktım. Bu sınıf başkanı olmam için dahada hırslı olmamı sağlamıştı. Saat 13 başlayıp 21 e kadar 14 dk arayla çalıştım. Zaten öncesinde de çalışıyordum. Bu sınavda kesinlikle ben birinci olucam. Çalışırken de jungkook gelip benle konuşmaya çalışıyordu. Ama ben cevap vermiyorum. Çok susadığım için mutfağa gitmeye karar verdim. Kapıyı açmamala jungkook un üstüme düşmesi bir oldu 😨😵😱.suan çok  UTANIYORUM 😖😖...

Zorunlu hayat ; jeon jungkook Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin