Eve gidip saatlerce düşündüm. Bu bana birşey yapar mı diye ışte bunuda ancak taehyung ve jimin den öğrebebilirdim. Bunları düşünürken telefonuma mesaj geldi. Kayıtlı değildi.
X- yarın için hazır mısın?
Büşra:kimsin ?numaramı nerden aldın?
X- insan evleneceği adamı tanımaz mı
Büşra:jungkook gece gece şaka mısın?
Gıcık🐇:yat artık yarın yorulacaksın
Jungkook u gıcık diye kaydettim. Ama tavşanada benzediği için yanina emoji koydum. Telefonu kapattım. Sonrada uyudum. Sabah kalkınca duvara bakıp olanları düşünmeye başladım. Basbaya doğum günümde evleniyorum. Annemi alışverişe gönderdim. Bu sayede bir odayı süsleyebilecektim . Süslerken kapı çaldı. Açtım karşımda jungkook u gördüm. Benim demem kalmadan eve girdi. Etrafa bakarken konuştu.Jungkook : evin güzelmiş
Büşra: yorumun bittiyse daha odayı süsleyip hazırlanıcam.Bunu dememle beni bu sefer duvarla kendi arasına aldı.
Jungkook : benim için bu kadar hazırlanmana gerek yoktu.
Büşra;(İterek) senin için değil annem için
Jungkook : o zaman yardım edeyim
Büşra: sen ve bana yardım etmek. Ben vefat
Jungkook:sonuçta evlenicez değil mi?Jungkook u takmayarak odayı süslemeye başladım. Jungkook ta bana yardım etti. Niye böyle davranıyor anlamadım. Üstümü değiştirdim. Annemin benim için seçtiği elbiseyi giydim. Kapıdan çıkınca jungkook ile burun burunaydık. Kalbim çok hızlı atıyordu. Noluyo bana ? Onu ittim.
Büşra: böyle şeyleri yapmayı kes!!
Jungkook:Niye ki?Seni öpemez miyim
Büşra: ben ilk öpücüğümü sevmediğim birine veremem
Jungkook: demek ilkin olucam sen önceden bir erkekle cıktın mı ? Yada hoşlandığın bir kişi oldu mu?
Büşra: hayır hiç olmadı. Benle çıkmak isteyen çok kişi oldu ama kabul etmedim.
Jungkook : demek bundada ilkim
Büşra: çok konuşma ve bana yaklaşma
Jungkook: farkında mısın bu dudakları öpmek isteyen kaç kişi var?
Büşra: banane bana yaklaşmasınlar yeter.Ilk jungkook un sulalesi ama annesi yoktu. sonrada Annem gelince onun doğum günümü kutladık. Annem görünce şok oldu. Ama mutluydu. Beni istedikten sonra bizi bahçeye gönderdiler. Niye beni bu gıcıkla baş başa bırakıyorlar.
Jungkook : beni artık 7/24 göreceksin
Büşra:hayır daha doğrusu evlenene kadar görmicem.
Jungkook : nişanlını değil ama bay jeon u evet
Büşra: ufff doğruya okul ,senden kaçış yok
Jungkook : umarım matematiğin iyidir. Acımam baştan söyleyeyim.
Büşra: yazık oysa matematik dersini çok seviyordum.
Jungkook : sen eski okulunda kaçıncıydın?
Büşra: 1. Tabikide
Jungkook:parayla felan mi yükselttin?
Büşra:okulumda öyle birşey yoktu.İçeri geçtik. aileler gidiyordu. Giderken jungkook bana erken yat öğrenci dedi bana dedi ya bana bu çocuk gerçekten çok gıcık bir hışımla yattım. Sabah kalktım. Üstümü giyindim. O değilde ben artık nişanlıyım ve evlenicem hemde dünyadaki en egoist adamıyla . Herşeyimi hazırlayıp aşağı indim. Tabi kahvaltı yapan annem ve 7 kuzeni görmekle şoka gitdim. (Bizde bime yapmazsam olmazdı tamam vurmayın)
Taehyung: günaydın
Büşra: günaydın hoşgeldiniz
Hoseok: hadi kahvaltı yapta geç kalmayalım. Ilk günden öğretmenlerini kızdırmak istemezdim. Tamam yengemizsin ama torpil yok
Büşra: torpile ihtiyaç olmaz zaten.
Yoongi: kendinden eminsin yani
Jimin: sonuçta kimin kuzenin karısı?Bu çocuklar gerçekten çok iyi kalpliler ben bunlara iyi alıştım. kahvaltı yapıp okula gittik.yüzüğümü sakladım. Kimseye söylemicektik. Ilk dersimiz matematikti. Kısacası gıcıklaydı...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zorunlu hayat ; jeon jungkook
Fanfictionbabamdan bir gram sevgi görmediğim gibi hayatımıda mahvediyordu. bana sadece kendi istediklerini yaptırıyordu. ama ilk defa zorlukla yaptığım şey beni mutlu mu edicekti ?