V přelidněném baru přehlušeném hlasitou hudbou seděla blonďatá dívka, popíjejíc svou oblíbenou Whiskey. Hned poté, co si s vynaložením veškerého úsilí a použitím svého vyděračského talentu vyžádala předčasné propuštění z nemocnice, zamířila do vyhlášeného podniku, aby zapila ostrou bolest, jež ji už dva dny ustavičně sužovala.
„Proč strážník Jenna Torresová tak často navštěvuje místní podniky? Že by deprese z toho, že je pořád jen strážník?" Ozval se za ní otravný hlas patřící Jasonovi.
„Co tu chceš?" Zavrčela, svému spolupracovníkovi však nevěnovala ani náznak pohledu.
„Původně jsem si šel trochu povyrazit. Jak tak vidím, mám tu ale mnohem lepší možnost zábavy." Ušklíbl se, načež se posadil k baru hned vedle Jenny.
„Myslíš šikanování ostatních policistů?"
Na chvíli se zamyslel. „Jo, přesně to myslím." Zazubil se. „Brian mi řekl o Valeskovi. Že tě navštívil v nemocnici." Prohodil najednou.
Blondýnka mu věnovala překvapený pohled.
„I přes to, že tě nemám rád, mě to znepokojilo."
„Jasone, děsíš mě." Špitla zakřiknutě.
„Víš, byl jsem mezi těmi, co řešili případ té šestnáctileté holky, kterou unesl. Vypadala hrozně. Modřiny po celém těle, šrámy na obličeji, vlasy slepené od krve. Fakt to nebyl hezkej pohled." Mírně se k ní přiklonil a upřel na ni naléhavý pohled. „Vím, že když Valeska něco chce, taky to dostane. A Torresová, on chce tebe."
Jenně se zamotala hlava. Byla si celkem jista, že to nezpůsobila zašitá rána na jejím břiše. „Já vím." Zašeptala a důkladně si chlapcovu tvář prohlédla. Opálená pleť v souladu s nahoru vyčesanými havraními vlasy a černýma očima skvěle podtrhovala jeho asijské rysy. Široký nos a plná ústa tvořily iluzi ideálního partnera. V ten moment jí její nepřítel připadal fyzicky přitažlivý. „Nenechám Valesku, aby si mě přivlastnil." Pousmála se, načež černovlasého Collina bez ostychu políbila.
...
Vstupní dveře Jennina bytu se prudce otevřely a do místnosti vstoupil líbající se pár.
Dívka dveře nemotorně zabouchla nohou a chtivě si svlékla elegantní černou halenku. Hned na to svou pozornost věnovala chlapci naproti ní a ladným pohybem jej shodila na měkkou postel za ním. Obkročmo se na něj posadila a jeho krk zaplavila hojným počtem dráždivých polibků, přičemž mu pravou rukou zajela do jeho perfektně upravené havraní kštice.
Uprostřed temné noci se dva policisté bezhlavě milovali a zapomněli tak na svůj čiře nepřátelský vztah. Jejich počínání možná bylo způsobeno velkým množstvím alkoholu v krvi, či dívčinou touhou Jeromovi dokázat, že nad ní nemá plnou moc a že mu nepatří. Přes to všechno ale bylo jisté, že majetnický Valeska byl té noci drze zapomenut a s ním i veškeré problémy, jež je denně sužovaly.
ČTEŠ
I'll show you slaughter (Jerome Valeska)
FanficDOČASNÁ PAUZA Gotham. Město, jež je naprosto protkáno zločinem. Tamní obyvatelé, usínajíc ve strachu, že se nedožijí zítřka, spoléhají na sílu v podobě mužů ve zbroji. Jako dítě měla Jenna velký sen: Stát se policistkou. Rodiče jí nikdy moc nevěřil...