0.36

3.8K 217 69
                                    

Önceki bölüm sormayı unuttum sizce jungkook a kırmızı saç yakışmış mı ?
Bence yakışmış sonuçta jeon jungkook yani ne yapsa yakışır . Yapmasada yakışır.
Bende "kiralık aşk" taki Koray a bağladım 😂

Ve kitabın ne kadar okunduğuna hiç bakmıyordum. Baktım ki 53 k olmuşuz . Teşekkür ederim . Artık elimden geldiğince bölüm atacağım .
Bide sırf yorum ve beğeniler artsın diye bölümü geç atmıyorum . sadece bölüm yazmaya zamanım yok . okul kapanınca daha çok atarım diye düşünüyordum ama şimdi telefonumu elime almaya bile zamanım yok .
Ve  ben bölüm yazıyorum ama silinmiş oluyor güncelleme de yaptım . Silip tekrar yükledim ama devam ediyor . Bu da beni sinir ediyor hiç yazasım gelmiyor . Sizde böyle oldu mu ?



yok ben kesinlikle delirmiş olmalıyım . Jungkook burada bahçemizde 2 aydır görmediğim kocam bahçemizde tamam onu geçtim de Hakan niye bizim evimizi gözetliyor ? Benimkide kafa jungkook un gelmesine sevineceğime Hakan ın yaptığına şaşırıyorum.  Jungkook Hakan ı duvarla arasına aldı . Hoşt lan ! Jungkook ne ara hay oldu ya ? Tamam hadi olsun da niye Hakan a yani ? Sonuçta çoçuk beni seviyor ! Hızlıca yanlarına gittim . Umarım beklediğim manzarayla karşılaşmam . Jungkook Hakan ı dövüyordu . Ohh rahatladım valla ya . Aramızda 5 adım bırakacak şekilde yanlarına gittim .

Büşra: jungkook !

Jungkook benim bağırışımla Hakan ı dövmeyi bıraktı . Hakan da fırsattan istifade ederek jungkook u itti. Cebinden bıçak çıkardı . Hakan bıçağı jungkook a doğrultunca aradaki mesafeyi kapatıp Jungkook ittim . O sırada da Hakan bıçağı hareket ettirdi . İtmem sayesinde Jungkook a birşey olmamıştı . Ama bu durum benim için söylenemezdi . Kolumda sıvılık  hissediyordum . Ve bu oldukça rahatsız ediciydi . Kolumdaki bıçak izi derin ve baştan aşağıydı . Kanı gördüKten sonra jungkook un kucağına bayılmıştım.

Uyandığımda gene hastane odasındaydım . Gözlerim sadece tavanı dikiliydi. Acaba ben bu odayı kiraladım mı ? Ve galiba ben kan görünce bayılanlardanım . Ya da kemiğimin gözükmesinden dolayında bayılmış olabilirim . Ben nasıl doktorum ya ? Boşverip ilk koluma baktım . Kolum sargıya alınmış sargıdaydı .  O kadar da kötü gözükmüyordu .Onu da boşverip başımı sağa çevirmemle koltukta uyuyan tatlı mı tatlı bir tavşan jungkook görmeyi beklemiyordum . Gerçi tabiki de olucaktı. Sonuçta kahramanıyım . Yavaşça gözlerini açtı . Benim ona baktığımı fark edince da tamamen uyandı .

Jungkook: Büşra uyandın mı ?
Büşra: jungkook
jungkook: beni çok endişelendirdin !
Büşra: jungkook alt tarafı kolumun tamamı sargıya alındı . Aslında kötüymüş sesli söyleyince fark ettim . Ama sen burda yanımdasın . Bu herşeyi altta bırakıyor .

Bunun bir rüya olmadığını anlayınca kolumu boşverip jungkook a sarıldım . Ağlamaya da başlamıştım. Kafamı jungkook un göğsüne göndüm . Kokusu çok güzeldi . Aynıydı her şeyi baştan aşağı herşeyi aynıydı . Benim bıraktığım gibiydi . Ayy bu duygu değişimlerinin resmen anasını ağlatıyorum. Sonuçta 6 aylık hamileyim yani olcak o kadar . Ama yani

Jungkook: ah seni ve çoçuklarımızı o kadar özledim ki anlatamam .

Hemen ayrılıp sağlam kolumla ilk omzuna yumruk attım . Sonra önüme başımı dersin sırtı mı dersin yüzümü dersin kolumu dersin her yerine vurmaya başladım . Kesinlikle hormonlar beni bozmuştu . Bi insan nasıl bu kadar duygu değişimi yaşayabilir ?

