Cat

329 28 4
                                    

Když zavřela dveře svého bytu, z kuchyně zaslechla tichý šramot, jakoby se někdo přehraboval v šuplíku s příbory. Z kapsy vytáhla malý kapesní nožík a pomalu se připlížila za zvukem.

K jejímu údivu se v kuchyni nikdo nenacházel. Kousek za sebou uslyšela plíživé kroky. Než se ale stačila otočit, u krku se jí objevila ostrá čepel nože.

„Zahoď ten nůž." Ozval se hlas mladé ženy. Nebo snad dívky?

Jenna tiše zalapala po dechu, okamžitě se ale vzpamatovala a úlisně se ušklíbla. Uchopila protivnici za ramena a přehodila si ji přes hlavu tak, že skončila na zádech přímo před blondýnkou.

Jennu překvapil dívčin věk. Nemohla mít více, než šestnáct let. Její dětská tvářička a kudrnaté plavé vlasy doplňovaly její nevinný vzhled. Blondýnka ji chňapla za koženou bundu, načež ji hrubě přitlačila ke zdi.

„Co to děláte? Na to nemáte právo!" Vzpouzela se plavovláska.

„Sklapni! Buď ráda, že nezavolám poldy!" Sykla rozhořčeně Jenna a sáhla dívce do kapsy od kalhot. Vítězně se usmála, když vytáhla svou peněženku plnou peněz. Dívku pustila a tázavě jí pohlédla do očí. „Na co to chceš?" Arogantně se usmála, přičemž svou peněženku v ruce pozvedla nad hlavu.

„Co je vám po tom?" Vyštěkla po ní plavovláska.

„Něco mi po tom určitě je, když jsi štípla MOJI peněženku."

Dívka si povzdychla. „Chtěla jsem si koupit něco k jídlu. Stačí?"

Jenna se zamračila. „Jak se jmenuješ?"

„Cat."

„Cat?"

„Jo, Cat... Nebo Selina, jestli chcete."

Blondýnka se usmála. „Pojď za mnou, Cat." Pobídla ji, načež zamířila k ledničce.

Lednici otevřela a vytáhla z ní mléko a kus sýra. Z kuchyňské linky ještě vzala toustový chléb. To všechno věnovala Selině. „Tady máš. A ať tě tu nevidím."

Když se Cat chystala k odchodu, Jenna ji zastavila. „Počkej! Vezmi si tohle." Usmála se a nabídla jí několik dolarových bankovek.

Dívka je s úsměvem přijala. „Dík." Ušklíbla se, načež zmizela v otevřeném okně.

Jenna za ní okno zavřela a sedla si na parapet. Pohled na noční Gotham byl úchvatný. Město se v záři světélkujících poutačů a reklam nezdálo být tolik nebezpečné. Na chvíli se zamyslela. „Měla bych si pořídit kočku." Vydechla, načež odešla do kuchyně uvařit si večeři.

I'll show you slaughter (Jerome Valeska)Kde žijí příběhy. Začni objevovat