„Nebylo to rozumné rozhodnutí." Zamumlal James, když vystoupili z auta. „Jsi ještě příliš slabá."
Jenna nad tím otráveně protočila panenky. „Ale no tak, Gordone! Na nohách stojím, jsem v pohodě."
Pouze nespokojeně zamručel a vstoupil do starostova sídla. „Rozdělíme se. Já jdu doleva." Zašeptal, načež si přebil svou služební pistoli a zmizel za rohem chodby.
Blondýnka se zběžně rozhlédla, načež zamířila do východní části budovy.
Narazila na dva osobní strážce nehybně ležící v kaluži krve. Ledabyle těla překročila a vstoupila do prostorné jídelny. „Starosto Jamesi?" Zavolala do prostor domu, čímž přerušila hrobové ticho, jež zde panovalo. Náhle za sebou uslyšela tichý klapot podpatků. Urychleně vytáhla zbraň, avšak když se chystala ji na nepřítele namířit, pistole se za doprovodu hlasitého zapraskání odmrštila ke stěně místnosti.
Dívka se ohlédla. Přímo před ní stála snědá žena v černém s havraními vlasy staženými do ohonu. V ruce svírala honácký bič.
„Tabitha Galavanová." Zavrčela. „Jsi zatčena za vloupání a několikanásobnou vraždu." Pronesla a pomalu poodstoupila ke stolu.
Černovláska se pouze ušklíbla a napřáhla se v úmyslu svou zbraň opět použít.
Jenna se však prudce otočila a hodila po ní porcelánovou vázu.
Tabitha tento čin nečekala. Padla k zemi a svůj bič upustila vedle sebe.
Blondýnka jej od ní špičkou boty odsunula, načež se na ni neohroženě vrhla. Obkročmo se na ni posadila a začala ji zasypávat ranami pěstí.
Žena ji jedním švihem dostala pod sebe a přišpendlila ji k zemi, zatímco jednou rukou hmatala po noži, který měla za opaskem.
Jenna ji kolenem udeřila do rozkroku a vyškrábala se na nohy.
Tabitha po ní nůž vrhla, avšak minula a čepel se zasekla v dřevěném obložení zdi. Rozzuřeně zavrčela, načež blondýnku udeřila pěstí a hrubě ji přitiskla ke stěně.
Dívka se letmo ohlédla. Ránu jí vrátila a když zavrávorala, vytáhla nůž z obložení a zabodla jej černovlásce do stehna.
Ta bolestně vykřikla a sesunula se k zemi.
Jenna se natáhla pro svou zbraň a namířila ji na zraněnou útočnici. „Gratuluji ti, jsi zatčena." Ušklíbla se, načež si ze rtu setřela pramínek karmínové krve.
Do místnosti vtrhl Jim i se starostou. Oba byli bez úhony. Když spatřil Jennu, jak poutá zraněnou Tabithu, udiveně se zamračil.
„Budeš na mě takhle zírat, nebo mi s ní pomůžeš?" Zašklebila se a i se zajatkyní zamířila ven z budovy.
Gordon jí byl v patách. Zamlkle hleděl před sebe a zamyšleně se kousal do rtu.
Když blondýnka nasedala do vozu, s úsměvem ji zadržel a pohlédl jí do očí. „Jenno... Tohle byl tvůj nejlepší výkon a vzhledem k tomu, že jsi ztratila parťáka, mě napadlo, že bys byla mým záložním partnerem. Někdy bys zaskočila za Harveyho." Usmál se.
Blondýnka se rozzářila. „Moc ráda." Zazubila se. „Díky, Jimbo." Zašklebila se, přičemž jej hravě udeřila do hrudi a nasedla do auta.
Plavovlasý muž usedl za volant a rozjel se k policejní stanici.
ČTEŠ
I'll show you slaughter (Jerome Valeska)
FanfictionDOČASNÁ PAUZA Gotham. Město, jež je naprosto protkáno zločinem. Tamní obyvatelé, usínajíc ve strachu, že se nedožijí zítřka, spoléhají na sílu v podobě mužů ve zbroji. Jako dítě měla Jenna velký sen: Stát se policistkou. Rodiče jí nikdy moc nevěřil...