Bu bölüm diğer bölümlere göre en uzunu iyi okumalar 😁😁
Ve bir şey söylicem fake love da exo ya benzer yerler varmış . Bence saçmalık kaç tane kpop mv si var . Tabiki de biribirine benzemek zorunda bu yüzden saçma yorumlarla canınızı sıkmayın heryerde de bulundurmayalım . Dünya gündemi yapıp idöllerimizin canını sıkmayalım .
Ve Cumartesi sınava gireceğim . Çok heyecanlıyım bana şans dileyin 😁😁 ve bu ikinci en uzun bölümBen kusarken Jungkook yanıma geldi. Kendimi klozetten kaldırdım.
Jungkook: iyi misin ?
Büşra: soğuk aldım galiba iyiyim. Güzelce uyursam geçer merak etme .
Jungkook: hayır yarın hastaneye gidicez.
Büşra: hayatım unuttun mu ben doktorum.
Jungkook: sen çocuk doktorususun .
Büşra: peki sen çoçuk musun ? Sadece senin doktorun olmamı istedin ?
Jungkook: Büşra bütün sorun bu mu şimdi ? Neyse hadi yatalım benim çok uykum varJungkook la beraber odaya geçtik. Şimdi niye böyle oldu ki ? Acaba hamile miyim. Yok artık ilk ilişkide hamile mi kalınır bende iyice saçmaladım. Neyse uyumaya çalıştım. Ama uyuyamadım . Jungkook çoktan uyumuştu.ve benim bulantılarım hala devam ediyordu. Sesizce kalkıp alt katta lababoya gittim. Jungkook a rahatsızlık vermek istemiyorum. Sonuçta bu gün çok yoruldu. Bütün yük onda. Klozete yaklaşıkınca hemen kusmaya başladım. Mutfaktan ilaç alıp içtim. Mutfaktan çıkıp oturma odasında ki koltuğa oturdum. Burda uyumaya karar verdim. Yukarı çıkıcak halim yoktu.
Sabah Kalkıp kahvaltı hazırlamaya başladım. Çünkü bu gün Jungkook un doğum günüydü. Kahvaltı hazırlarken Bi anda başım dönmeye başladı. Masaya tutundum. Düşüyordum ki Jungkook beni tuttu.
Jungkook: Büşra sen bu aralar gerçekten iyi değilsin.
Büşra: tamam bu gün doktora giderim.
Jungkook: geç otur.Zar zor kahvaltı yaptıktan sonra daha doğrusu sadece süt içtikten sonra Jungkook beni hastaneye götürdü.
Jungkook: randevuyu tae dan aldım. Seni hemen içeri alıcaklar benim şirkete geçmem gerek bitince ara hemen gelirirm.
Büşra: ya kanser veya verem hastası değilim benArabadan indim. Ne güzel , iki kustuk diye hemen verem , kanser olduk. Doktorum ben ciddi bir şey olsa anlarım. Hastaneye girdim. Geçen günkü hastane . demek buraya tae nın aile hastanesini getirmişler. Gerçi başka nereye görülebilirler ki. Danışmaya gittim.
Büşra: acaba doktor kim tae nın odası nerde ?
Danışma: isminiz neydi acaba ?
Büşra: Büşra
Danışma: bayan jeon buyrun sizi ben götüreyim.Giderken bütün çalışanlar bana selam verdi. galiba bütün hastane geleceğimi biliyor. Vakit kaybetmeden tae oppanın odasına gittim. İçerde bir adamla konuşuyordu. Hemen odadan çıkmalıydım.
Büşra: rahatsız ettiğim için özür dilerim . Ben çıkıyım.
Tae: Büşra hayır gel ! Bu bay Lee hastanemizin en iyi doktoru. Bu bayanda bayan jeon
Bay Lee: tanıştığımıza memnun oldum.
Büşra: bende
Bay Lee: geçin oturun ne şikayetiniz vardı acaba ?
Büşra: sürekli kusuyorum, başım dönüyor vb.
Bay Lee : biraz özel olucak ama size bir sorum var .
Büşra: buyrun.
Bay Lee : eşinizle yani bay jeon la en son ne zaman ilişkiye girdiniz ?Bu soru beni şok etmişti. Dizilerde bile böyle sormuyorlar . Çok utanmıştım. Bide zaten bir kere girmiştik.
Büşra: 1 ay oluyor
Bay Lee : kan testi yapalım. Şimdi kesin bir şey söyleyemem.Beni odadan çıkartmadan iğne getirdiler . Hemen kanı alıp labaratuvara gönderdiler. Bay Lee de çıktı.
Tae; Büşra sonuçlar yarım saate çıkar gel biz biraz hava alalım.
Büşra: tae oppa yüreyecek halim yok. Burda beklesek olmaz mı ? Hem senin hastan yok mu git onlarla ilgilen
Tae: sen geliceksin diye bu gün kü hastalarımı yarına ertelendim. Ee sen sonuçta bayan jeon , jeon ailesinin tek oğlunun karısı ve tabi benim en iyi dostumsun .
