Arkadaşlar ben de unutkanlık var hem de şu lanet olası otomatik düzeltme bu yüzden Hakan ı Hasan la ve tae yi tar diye yazabilirim ya da unuttuğum şeyler olabilir şimdiden üzgünüm.
Ve jimin in sevdiğini Büşra yapsamdım işin bokunu çıkarmış olurdum.jimin in sevdiği kızı hiç biriniz tahmin etmiyordur dikkatli okuyanlar anladı bile ?
Büşra: jimin bu kız kim ?
Jimin : mim hoo ... jungkook evlendiğini söylediğinde sen olduğunu bilmediği halde sana küfür etmişti . Ve şimdi de tae ya senle çıkarıyor diye neler söyledi görmedin mi kantinde neler yaptı ? Galiba beni Sevincek kimse yok.İçim rahatlamıştı. Ben olmamı kesinlikle istemiyordum. Ama biraz da garipti.
Büşra: min hoo
alınma ama biraz salaktır. Sen söylemedikçe sana aşık olduğunu anlamaz
Jimin: yani senin gibi salak .
Büşra: yooo ben jungkook un beni sevdiğini zaten anlamıştım. Hem de ilk günden neyse beni boşver bence ona sevdiğini söyle belki de o da seni seviyordur ama söyleyemiyordur .
Jimin : gerçekten mi?
Büşra: gerçekten
Jimin : teşekkürler salak yengecim.
Büşra: heyyy böyle yaparsan yengeyi unut ve hadi ne bekliyorsun git şöyleJimin gitmişti. Ahh bu çocuklar ne çabuk büyüyorlar . Neyse ben de peşinden gittim. Kantinde çığlık sesleri geliyordu. Galiba söylemişti. Kesin pat diye söyleyince kızlar şaşırdı. Kantin karışmıştı. Hemen yanlarına gittim . Min hoo jimin e sarıldı . Demek ki o da onu seviyormuş . Ayrılınca beraber oturduk . Onların aşklarından konuşmaya kendime yer bulamıyorduk.
Büşra: jimin bence bu günlük bu kadar yeterli . Hem azıcık bize özen ben hiç kocamla böyle yapıyor muyum?
Min hoo: bu arada özür dilerim. Sadece jimin in kuzenleri korumak istiyordum.
Büşra: sorun değil . Ama bu kadar yakın olmayın sonuçta burası bir okul .
Tae:neyse hadi başka şeyler konuşalım .
Büşra: evet mesala yeni başkan benim
Mim hoo: deneme de birimci mi oldun ?Zil çalmaya başlamıştı .
Büşra: hadi gidelim .
Herkes yerlerine oturdu . Jimin min hoo nun yanına oturdu. Tae nın yanında da biri vardı .ve benim yanımda kimse yoktu. Tae nın yanıma oturmasını çok istiyordum .Ama daha yeni sevgili işini hallettiğimizden birlikte oturamazdık. Yalnız bir başıma kalmıştım. Ve en sonunda İçeri bayan sürtük girdi.
Bayan jung: evet arkadaşlar hem üzücü hem de güzel bir haberim var . Güzel haber yeni bir sınıf başkanımız olucak
Yani ben ? Peki kötü haber ne ?
Bayan jung : ilk güzel haber açıklıcam yeni sınıf Başkanı Büşra
içlerin den bir kız: ama min hoo güzel yapıyordu.
Bayan jung: o zaman yeni başkanı bay jeon onaylasın
Bir kız daha: ama Hocam min hoo-
Bayan jung: hayır derse geçiyoruz . Ve kötü Haberi de o söyler benim kalbim dayanmazŞu iki cadıyı hiç farketmemiştim. Galiba min hoo yu tuttuklarıma göre bana karşı kötü şeyler besliyorlar yada ben öyle sanıyorum. . Ama neden ben onları tanımıyorum . Min hoo ya sormalıydım. Hemen yanımda olduğu için şanslıydım.
Büşra: min hoo ben daha yeniyim ya belli başlı kişiler dışında sınıftakilerin isimlerini bilmiyorum acaba şu kızlar senin dostun mu ya da tae oppa yı ya da tae oppa nın kuzenlerini mi seviyorlar ?
Min hoo: evet biri bay jeon u diğeri bay min i seviyor bay jeon u seven Rian bay min i seven Rion ama bunu kimseye söyleme .
Büşra: tamamVay pisler hem kocama hem de enişteme göz koymuşlar . Lan ben sizin o koyduğunuz gözü söker atarım haberiniz yok . Neyse Geçen sıkıcı olan 40 dk ardından başımı sıraya koydum. Jimin ve min hoo gitmişti. Tae ile de konuşamıyordum. Şuan sıkıntıdan ölüceğimi biliyorum.en iyisi 10 dk da olsa uyumaktı.
Rion: bu kız nasıl birinci olur aklım almıyor .
Rian: aynen bu tiple bideDayanamicam galiba onların duyabileceği şekilde konuşmaya başladım.
Büşra: siz ne kadar salak kızlarsınız hiç düşünmüyor musunuz onlar sizden büyük ve burası okul ayrıca öğrenci öğretmen ilişkisi yasak !
Rion: sanane
valla bayılıcam bu gerizekalılara laf yetiştirmekle uğraşmicam . Hemen yerimden kalktım. Bu ne ya bide onların mal mal konuşmasını mı dinleyecektim. En iyisi tae oppam ama bir dk tae oppa yok! Ağğğ ağlicam ardından biri kolumu tuttu.
Tae: hadi kantine gidelim başkanım.
Büşra: ama sınıf başkanı daha belli değil
Tae: sana güveniyorum. Ve jungkook seçecek sence kimi seçer ?sevdiği kızı mı yoksa min hoo yu mu?? Düşünmeye bile gerek yok!Hadi kantine gidelim başkanım.Gene bizim sınıf bir masaya toplanmıştılar . Tek fark jimin ile min hoo sevgiliydiler . Konuşmaya başladıktan 7 dk sonra yeni konular açtık
İçlerinden bir erkek: eee staj a başlayan var mı ?ya da çalışmak istediğiniz bir yer ?
Tae: benim yerim hazır aile hastanemizde yapıcam.
Büşra: galiba benim kide hazır ilk önce mezun olana kadar staj ondan sonrada orda doktorluk yapıcam sanırım.
Mim hoo: hastanenin ismi ne ?
Büşra: Seul özel tıp hastanesi
Tae: ne ???!!!
Büşra: niye bu kadar şaşırdın ?
Jimin : orası kimin hastanesi haberin var mı?
Büşra: kimin ?
Tae: düşmanımız olan chen nin...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zorunlu hayat ; jeon jungkook
Fanfictionbabamdan bir gram sevgi görmediğim gibi hayatımıda mahvediyordu. bana sadece kendi istediklerini yaptırıyordu. ama ilk defa zorlukla yaptığım şey beni mutlu mu edicekti ?