Capitolul 2 - Prima întâlnire

243 32 2
                                    

Grădina se întindea sub balcon, iar deasupra noastră străjerii nopții, stelele, ne acopereau formând un tavan sublim. Am oftat zâmbind sincer. Credeam că eram fericită. Voi nu ați fi crezut ? Scenariul acestui cadru era următorul: Ai lui sunt plecați într-o excursie în Italia și îți petreci weekend-ul la el acasă, având toate încăperile doar pentru voi. Îți gătește, îți toarnă pahar după pahar de vin, în jacuzzi sau pe balcon și numărați orele în partide de amor. Ce poate perturbă seara ?

- Mai vrei un pahar ?

- Mă chinui cu ăsta deja.. Mulțumesc. Eram oarecum obosită dar fericită, strângând paharul pe jumătate plin în mâna. - Ce optimistă eram -

Bzzzz. A vibrat telefonul pus pe marginea balustradei. Mădălina ♥ apela. A înșfăcât telefonul și a făcut câțiva pași zambindu-mi forțat, crispat. Am zâmbit fals și un nod în gât mă amenință cu putere că avea să îmi ia respirația. Am întors capul uitându-mă înspre lampa care strânsese câțiva țânțari în jurul ei. În orice relație există compromisuri, mai ales la distanță. Poate e doar o colegă. - mi-am zis -

Reîntors m-a cuprins după gât, într-un stil ușor bărbătesc, grosolan, tipic lui. A râs băgându-și telefonul în buzunar.

- E doar o colegă. Are o restanță și nu îi dă de capăt..

- E ok.. Stai liniștit. Am zis sec luând o gură din vinul care mi se părea și mai sec.

- Ne înțelegem super bine și mă mai sună..Nu te deranjează, nu ?

- Bineînțeles că nu.

M-a sărutat scurt, insipid. Nu era nimic personal. Așa săruta el...''

M-am trezit. De fiecare dată când eram obosită creierul meu îmi juca feste. Retrăiam vechi amintiri sau îmi imaginam chestii. Aș fi vrut să îmi fi imaginat, dar era doar un fragment din vara ce se încheiase. Mi-am dat cu mâna prin păr și mi-am privit ceasul de pe noptieră. Mai aveam la dispoziție puțin timp. Am dat drumul la playlist-ul de pe telefon și am început să caut ceva de îmbrăcât ce în mintea mea ar fi potrivit pentru prima întâlnire.

Am vorbit zilnic cu Alex în ultimele trei săptămâni. Am făcut de câteva ori video call și ne trimiteam pe Snapchat poze aproape zilnic. Nu discutasem prea mult despre fostele relații, cel puțîn nu despre ale mele. Ne-am întâlnit la cursurile de pregătire pentru examenul de admitere. Țîn minte că nu îmi mai mergea pixul și el mi l-a dat pe al lui. Mi- a zâmbit și de atunci m-am cam îndrăgostit de el sau mă rog, m-a atras fizic. Nu a mai avut cu ce să scrie și a folosit acest pretext că să luăm legătură pe facebook pentru notițe. - haha - Și așa a inceput totul.

- Ariana ? Cioc cioc . S-a auzit în ușa mea.

- Da ? Intră.

- Scuze că te deranjez.. A făcut doi pași în încăpere. Vreau să aduc vreo două prietene și s-ar putea să facem ceva gălăgie. Te deranjează ?

- Stai liniștită.. Nicio problema.. Eu într-o oră plec așa că poți să faci ce vrei.

- Hmm fato, dar tu nu pierzi niciun minut. Spuse ea teatrală dând din mâna.

- Hah, e doar un tip. Vorbim și..

- Abia aștept să îmi spui după cum a fost, da ?

- Sigur. Am dat din cap, mutându-mi privirea asupra unei bluze cu umerii căzuți, neagră.

Adora această non-culoare. Am ales o pereche de blugi și o jachetă. Nu voiam să par că m-am străduit prea mult. După ce am schimbat melodia cu una de la Taylor Swift, am primit un mesaj de la Alex.

EPIC - NEW BOOKUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum