Cuburile de gheata din cocktail-ul meu se loveau de peretii paharului. Le agitam cu paiul, urmarind firul povestii. Radeam cu pofta la ce povestea Raul despre cum am intrat la cursul gresit in prima saptamana de facultate. Stiu. Jenant. Intrasem la anul 3 la famacologie si mi-am dat foarte tarziu seama dupa ce se holbasera vreo cativa tipi la mine si am auzit cuvinte iesite total din vocabularul meu.
- Trebuia sa ramai. Invatai si tu ce e diazepam-ul. Comenta Maria dand peste gat ce mai ramasese in paharul ei cu vin.
Seara a decurs linistit, o cina intre diferite persoane care erau stransi in acelasi loc, pentru acelasi scop, ziua mea de nastere. Raul i-a aruncat cateva ocheade Mariei, iar asta nu mi se parea de departe ciudat. Maria era genul de femeie care vedea o tinta si o viitoare prada in orice barbat, iar Raul era genul de baiat flirty.
- Si tu ? Ce vrei sa faci dupa ? Se adresa Cristina lui Bogdan. Il sorbea din ochi.
- Ginecologie.
- Vechea meserie a barbatilor la medicina. Completa Raul.
Ma rugam la Dumnezeu sa nu spuna Cristina vechea ei replica: ''Ce romantic ! '', pentru ca nu era de departe momentul. In local, mai erau cateva mese ocupate, iar in jurul orei 9 si cateva minute, usa s-a deschis. Plin de fulgi de nea, imbracat gros, cu un fes visiniu si cu ochii in o mie de parti a intrat fostul meu prieten, Alexandru. Mi-am oprit orice alta activitate pentru a-i urmari miscarile. Auzisesem ca acum era cu Andreea- fata ciorap - de la petrecere. Ma bucuram pentru ei, insa nu ii vedeam rostu lui acolo.
- Oo lume noua! Rase teatral Bogdan, facandu-i semn inspre noi.
- Buna seara. Inclina capul venind inspre mine. M-am ridicat, zambind crispat. Mi-a intins trandafirul rozaliu pe care il tinuse departe de raza mea vizuala. L-am apucat cu stangacie si i-am facut semn sa ia loc. Nu avea ce sa caute acolo si Raul stiu ca i-a facut un semn pe sub masa lui Bogdan, insa nu il puteam goni. Fusese un gest lipsit de tact.
- Scuze, ca am dat buzna, insa am fost saptamana trecuta din nou la radiologie si am dat de rezidentu' de data trecuta si Bogdan. M-a invitat aici.. Adauga el cu ochii spre Bogdan.
- Da, scuze ca nu ti-am zis. Ma gandeam ca are ceva sa iti zica domnul. Isi drese vocea Bogdan, stergandu-si buzele cu un servetel.
- Da, imi pare rau, Ariana. Si la multi ani. A zambit fortat.
Bun. O scuza publica de ziua mea - un cadou cel putin interesant. I-am multumit si i-am zambit cat se poate de sincer.
- Ce sa va aduc ? Intreba chelnerul care imediat isi facuse aparitia.
- Cocktail ? L-am intrebat pe Alex care nu zicea nimic. A incuviintat, usor jenat. Nu a stat prea mult, insa a incercat sa participe la cateva discutii despre fotbal si sesiune. Nimic special.
- Cum iti e mana ?
- Mult mai bine. Dupa vacanta ma intorc la antrenament.
- Da' ce ai patit ? Intreba Raul care il privea cercetator.
- A cazut pe scari. Adauga Bogdan salvandu-l.
Nu stransesem foarte multe persoane: Cristina - vecina si amica mea care avea gusturi in materie de moda, Maria - colega si prietena mea consumatoare de alcool si barbati, Raul - coleg si cel mai bun prieten alaturi de Bogdan - anul 6, glumet si nu prea, iar mai nou, Alexandru - fostul prieten. Tania si Alxandra plecasera acasa, in orasul natal. Telefonul meu a bazait. Era Victor.
Cum merge petrecerea ? All good and fun ?
Mi-ar fi placut sa fie si el acolo, insa avusese un examen azi si doua conferinte, iar asta aflasem chiar de la prima ora a diminetii de la el. Eram singura in apartament, iar dupa ce am ascultat Vama Veche si am zambit tamp jumatate de ora cu ochii lipiti de tavan, stiind ca e ziua mea, am vrut sa fac un dus.
CITEȘTI
EPIC - NEW BOOK
RomancePovestile de dragoste sunt epice, nu !? Fie ele cu final trist sau fericit, in fata blocului la o tigara, in spatele scolii sau la facultate.. De ce nu ? Sa vedem ! O alta carte de ,,cafea'' cum imi place sa imi numesc micile creatii. Ceva simplu...