Capitolul 29 - Drama printre cadavre

51 10 0
                                    

Trr, trr! 

A sunat alarma zgomotoasa de la telefon, intrerupandu-mi visele. Am trecut mintal prin lista cu to do. Aveam o lucrare practica, ore pana la 6 seara, maine voiam sa merg de garda, iar vineri era Balul Bobocilor. Mi-nu-nat. Am dat cu snooze si m-am intors pe partea cealalta. Abia cand reusisem sa imi inchid ochii si sa adorm un tipat venind dinspre camera vecina, m-a trezit la realitate. Instinctiv am luat papucul cu blanita - o arma alba ce sa mai zic -  de langa pat si lovindu-ma de marginea biroului, in drumul spre usa, gata de atac, am injurat de cateva mame si pisici si am navalit in camera Mariei. 

- Ce e ? Ce s-a intamplat ?

- Uite-l ! Acolo ! Arata continuand sa tipe inspre podea.

Era cocotata pe scaunul biroului cu prosopul infasurandu-i corpul ud, tremura odata cu el. Un gandac nesuferit si scarbos se invartea ca un titrez langa patul ei. I-am aplicat un croseu de papuc de nu s-a vazut si am parasit incaperea cu gandul sa imi continui somnul dupa ''interventie'', dar glasul ei s-a auzit imediat. Macar acum nu mai tipa. 

-Poti sa iei ce a mai ramas ? 

Mi-am dat ochii peste cap, am virat in baie, luand cateva bucati de hartie igienica si am ''curatat'' locul crimei cu o grimasa nesuferita. Carla, impacientata a urcat treptele. Si ea parea trezita din somn.

- Sunteti bine ? Am auzit tipete .

- Am omorat un gandac. Am zis sec, tragand apa la toaleta, asta fiind inmormantarea inamicului. 

- Altul ? Intreba Carla, dandu-si cu mana prin par. 

- Aham. Zise Maria dandu-se jos de pe scaun si facand pasi spre usa. 

- Pun de o cafea ? Intreba Carla usor debusolata.

- A mea sa fie tare. Am pana la 8 seara. Cobor imediat. Si a inchis usa Maria.

- Eu nu beau cafea, dar vin sa mananc. Am zis sec tarandu-mi picioarele inspre camera mea. 

Pasii Carlei s-au azuit pierzandu-se pe scarile din lemn ce scartaiau strasnic. Mi-am aerisit camera si dupa ce mi-am aranjat cateva haine destul de confortabile si calduroase, mi-am facut ceva ce tinea de rutina de dimineata si am coborat. 


- Trebuie sa vorbim cu Andreea, managerul.. E al doilea pe saptamana asta.. Zise Maria sorbindu-si cafeaua scarbita.

- Si eu am gasit unul in baie. Zise Carla care se sprijinea de calorifer, infrigurata. 

- Tu Ari? Nu te plangi de nimic ? Ma iscodea Maria. Sau cand esti indragostit nu mai simti niciun alt disconfort ?

- Oo, nu stiam ca ai prieten. Completa usor nesigura Carla. I-am zambit, incercand sa termin de mancat. 

- N-am vazut inca niciunul.. Nu, nu am iubit. Am zis aproape rosind. 

- Nu, scuze. Doar se linge in fiecare seara pana la 3 dimineata cu vecinul nostru. A zis usor malitioasa si teatrala Maria. Carla a inlemnit. Nu stia sa gestioneze situatia, dsar a salvat-o oarecum.

- Ohh, baiatul brunet cu ochelari? Pare de treaba. 

- Da, chiar el. Am reusit sa zic terminandu-mi sendvisul de mancat. Dupa cateva inghitituri de lapte cu cacao, am plecat la mine in camera. Trebuia sa plec la facultate.


Mirosul de mucegai se infiltra usor printre studentii tensionati si nerabdatori. Azi se aduceau cadavrele. Nu stiam la ce sa ma astept. Va fi ca in filme sau ceva groaznic ? As fi vrut sa discut cu Raul, darvorbea cu Serban si Stefan despre costumul ales pentru proba de seara la bal, Tania isi citea horoscopul tacticoasa, iar Alexandra parea timorata. 

EPIC - NEW BOOKUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum