Yazarın bugün doğum günü 🎂
Jungkook: acıktın mı ?
Büşra: birazcık
Jungkook: o zaman sen bekle bende bir şeyler hazırlayayım.Yanağımdan öpüp gitti. Şuan rüya mı görüyorum. Hemen telefonumu alıp eunji yi aradım. İlk 5 saniyede açtı.
Büşra: eunji eunji eunji !!!!
Eunji: ne oldu da iki saattir bağırıyorsun ?
Büşra: asıl soru ne olmadı ki ahhhhhhh
Eunji: bir daha bağırırsan seni keserim . Ve çabuk anlat.
Büşra: beni sevdiğini söyledi . Sonra beraber uyuduk.
Eunji: ne ??? Hemen oraya geliyorum. Ama gelemem yoongimle buluşmam var .
Büşra: tamam hadi görüşürüz
Eunji: benim de hazırlanmam lazım byyTelefonu kapattım. Aşağıdan dökülme sesleri geliyordu. Mutfağa girdiğimde resmen savaş alanıydı.
Büşra: mutfağın hali ne ?
Jungkook: geldin mi?
Büşra: sen bana öncede de yemek yapmıştın . Şimdi niye bu kadar berbat burası?
Jungkook: o zaman.... şey ben o zaman
Büşra: yemek mi sipariş etmiştin ?
Jungkook: belki ama güzeldi kabul et
Büşra: jungkook çık şu mutfaktan!!
Jungkook: kadınlara iyilikte yapılmıyor . Yapınca güzel ha kendim yapmışım ha sipariş etmişim . Beğendin mi beğendin ! Hem o adamlar parasız mı kalsın evlerine ekmek götürmesin mi yani ? Sipariş ettim diye öldün mü? He öld-
Büşra: jungkook fazla abartmadın mı sence ?
Jungkook: öyle mi tek ben mi abartıyorum .
Büşra: jungkook sen iyi misin ?
Jungkook: zaten bi kötü olan benim de mi ?
Büşra: sana süt ve kek aldam beni affeder misin?😊😊
Jungkook: HAYIR!!
Büşra :ama ya peki ne istersen yapıcam sadece benle küsme
Jungkook: ne istersem mi ? O zaman gözlerini kapat .
Büşra: neden ?
Jungkook: soru sorma sadece kapat . Ve karşı koyma tamam mı?
Büşra: tamamGözlerimi kapattım. Ve dudaklarımda bir baskı hissettim . Hemen gözlerimi açtım. Jungkook beni öpüyordu. Beni öpüyordu. Yavaşça Çekildi.
Büşra: ne kadar fırsatçısın
Jungkook: karıma özeniyorum.
Büşra: hey ben senin karın değilim . Bana benle evlenir misin ? Diye sormadın.
Jungkook: peki karıcım ben de reçelleri götüreyim.
Büşra: vay bide duymamazlıktan geliyor
Jungkook: ne ? Tamam peynir ve salam tabağını da alırım.Bu beni niye delirtmek için uğraşıyor.
Hemen dolaptan yumurta çıkardım. Krep yapacaktım. Masayı da düzeltecektim.
Kremleri tabağa koyuyordum. Jungkook gelip bana arkadan sarıldı .
Jungkook: çok güzel kokuyor
Büşra: sonuçta ben yaptım
Jungkook: EGO'ya bak
Büşra: kocama özeniyorum
Jungkook: aha kabul ettin . Evliyiz .
Büşra: hayır ben senle evlenmedim!Tabağı alıp mutfaktan çıktım. Ve masaya yerleştirdim. Yemekler çok güzel görünüyordu.
Fotoğraf makinesiyle Hemen resmini çektim.(zenginiz olum biz😝😝)Jungkook: masanın değilde benim resmimi çeksen.
Büşra: hayır ikinizde aynı maddeden oluştuğunuz için resmen senin resminide çekmiş oluyorum.
Jungkook: bana odun mu dedin sen?
Büşra: anlayana bu arada benim telefonum nerde ?
Jungkook: üst katta galiba
Büşra: ben alıp geliyorum. Hiçbir şeye dokunma
Jungkook: benimkinde getirir misin karıcım?
Büşra: bak hala karıcım diyor . Neyse tamam seninkinide getiririm.Yukarı kata çıkarken zil çaldı.
Jungkook: ben bakarım.
Odaya gittim. İkinizin de telefonu aynı yerdeydi. Hemen aldım. Telefonumu açar açmaz 941 bildirimle karşılaştım. WhatsApp grubuna üyeymişim. Grubun ismine bakmadan geçtim. Kimlerin olduğuna baktım. Jungkook , jungkook un kuzenleri, ben ve eunji ekliydi. Boş işlerle uğraşıyorlar yemin ederim. Odadan çıkıp aşağı indim . Masanın olduğu odaya giriyordum.
Büşra: jungkook senin manyak kuzenlerin ve benim çılgın arkadaşım WhatsApp ta gru-
Sözümü bölen karşılaştığım manzaraydı. Tam takım burdalardı. Hemde hepsi bana bakıyordu. Ve eunji beni öldürecekmiş gibi bakıyordu.
Eunji: demek çılgın arkaşın he 😡
Tae: manyak kuzenlerin he 😆İşte şimdi bittim.
Büşra: saçmalamayın ben ve o kelimeler hiç ben öyle şey der miyim!😇😇😇
Jimin : tabi canım tabi
Namjoon: zaten bizde öyle düşünmüştük.
Büşra: neyse hadi kahvaltımızı yapalım.Kahvaltıyı yapmaya başladık. Bir on beş dk geçmişti. Herkes yemeğini bitirmişti. Hemen yağ çekmeliydim.
Büşra: biliyor musunuz iyiki bu grubu kurdunuz . Aynı anda konuşmalıyız tabi 😇😇
Eunji: az önce öyle demiyordun ama neyse
Yoongi: kızın üstüne fazla gittiniz ama
Eunji: yoongi ama bana ne dedi.
Yoongi: ne olcak alt tarafı çılgın dedi. Zaten öylesin
Eunji: ama ben senin çılgınınım de mi?
Yoongi: evet sadece benim çılgınımsın
Tae: ayıp oluyo olan var olmayan var
Jimin: tae maknea haklı
Eunji: banane sizde yapsaydınız. Hem tae hatırlatırım sen okulda Büşra nın sevgilisi olarak biliniyorsun !Aferin eunji anca bana kötülük yap zaten !
Jungkook a baktığımda elini sıktığını gördüm. Diğerleri sinirli bir şekilde eunji ye bakıyordu. Hoseok ise telefonuyla uğraşıyordu .Hadi ama ben nasıl bir durum içindeyim...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zorunlu hayat ; jeon jungkook
Fanfictionbabamdan bir gram sevgi görmediğim gibi hayatımıda mahvediyordu. bana sadece kendi istediklerini yaptırıyordu. ama ilk defa zorlukla yaptığım şey beni mutlu mu edicekti ?