Rytíř bez bílého koně

317 23 7
                                    

„Tenhle gang je jeden z nejobávanějších v celém Gothamu." Objasnil Jenně situaci Jim, když zastavili před polorozpadlou budovou.

„Rozumím." Ušklíbla se. „Shrábnem důkazy a mizíme."

Detektiv přikývl, načež si přebil zbraň a vydal se do budovy.

Sešli schody do temného a zatuchlého sklepa.

„Pěkná osobní banka." Ušklíbla se blondýnka, když otevřela dveře jedné z místností. Na stole ležel nejméně milion v podobě dolarových bankovek. S vítězoslavným úsměvem na tváři si nasadila rukavice a jeden balík peněz uložila do igelitového pytlíčku. „Odnesu to do auta." Zamumlala a zamířila ven.

Když se vrátila zpět do budovy, zaslechla křik a bolestné zasténání. Pohotově z pouzdra vytáhla zbraň a zamířila do sklepa.

Na chladné betonové podlaze ležel James. Na břiše měl nejméně tři bodné rány a těžce dýchal.

„Co se stalo?" Otázala se, přičemž si k němu ustaraně sedla.

Nebyl schopen jí odpovědět.

Mlčky z blízkého stolu strhla ubrus a přitlačila jej Jimovi k ráně. „Bude to dobrý, vydrž." Ujistila jej. Náhle ucítila ostrou bolest na pravé straně čelisti. S výkřikem padla vedle svého parťáka. Nad sebou spatřila vousatého muže.

Ten se rozzlobeně zamračil, načež se na ni bezhlavě vrhl a začal do ní bušit pěstmi.

Dívka se snažila bránit, ale muž byl silnější. „Nechte nás být, jsme od policie!" Vyštěkla a zlostně mu pohlédla do očí.

Její protivník však ve své činnosti nepolevil. Naopak, rozzuřil se ještě více.

Kousek od ní se ozval hlasitý výstřel a muž se zaúpěním padl na záda. Jenně na oblečení vystříkla jeho krev.

Tiše sykla a pohlédla před sebe. Naskytl se jí pohled na zrzavého chlapce, jenž v ruce svíral stříbrný revolver.

„Co tady děláš?" Hlesla.

Jerome se uchechtl a nabídl jí pomocnou ruku. „Pomáhám ti."

Blondýnka se usmála a s jeho pomocí se vyškrábala na nohy.

Zrzek ji začal táhnout ven.

„Ne! Nemůžu ho tady nechat!" Zaprotestovala.

„Policie už o tom ví, přijedou hned. Za chvíli se tu objeví členové jeho partičky a já nechci, aby tě odpráskli." Zamračil se.

„Ne!" Stála si za svým a sklonila se k raněnému detektivovi.

Jerome si ji však přitáhl k sobě a spojil jejich rty.

Jenna blaženě zamručela, načež mu překvapeně pohlédla do očí.

„Pojďme." Zašeptal a potáhl ji ven.

Rozběhli se ulicí k jeho bytu. Vzhledem k tomu, že byl rychlejší, ji táhl za sebou a ona jej oddaně následovala.

I'll show you slaughter (Jerome Valeska)Kde žijí příběhy. Začni objevovat