Capitolul 22- Destin sau ghinion ?

58 14 4
                                    

Destinul - hazardul sau cum vreti voi sa il numiti - a jucat o carte grea. Mi se inclestase mana pe clanta, strangand-o cu putere, socata.La un metru statea tipul de care ma indragostisem si incepusem fara sa constientizez o aventura, iar de partea cealalta statea baiatul care m- a ajutat involuntar sa trec peste deceptia din vara, de care m-am atasat oarecum, iubitul oficial si asumat. Fir-ar ! Cineva isi batea joc de mine!

- Bună ! S-a auzit vocea lui Alex in vidul holului. Am schitat un zambet catre el care astepta sa imi simta buzele peste ale lui. Imi era imposibil. Mi-am muscat buza inferioara si l-am imbratisat stangaci, urmarindu-l cum se indreapta spre ascensor cu pasi mari. Ii sunase telefonul. Slava Domnului !

Victor ma cerceta si lasand fumul din tigara sa se piarda,  a pufnit in ras. L- am privit usor debusolata. Am zambit dandu-mi seama cat de jenant fusese totul in ochii lui. Ce copilă eram !

- N-ai inșelat niciodata, nu !? Si-a stins tigara, eu apropiindu-ma cu pasi nesiguri si copilarosi de el.
- E chiar atat de evident ? Am ras, simtindu-i ochii ca niste vulturi pradatori jongland intre ochi si buzele mele.

Imi astepta aprobarea. Poate ca era gresit, poate ca era imoral sau poate ca erau niste sentimente nevinovate, dar simteam cum eram din adancul sufletului fericita. Cand ma saruta Victor, buzele lui mi se pareau niste petale de trandafiri din care puteai face dulceata, iar cand imi rostea cat de frumoasa ii par, gustam din acea dulceata la nesfarsit de magulitoare. Dupa cateva minute in care m-am pierdut cu totul in bratele sale, si -a activat modul de om rational si mi-a soptit.

- Am ceva de lucru, dar vreau sa iti trimit niste schite pentru biochimie. Ce zici ? Muncim amandoi in seara asta ?
- Am de ales !? Am dat din umeri fara tragere de inima, aproband.
- Intotdeauna avem de ales. 

Mi-a sarutat varful nasului in fata usii mele, asteptand sa intru in apartament. Miros de tigara. Maria cred ca fumase ori in bucatarie ori in camera ei. Am urcat treptele zambind tamp. Nu am apucat sa deschid geamul, Maria deja aparand in pragul usii mele.
- Deranjez ?
- Nu..M-am aplecat sa strang cateva foi aruncate aiurea prin camera, in timp ce ea imi urmarea cu multa tenacitate fiecare miscare.
- Te-ai vazut cu Victor?
- Da.. Am privit-o cat sa ii surprind reactia. Nu era cea la care ma asteptasem. De ce ?
- Nu vreau sa o fac pe desteapta si lupul moralist, dar de ce nu te desparti de Alex daca nu tii la el ?
- O voi face dupa cina de maine cu ai lui.. Mi-am deschis laptop-ul.
-Esti fantastica ! A batut din palme usor iritata de ceea ce i-am spus. Tu te auzi ? Si dupa ce faci ? Ramai cu Dobreanu ? Ma privea cu multa superioritate.
- Maria, scuze, dar nu cred ca inteleg unde vrei sa ajungi...
-Pari o fata draguta si care pui suflet. Vreau sa te avertizez..Daca te desparti de Alex pentru Victor..Nu e cea mai buna alegere.. Isi ferea privirea si era indignata. Ma irita, dar incercam sa imi pastrez tonul vocii calm.
- Nu o fac doar pentru Victor. O fac pentru mine..Nu ma face fericita, nu ma intelege si insista mult pe..
- SEX !? Alooo !? Bun venit la facultate..Oricine vrea asta. - adevarat dar depinde cum si cu cine -
-Da, ok.. Nu sunt ultima salbatica si vreo pura dar nu ma face sa vreau asta..Deci nu..Merg maine la date si dupa gata !
- Nu vreau sa bag strambe sau ceva, dar tu ii stii tot trecutul lui Victor sau ce gandeste cu adevarat ?

Liniste. Eram prinsa pe picior gresit. Ma simteam incoltita. Nu stiam cum sa reactionez. Eram indragostita si obosita. Victor deja imi trimisese mesaje cu niste explicatii si indicatii pentru biochimie. Priveam prin laptop, incercand sa imi strang cuvintele necesare cat sa ii raspund intr- un mod demn Mariei. Nu am reusit.

- Asa ma gandeam si eu. Ai grija ce faci..Noapte buna. Si ca un parinte usor suparat s-a intors pe calcaie si a plecat din camera mea, lasand in urma ei o dara de parfum vag. M-am cutremurat, inchizand geamul. Ramasesem tacuta, ca un copil pedepsit. In inima mea incoltise teama.

Daca era si Victor exact ca el ? Un simplu player pus doar pe cucerire, contact fizic si nimic mai mult ? Deja mentionase ca nu vrea o relatie.. Daca fusese o coincidenta ca ne am intalnit pe hol, iar destinul a facut jocul, de ce trebuia sa ies eu in suferinta !? Doamne, daca m am indragostit de un alt fuckboy !?!?

Ta-dam. Victor imi scrisese.Analizasem explicatiile si incercand sa ignor gandurile mele m-am apucat de invatat si scris cateva notite. Dupa doua ore, nu m-am putut abtine si am inceput sa scriu in jurnal. Era in aparenta o zi normala, dar avusesem cateva trairi intense ce meritau mentionate.

Draga jurnalule,

Ieri eram nefericita,aparent contrariul, deoarece eram intr_o relatie pe care mi-am dorit-o asumata, serioasa, cu poze pe facebook, cu mesaje dragute si tot tacamul. Boom ! Dupa ce destinul a asezat lucrurile intr o ordine de el stiuta, am devenitba cheater. Vecinul dragut a devenit un amant legal - cu ,,acte " in regula, iar Alex un simplu iubit neinteles. Cina de maine este singurul lucru care ma mai tine legata de el. Un alt gand totusi imi iscodeste inima...Daca aceasta poveste cliseica e un fake total ? Daca traiesc un vis ce mai tarziu devine cosmar ? Daca gresesc ? Daca nu e vorba de destin ci mai degraba ghinion ?
___________________________________

Dragii mei, ma bucur sa va vad parerile si sa va raspund. Ma ajuta mult. A fost un capitol scurt dar celalalt va fi mult mai lung.
Voi ce ziceti ? Prea frumos sa fie adevarat ? Sau chiar e real si e o poveste epica ?Sa fie Victor un fuckboy fake sau sincer ? 

EPIC - NEW BOOKUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum