Capitolul 5 - Party cu ghinion: Toc rupt sau inimă frântă

146 26 3
                                    

Mirosul de toamnă se simțea în aerul rece și greoi. Ceața abia se ridicase și frigul pătrundea prin paltonul meu negru. - destul de chic după părerea mea - Urcam scările vechi cu mare atenție, până ce am ajuns pe stradă din față facultății. Un grup de capete descoperite așteptau tacticoși. Tipa cu părul lung de lângă mine, cu tuș negru la ochi, cu cizme cu lanțuri și căștile în urechi asculta muzică rock - auzeam până și eu - iar tipul îmbrăcat în palton, cu pantofi negri lăcuiți și cu o mapă mirosea a parfum de parcă își turnase toată sticluța de colonie... Dar hei ! Nu îi judec, însă fac poveșți mintale cu ei. Tipul nu are frați sau surori și e un independent, obsedat de el însuși, iar tipa are un frate mai mic și iubitul ei e un tocilar care în secret face tatuaje.

- Matinală, îmi place. Iar cafeaua mea unde este ? Raul se ținea de glume.

- Bună dimineața. Încetează ! M-a luat după gât și m-a strâns ușor.

Toată facultatea la ora 8 era trează, de la femeia de serviciu până la decan. Nu conta, că ai fiziologie la etajul trei sau că ai un curs de biochimie - cum era cazul meu - Trebuia cu sau fără cafea, la o țigară sau doar la o simplă bârfă, să misuni prin facultate.

- Neața Riana ! - un coleg de serie mă tachina -

- Vezi că te bate. A anunțat Raul în timp ce urca treptele de la facultate.

- Nu mai am mult.. Zic eu răsuflând greoi.

Am intrat în sală după Raul. Câteva fete pe care le catalogasem drept nu foarte prietenoase au început să șușotească privindu-ne. Am ales rândul de la geam cu numărul 6. Ni s-au alăturat Ștefan și Cristi alți prieteni de-ai lui Raul. Le-am povestit după ce m-au întrebat cum e în căminul privat și alte amabilități.

- Tu mereu ai așa multă energie dimineața ?

- Aparent da..

Mihaela - una dintre tipele care imi erau oarecum antipatice - purta o fustă aproape mini, cu un păr prins într-o coadă subțire în vârful capului, cu un machiaj de câteva straturi care nu părea întins uniform cu nasturii de la cămașă ce mai trebuiau închiși, a venit aproape de rândul nostru.

- Băieți, veniți diseară ?

- Te găsim acolo ? A zis Cristi punându-i mâna pe picior.

Ea l-a plesnit teatral începând să chicotească, a dat din cap. Raul îmi studia brățară de la mâna pe care scria numele meu. S-a întors imediat ce și-a auzit numele.

- Raul, dar tu ?

- Nu pot lipsi, nu !?

După ce a dat palma cu băiețîi, mi-am dat ochii peste cap, deschizându-mi cartea de biochimie.

- Tu vii la party diseară sau nu te lasă iubi ? Și mi-a dat un ghiont. - era plin de glume bune -

- Ha ha . Bună glumă. N-o mai face... Avem lucrare practică până la 7 seara..

- Știu, dar petrecerea începe la 10..

- Vedem...

- Dacă vin fetele din 25, vii și tu ? - Erau câteva fete: Alexandra și Tania care erau repartizate la lucrările practice în săli cu noi și începusem să vorbesc cu ele, Raul observase -

- Posibil. Am concluzionat, urmărind un domn care intrase în sala cu o mapă în mâna. Era profesorul de biochimie. Minunat. El avea să îmi predea una dintre materiile de care aveam să fug.

- Bună dimineața studenți. Sunt domnul profesor universitar și șef de lucrări la materia Biochimie, domnul Dragoș Lazăr și vă voi preda în acest an.

EPIC - NEW BOOKUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum