Malá vyděračka

292 22 3
                                    

„Když už jsi tak akčně nastoupila do práce, Jenno, můžeš jít vyslechnout Kyleovou! Je zatčena za kapsářství." Křikl na ni pevným hlasem James.

„Jasně! Vezmu ji na skřipec." Ušklíbla se zlomyslně dívka.

Když vstoupila do výslechové místnosti, naskytl se jí pohled na drobnou plavovlasou dívku s drzým úšklebkem ve tváři. „Nazdárek, Cat! To ty jsi ta slavná Kyleová, jo?" Zasmála se kousavě.

„Hodně se o mně mluví." Prohodila ledabyle Selina.

Jenna si k ní ležérně přisedla. „Tak... Jsi zatčena za krádež peněženky přímo před zraky policistů. Odvážný krok. Nebo spíš hloupý? Promiň, nevím, jak to nazvat." Usmála se na ni.

Plavovláska jí věnovala varovný pohled. „Vám se to ale mluví." Na tváři se jí opět objevil drzý úsměv. „Mám pro vás návrh."

Tázavě povytáhla obočí. „Poslouchám."

Cat se spiklenecky předklonila. „Za dvacet dolarů a propustku z týhle díry nikomu neřeknu o vašem malém tajemství."

Blondýnka nechápavě svraštila obočí.

„Nejste tak chytrá, jak se říká." Prohodila drze, načež si rukou podepřela bradu. „Jerome Valeska, Arkham, frnk. Chápete to?"

„Jak to..."

„Šla jsem kolem a viděla vás, jak toho pošuka táhnete k autu." S úsměvem jí skočila do řeči.

Jenna si podrážděně skousla spodní ret. „Dám ti pět dolarů za to, že nikomu nic nevyžvaníš."

„Patnáct."

„Deset."

„Platí." Usmála se vítězně Selina a natáhla k dívce ruku, aby stvrdila jejich dohodu.

Když její dlaň stiskla nazpět, prudce si ji k sobě přitáhla. „Jestli někomu jen naznačíš, že jsem Valeskovi pomohla, garantuji ti čestné místo pod hladinou moře." Zašeptala jí varovně do ucha blondýnka.

Plavovláska se samolibě ušklíbla. „Tak je to pravda."

„Co přesně?" Zavrčela.

„Říká se, že jste od rány."

„To si na ulici před spaním vyprávíte o policajtech?"

„Jen o těch zajímavejch." Pokrčila lhostejně rameny Selina.

Dívka si povzdechla, z kapsy vytáhla deset dolarů a podala je malé zlodějce sedící naproti ní. „Tady máš. A zmiz, nebo tě zavřu za vydírání."

Cat se vděčně usmála. „Dík, strážníku." Pokývla na ni, načež elegantním krokem zmizela ve dveřích výslechové místnosti.

Když se mladá policistka objevila v hlavní hale budovy, většina policistů na ni upřela tázavý pohled. „Klídek, lidi! Dostala podmínku!" Ujistila je a zamířila ke svému pracovnímu stolu, aby dokončila rozdělanou práci.

I'll show you slaughter (Jerome Valeska)Kde žijí příběhy. Začni objevovat