Když získala potřebnou sílu, pravou rukou uchopila telefon ležící na nemocničním nočním stolku a vyťukala na něm číslo Edwarda Nygmy.
Její dobrý přítel hovor okamžitě přijal. „Jenno? Proč mi voláš? Máš přeci odpočívat."
„Sklapni a pečlivě poslouchej. Potřebuji, abys mi přivezl pár věcí." Uvědomila ho.
„Dobře. Diktuj." Odvětil nejistě Ed.
„Chci, abys Bullockovi ukradl kapesní nůž, který nosí v bundě. Potom potřebuji taser, pepřák a... A zbraň! Palnou zbraň. V uniformě jsem měla služební pistoli, ale někdo ji dal na bezpečnější místo, nebo tak něco. To je fuk. A přivez mi Mellinga."
„Jak to mám udělat?" Jeho otázka se zdála být do jisté míry absurdní.
„Svaž ho a nastrkej do auta, je mi to šumák! Prostě s ním potřebuji mluvit." Zavrčela nedočkavě.
„Dobrá, za chvíli jsem tam... I s Brianem." Ujistil ji Edward, načež bez váhání ukončil hovor.
...
Uběhlo jen pár minut od naléhavého telefonátu, když někdo třikrát zaklepal na bíle natřené dveře.
„Dále!" Zvolala otráveně Jenna.
Do místnosti vstoupil vysoký muž s brýlemi a hned za ním o trochu vyšší brunet v policejní uniformě. „Ahoj." Pozdravili oba naráz.
„No konečně. Vysypte to." Vyzvala je, přičemž rukama ukázala na volné místo na posteli, ve které ležela.
Edward před dívku položil všechno, oč si předtím žádala.
„Dík, Ede." Usmála se na něj, načež mu očima naznačila, aby opustil místnost.
Brunet tak učinil a ona v místnosti zůstala pouze za přítomnosti mladého strážníka.
„Byl tu Valeska. Proto ty zbraně." Přiznala.
Její parťák jí věnoval šokovaný pohled. „Co tady chtěl?"
Blondýnka se otráveně zamračila. „Jak to mám sakra vědět?" Zalhala. „Naznačil, že se něco stane. Dejte si pozor. Jo! A šlohl mi nůž. Až jej dopadnete, pamatuj, že chci svůj nůž. Jsou tam vyrytý moje iniciály. Mám tu kudlu ráda." Zakňourala.
Melling se pobaveně uchechtl. „Beru na vědomí."
Jejich rozhovor přerušila sestra, jež přišla zkontrolovat stav postřeleného. Když spatřila všechny ty zbraně, které ležely vedle raněné policistky, zhrozila se. „Slečno Torresová, je v rozporu s nemocničním řádem, mít na pokoji jakékoliv zbraně.
„Jo, jasně. Nějakej nemocniční řád mě vůbec nezajímá. Jsem zaměstnancem GCPD, což znamená, že jsem oprávněna nosit u sebe tyhle hračky. Chápete to?" Během své mluvy usilovně gestikulovala rukama, čímž naznačovala, že o ženině inteligenci nemá vysoké mínění.
Sestra si pouze povzdechla. „Musím vám provést odběr krve. V soukromí." Nesměle pohlédla na klečícího strážníka, který okamžitě pochopil, co se od něj očekává.
„Uvidíme se na stanici... Až se zotavíš." Pohladil ji po vlasech, čímž způsobil dívčino povrchní odfrknutí, načež zmizel ve dveřích nemocničního pokoje.
ČTEŠ
I'll show you slaughter (Jerome Valeska)
FanfictionDOČASNÁ PAUZA Gotham. Město, jež je naprosto protkáno zločinem. Tamní obyvatelé, usínajíc ve strachu, že se nedožijí zítřka, spoléhají na sílu v podobě mužů ve zbroji. Jako dítě měla Jenna velký sen: Stát se policistkou. Rodiče jí nikdy moc nevěřil...