0.11

8.6K 420 108
                                    

Jimin tatlı resmini buldum. Neyse devam edelim. Ve bizi heyecanlı bölümler bekliyor. 😁😌😋



Ikimizde kendimize gelince hemen yerden kalktık.

Jungkook: i- iyimisin?
Büşra : e- evet de sen niye beni dinliyorsun ??
Jungkook: s- seni yemeye çağrıcaktım onun için gelmiştim.
Büşra : bende su içmeye gelicektim.
Jungkook: ben gidiyorum sen gelirsin.

Allahım az önce ikimizde kekeledik.kekeledik hemde ikimiz . Ben deliyorum galiba hatta galiba değil kesin. Neyse hemen aşağı indim. Son derece güzelyemekler vardı. Ve etrafta mumlar vardı.Işıklar kapalıydı. Jungkook gözükmüyordu.

Büşra: elektirikler mi gitti.
Jungkook: çok zekisin neyse hadi masaya geç.

Masaya oturdum. Ve karşıma garson kıyafeti giymiş bir adet bay gıcık çıktı.

Jungkook: madam ne yemek isterdiniz.
Büşra:ımm şefin önerisini alabilirim.
Jungkook: peki hemen geliyor.

Bu çocuk ciddimiydi. Hayatımda ilk defa bir öğretmenim bana garsonluk yapıyor. Hergün görülecek şey değil hele jungkook yapıyorsa hiç değil bare keyfini çıkartayım. Sonra jungkook geldi. Önüme koydu. Ben yerken başımda bekledi.

Büşra: madem işi abarttık benim bildiğim kadarıyla restaurantlarda müzik olur. Yaa Boşver söyleyemezsin.
Jungkook: yooo madam emrederde yapmazmıyım.

Jungkook şarkı söylemeye başladı. Sesi aşırı dercede mükemmeldi. Harikaydı. Ya ben jungkook a resmen aşık olmuştum. Kendime inanıyorum.
Bitirince dudagimi büzdüm. Jungkook a sesin çok güzel dersem etrafa ego salar o yüzden olmaz.

Büşra : resmen kulaklarım kanadı.
Jungkook: cidden mi?? Oysa herkes begenirdi.
Büşra : şaka yapıyorum ama hemen ego yapma!!
Jungkook: olur mu öyle şey benim gibi birine yakışır mı ?
Büşra : ben egolarınla doydum.

Hemen yerimden kalktım. Ve odamın yolunu tuttum. Tam merdivanlardan çıkıyordum ki jungkook kolumdan tuttu.

Jungkook: sadece bir şakaydı. Biz niye normal eşler gibi olamıyoruz.
Büşra : çünkü ne sen beni seviyorsun
Ne de ben seni ... seviyorum.
Jungkook: başkasını mı seviyorsun?
Büşra : evet aynı senin gibi

Jungkook bilegimi bıraktı. Ve dış kapıdan çıkıp gitti. Şimdi Neye bozuldu ki? Acaba fazlamı üstüne gittim. Ama olması gerekeni söylemiştim. Onu bekleme kararı aldım. Onu beklerken koltukta uyuyakalmışım. Sabah kalktığımda heryerim ağrıyordu . Eve hala gelmemişti. Hemen üstümü değiştirdim. Birazdan gelir diye kahvaltı hazırladım. Baya bekledikten sonra hala gelmeyince aramaya karar verdim. Aradım biri açtı. Bu ses tanıdıktı.

X: alo jungkook a yani aşkıma ulaşmak istiyorsanız yapamazsın..

Telefonu kapattım devamını dinlemeye gücüm yetmezdi . Yok ya jungkook böyle birşey yapmaz yapmasın yani umarım yapmaz. Uff şuan delirmek üzereyim. Jungkook lütfen düşündüğüm şeyi yapmış olma . Daha fazla burda durmak istemediğinden okula erken gittim. Sınıfta kimse yoktu. Sıraya oturdum. Kafamı boşaltmak için ders çalışmaya başladım. Gözyaşlarımı da serbet bırakıyordum. Sonra tae ve jimin oppa geldi. Gözyaşlarımı saklamaya çalışıyordum. Ama nafile o gözyaşlarımı çoktan görmüşlerdi . Endişeli şekilde yanima geldiler.

Tae: noldu sana neden ağlıyorsun??
Büşra: yok birşey iyiyim ben
Jimin:hayır iyi değilsin. Noldu anlat
Büşra : sadece dünyanın gerçek yüzünü gördüm.
Jimin: nasıl ?? Ne oldu ??!!
Tae: dünyanın gerçek yüzümü var ? Bir dakika dünyanın yüzümü var?😱

Beni güldürmüştü. Sonrada içeri jungkook girdi.

Jungkook: çocuklar bizi iki dk yalnız bırakır mısınız?
Jimin: peki bay jeon

Tae ve jimin oppa dışarı çıktı. Jungkook yanıma oturdu.

Jungkook:sen gece uyumadın mı?
Büşra:mal gibi senin gelmeni bekledim.
Jungkook: neden beni bekledin? Sonuçta senin sevdiğin biri var?
Büşra: birbirimizi sevmesekte biz evliyiz ve seni merak ettim. Hata yaptığımı kabul ediyorum . Ve bu hatayı bir daha asla yapmam emin olabilirsin !!!!
Jungkook: sen bana resmen trip atıyorsun . Bence acaba tekrar düşünsen mi çünkü sen bana aşık gibi davranıyorsun
Büşra : bana soru sorma çünkü ben sana sorucam sabah bil bakalım telefonu kim açtı ? Hiç sorma ben söyleyeyim bayan jung.Senin o kadınla ne işin vardı?😠😠😠
Jungkook: heee omu şey şey. ...

Zorunlu hayat ; jeon jungkook Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin