Capul meu greoi si obosit se sprijinea in podul palmei stangi, plictisit. Ochii mei urmareau gesticulatiile anemice ale domnului profesor universitar. Un stranut din fundul salii parca m-a trezit brusc, facandu-ma sa schimb pozitia corpului. Mihaela radea in primul rand cu Raluca - cea mai buna prietena a ei - : tinute colorate, mulate, machiaj strident, rasete necontrolate si glume proaste. Dar presupun ca atata timp cat stateau vreo 5-7 baieti in jurul lor putem spune ca aveau "priză" la tipi. Tania mi-a pasat un biletel. Usor contrariata l-am desfacut.
Asteapta-ma dupa curs. - RNu era atat de imatur, dar incercasem pe cat de mult am putut sa ii ignor intrebarile din casuta de mesaje care nu aveau legatura cu facultatea-poze cu Miss Chanel, glume proaste and more. Am mototolit biletul si cu un aer arogant i-am aruncat o privire dandu-mi cu mana prin par. Am dat afirmativ din cap ca pentru mine, stiind ca avea sa inteleaga raspunsul. Dupa ce profesorul a lasat marker ul pe birou mi-am dat seama ca terminase de predat.
-Ne vedem la cantina ? Intrebă Tania strangandu-si lucrurile.
-Sigur. Imi luati voi meniul zilei ? Eu mai intarzii..I-am facut semn iar ea intelesese.
-Bine asa facem. Ne gasesti la masa noastra. Si pleca alaturi de Alexandra si Cristina, o alta colega de serie.In imbulzeala aceea dinspre usa, Raul s-a strecurat cat sa fie in spatele meu. Cred ca voia sa se asigure ca il asteptam. Dupa ce am reusit sa trec de grupurile de oameni, m-am oprit. Raul s a apropiat usor ispasit.
- Stii ca Stefan si cu Maria s-au combinat ?
- Da.Foarte frumos. Am zis usor sec, mutandu-mi greutatea de pe un picior pe altul.
- De ce te porti asa ?
- Nu ma port in niciun fel. Sunt obosita, avem cursuri pana diseara, seminar saptamana viitoare - examenul de oase la practica- si test la biochimie maine... Am incercat sa nu para ca imi plangeam de mila, dar nu cred ca reusisem.
Mana lui stanga a inceput sa imi frece umarul drept intr-un mod usor cliseic si fals. Incerca sa ma compatimeasca, iar asta ma irita teribil.- Va fi bine...Nu vreau sa fim certati si..
- Poti trece la subiect ? Am incercat sa folosesc un ton cat se poate de prietenos. Esuasem iarasi.
- Voiam sa te rog ceva mai..Discret..Daca poti sa ma treci prezent la cursul de psihologie si..Info. Mi-a zambit fortat. Ii stiam semnatura pentru ca ne jucasem in timpul unui curs reproducand semnaturile unul altuia.Mi-am dat ochii peste cap. Nu necesita mare dexteritate si nu era ca si cum imi era greu sa fac acest lucru. Trebuia doar sa semnez in dreptul numele lui. M-a rugat timp de cateva secunde, iar dupa ce am cantarit situatia am dat aprobator din cap. Pe usa facultatii o tipa inalta cu parul proaspat indreptat, machiata strident si cu o geaca de blugi cu zale a intrat atragand atentia. Era Miss Chanel sau Anca, noua achizitie a lui Raul. Mi am dat seama de ce voia sa fie ajutat. Probabil eu aveam sa port batalii interioare cat sa fiu atenta in timp ce el va face sex salbatic cu tipa. Superb, nu ?
-In weekend vin si repetam ca sa luam nota mare. Promit.
-Ok. Vorbim. Buna. Am salutat-o pe Anca plecand inspre usa. Voiam sa nu asist la moment.Un tip mi-a deschis usa din spatele facultatii si i - am zambit politicos. Dupa ce am urcat cateva trepte, Alex a aparut dupa sala de sport cu ai lui colegi. Purta o jacheta larga, tricoul Adidas care era patat si radea cu amicul lui. Cand m-a vazut s a desprins de grup si a venit catre mine. Nu am avut viteza de reactie. Stiu ca i -am simtit buzele lipite de ale mele. Pasional si demonstrativ pentru restul lumii ce ne privea. Am incercat sa raspund la sarut. Eram usor iritata din cauza lui Raul, iar situatia asta noua cu Alex nu ma ajuta. Ma rog, aveam sa ii spun cand ne despartim si despre asta.Notat.
-Buna babe. Ce faci ?
- Ma asteapta fetele la cantina.Am iesit de la cusrul de anato.. Tu ?
-Am psiho acum si dupa plec inspre camin. Vin pe la tine la 6 ?
- NU! Aproape ca am tipat, tresarind usor speriata de gand. Mi-am scuturat capul si dupa ce am aruncat un zambet aparent cald, dar fals am continuat. Adica nu are rost. Imi ia mult sa ma pregatesc si nu e eficent.. Vin eu inspre camine. Ei la cat ajung ?
- In jur de sapte.. Prietenii lui s au apropiat si dupa ce i am salutat, l-am sarutat scurt pe Alex luand-o la fuga inspre cantina. Eram nervoasa pe Raul, pe viata mea dubla, pe mine. Dupa ce le-am localizat pe fete la masa de langa geam- m-am asezat iritata si am inceput sa imi tai pieptul de pui de parca disecam un om.
CITEȘTI
EPIC - NEW BOOK
RomancePovestile de dragoste sunt epice, nu !? Fie ele cu final trist sau fericit, in fata blocului la o tigara, in spatele scolii sau la facultate.. De ce nu ? Sa vedem ! O alta carte de ,,cafea'' cum imi place sa imi numesc micile creatii. Ceva simplu...