Büşra: o zaman niye gittin Salak ! Birdahaki karşına çıkmayacağım niye dedin ! Beni niye bıraktın !
Jungkook: bir daha öyle saçma sapan kelimeler söyleme . Artık sadece bana İnan ve bana güven diye .
Büşra: ya sırf öyle saçma sapan kelimeler etmeyeyim diye mi ? O anki sinirimle söylediğim kelimeler için mi ? Ya sen beni bizi 2 ay boyunca kocasız ve babasız bıraktın be . Bunun neyi mantıklı .
Jungkook: sen sizi bıraktığımı öyle bilsen de ben sizi hep uzaktan izledim . Hep yanınızdaydım . O özür dilemek için yaptığın bir çok şeye de geldim . Geceleri sen uyuyorlarken de seni izledim . Sadece sen ayrı kaldığımızı düşünüp geceleri ağlayarak uyudun .
Büşra: ama yoktun ! Hiç bir şeye katılmadın gelmedin ! Evde de yoktun ben her tarafa bakmıştım . Sadece bizim kızlar ve senin kuzenlerin vardı .
Jungkook: bende kuzenlerimden yardım almıştım zaten . Tae sayesinde gelmiştim . Sadece kızlar bilmiyordu . Onlar da hemen sana söylerler diye dememiştim.
Büşra: ya ben seni ne kadar özledim haberin var mı ? Bayan jung yüzünden beni 2 ya boyunca sensiz bıraktın . Bahçeye çıkıp sizi görmesem , sen Hakan ı dövmesen sonra Hakan bıçak çekip , beni yaralamasa hala geleceğin yok ! Beni sensiz bırakıyor olucaktın !
Küstüm sana nereye gidersen git ! Ya da dur gitme sonra 2  ay gelmezsin felan çoçuklarımızı tek başıma doğuramam .

Bu sefer jungkook beni kendine çekip sarılmıştı . kokusunu bir kaç dakika önce içime çekmeme rahmen o güzel kokusunu
özlemiştim.

Büşra: unutamadığım tek koku senin kokun .
jungkook: tabi doğumdan sonra çoçuklarmızında kokusunu asla unutmayacaksın . 3 unutamayacağın koku olucak .

Gülümsemiştim . Şuan 2 aydır yaşamadığım mutluluğu yaşıyordum. Ve bu çok güzeldi . Gene ağlamaya başlamıştım .

Jungkook: niye gözlerin Çeşmeye bağladı ?
Büşra: seni çok özledim .
Jungkook: bende seni çok özledim . Ama ağlama zaten bu iki ayda fazlasıyla ağladın .
Büşra: tamam
Jungkook: bide Hakan dam uzak dur .
Büşra: niye ? Bide niye Hakan ı dövüyordun ? Hakan niye gizlice gözetliyordu ?
Jungkook: boşver şuanımız daha önemli
Büşra : ya söyle valla bu sefer ben küser bir dah a seninle asla konuşmam
Jungkook: Büşra bunu yapmayacağını ikimizde biliyoruz ama anlatayım... Büşra aslında asıl senden uzak durmamın sebebi Hakan dı. Beni sizle tehdit etti . İlk boşverdim ama gece eve girmiş sen uyurken senin resmini çekip atmıştı . Yanında olur seni korurum diye düşündüm . Ona söyleyince de bu sefer çoçuklara acımayıp karnını deliceğini söyledi . Yanında olsam bile silahla bile seni öldürebileceğini söyledi . Bende bunu tae ile konuştum . O da bana yardımcı oldu . Hakan ı yakalayıp yanına gelecektim . Sana ve çoçuklarıma bir şey olmaması için böyle yaptım.
Büşra: Hakan ne ara bu kadar psikopat oldu ya ? Peki ne oldu ben bayıldıktan sonra ?
Jungkook: senin arkanda da kızlar ve kuzenlerim geldi . Ben seninle ilgileniyorsam onlarda kanıtlarla birlikte Hakan ı karakola götürdüler . Sonra o hapise girdi. Sende elin dikiş atılıp sarıldıktan 2 gün sonra uyandın .
Büşra: ımm anladım. Ve jungkook seni çok seviyorum.
Jungkook : Büşra ya ben seni çok özlemişim . Yanaklarını , gözlerini , burnunu , saçlarını , kokunu ama en çokta dudaklarını

Gözleri dudaklarıma kaymıştı. Aynı durum benim için de geçerliydi . Aradaki mesafeleri yavaş yavaş kapatıyorduk . Arasan milimler kalmıştı . Nefslerimizi yüzümüzde hissediyorduk. O milimleride kapatıyorduk ki odaya bir sürü girdi . Basılmıştık .

Zorunlu hayat ; jeon jungkook Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin