Rvačka

341 27 12
                                    

„Co s tím budu dělat?" Otázala se nevraživě Jenna, když zkoumala monitory, v jejichž obraze byla zachycena veškerá zákoutí Arkhamského ústavu.

„Budeš zde sedět, hlídat a když uvidíš něco, co by se dít nemělo, sebereš se a zakročíš. Jednoduché." Vysvětlil jí jeden z přítomných hlídačů, zatímco usedal k vlastnímu monitoru.

„Super..." Prohodila arogantně. Chvíli monitor zaujatě sledovala, pak k němu líně usedla. „Nemáte něco k jídlu?" Obrátila se na své kolegy s prosebným výrazem ve tváři.

Všech šest přítomných mužů nesouhlasně zavrtělo hlavami. „Hej, Jenno!" Houkl jeden z nich, načež prstem ukázal na dívčinu obrazovku.

Nechápavě na monitor pohlédla. V záběru byla společenská místnost. Těsně vedle vstupu do místnosti se krčil mohutný lysý muž zběsile bušící do někoho pod sebou. „Žůžo!" Zajásala. „Mějte se, pánové!" Zasalutovala, načež rychle zmizela ve dveřích.

„Kterej z vás chce schytat kulku mezi oči?" Zaburácela, když otevřela "vrata" společenské místnosti.

Muži nijak nereagovali.

Vězně, který byl ve vedení a nepřetržitě tloukl do protivníka, okamžitě poznala. Na toho druhého ale neviděla. „Helzingere! Ihned toho nech, nebo..." Než to stačila doříct, muž pod Aaronem Helzingerem vytáhl nůž a zabodl mu jej přímo do břicha. „Sakra!" Vyhrkla překvapeně Jenna.

Když se zraněný muž odplazil k nejbližší lavici, spatřila vězně pod ním. Vysoký chlapec s ryšavými vlasy nůž odhodil a ruce dal v obranném gestu nad hlavu.

Dívka mu nasadila pouta, načež pokývla na dalšího hlídače, aby se postaral o raněného.

Když procházeli chodbou, zrzek si povšiml, že nemíří k jeho cele. „Kam to jdeme?" Otázal se zastřeným hlasem z jeho doposud nezklidněného dechu.

„Na samotku." Odvětila prostě dívka.

„Nevím, jestli si to uvědomuješ, ale on napadl mě. Ne já jeho."

S povytaženým obočím pohlédla do jeho zakrvácené tváře. „Tys ale měl nůž. Zlobil jsi, tady máš trest." Usmála se povýšeně blondýnka míříc k jeho oddělené cele.

Jerome se úlisně usmál. „Co přesně bude můj trest?"

„Roky v Arkhamu navíc." Odvětila s úšklebkem.

„Hej, já jsem tady ta oběť!" Zaskuhral samolibě chlapec.

Jenna jím náhle prudce trhla, uchopila jej za zátylek a švihla jeho hlavou o stěnu chodby.

Téměř okamžitě se mu z nosu spustila krev. „Sakra!" Vyjekl. Chvíli na to se ale hlasitě rozesmál.

„Gratuluji. Teď jsi oběť." Usmála se škodolibě dívka.

„Skvělej tah." Pochválil ji nevraživě Jerome.

Hrdě se pousmála. Odemkla chlapci pouta, načež jej postrčila do oddělené cely. Rychle za ním zavřela dveře a za doprovodu veselého pískání odkráčela zpátky do monitorové místnosti.

I'll show you slaughter (Jerome Valeska)Kde žijí příběhy. Začni objevovat