Büşra: teşekkürler dostum ama beni bu kadar övmene gerek yoktu .
Tae: sana kahvaltı söyledim. Birazdan gelir . Benim iki dakika diğer odaları kontrol etmem lazım.Tae odadan çıktı. Ondan sonra bir kadın kahvaltı getirdi. Onu zorla yemeye çalıştım. Bitirincede içeri tae ve bay Lee geldi.
Tae: sonuçlar çıktı.
Bay Lee : bayan jeon bir aylık hamilesiniz .
Büşra: hamile hamile ha-Ve her taraf sarardı. Kalktığımda gene aynı odadaydım. Tae başımda bekliyordu. Doğruldum.
Büşra: Jungkook a söylediniz mı ?
Tae: hayır
Büşra:lütfen söyleme! ben söylemek istiyorum.
Tae: Büşra bir şey sorcam 1 ay boyunca 2 bebek taşıdın hiç mi farketmedin ? Bide çoçuk doktorusun
Büşra: tae oppa ya aklımın ucundan bile geçmemişti. Yani ilk defa yapmıştım. Hemen hamile kalabileceğimi anlam vermek zordu.Odadan çıktım. Tae da peşinden çıktı.
Tae: seni ben bırakıyım istersen
Büşra: sen hastaneye göz kulak ol Jungkook beni almaya gelecekti.
Tae: Jungkook u senin bayıldığını haber vermek için aradığımda iş toplantısında olduğunu bu yüzden konuşamayacağını söyledi. Hadi gidelim .
Büşra: peki . Bu arada akşam bekliyorum. Hepiniz öğrenirsiniz . Ve diğerlerine de haber verirsen güzel olur. Çok güzel bir doğum günü hediyesi olucak
Tae: tamamArabayla beni bıraktı. Bende akşam söylemek için yemek hazırlamaya başladım. Hazırlayınca Jungkook u aradım . Hemen açtı.
Büşra:hayatım nerdesin? Ne zamana gelirsin?
Jungkook: birazdan hayatım birşeyler alayım mı ?
Büşra: gerek yok zaten hergün korumalar alıyor.Telefonu kapatıp tekrar herşeyin üstünden geçip kontrol ettim. Ardından zil çaldı. Hemen açtım.
Büşra: hoşgeldin
Jungkook: niye bu kadar sevinçlisin ?
Büşra: ilk olarak kuzenlerin gelicek ve yemekte öğrenirsin tabi bide senün doğum günün de var
Jungkook: sürpriz demek .Tekrar kapı çaldı. Bende açtım . İçeri geçtiler .
Büşra: isterseniz direk yemeğe geçelim .
Eunji: aslında bizde şu haberi merak ediyoruz
Minhoo: cidden ne oldu ?
Büşra: görürsünüzYemeğe geçtik. Sonuna kadar beklicektim. Ama Jungkook un tepkisini çok merak ediyorum. Ve işte yemeğin sonuna gelmiştik.
Tae: söylicek misin ?
Büşra: evet artık söyleyeyim
Eunji: kız çatlatmada söyle
Büşra: sonra söylücem inat değil mi ? Neyse Jungkook acaba evi tekrar düzenlemek mi ?
Jungkook:ama sen seçtin niye değiştiriyorduz ?
Büşra: ya şimdi 3 kişiyiz eve yeni eşyalar almak şart oldu.
Jungkook: üç kişi derken ?
Eunji: HAMİLE MİSİN ???!!!??!
Büşra: evet 1 aylık
Tae: yalnız Büşra
Yoongi: ben demiştim bir aya çocukları olur diye
Jimin : bide tam bir ay oldu.
Hoseok: sen günleri mi sayıyorsun ?
Minhoo:konumuz bu mu şimdi ?Büşra hamile !Onlar böyle konuşmaya devam ederken Jungkook hiçbir tepki vermiyordu.
Büşra: Jungkook sevinmedin mi ?
Hala tepki yoktu. Ve bir anda kalkıp saçma bir şekilde hareket etmeye başladı .
Jungkook: BABA OLUYORUM!! BEN BABA OLUYORUM!!
Tae: yalnız JungkookJungkook bana sarılıp beni havaya kaldırdı.
Eunji:Jungkook kızı bırak. Bebeğe bir şey olucak.
Jungkook: doğru yoksa oğluma bir şey olur .
Büşra: nerden biliyorsun belki kız olucak.
Tae: Bİ BENİ DİNLEYİN !!
Namjoon: ne oldu söyle
Tae: Büşra karnında bir tane bebek yok
Büşra: ama bana hamilesin dedi.
Jungkook: ne yani Büşra hamile değil mi ?
Tae: demek istediğim o değil. Büşra bu karnında bir değil iki bebek var ...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zorunlu hayat ; jeon jungkook
Fanfictionbabamdan bir gram sevgi görmediğim gibi hayatımıda mahvediyordu. bana sadece kendi istediklerini yaptırıyordu. ama ilk defa zorlukla yaptığım şey beni mutlu mu edicekti ?