Dusul rece fusese un bun antidot, mai ales facut la 8 dimineata. In timp ce ungeam untul pe una dintre feliile de paine, laptele meu s-a revarsat din ibric pe plita creand un miros usor neplacut. Am tresarit, luand ibricul in mana. Pasii Mariei somnorosi si fericiti s-au auzit imediat. Cobora tacticoasa scarile doar intr-un halat de matase. Avea parul ravasit. Am privit-o pret de cateva secunde si mi-am amintit ce se intamplase in urma cu cateva ceasuri.
In urma cu 5 ore...
Tocurile Mariei m-au trezit ca la un semnal. Am vrut sa strig sa inceteze pentru ca radea prea tare, dar imediat mi-am dat seama ca o voce de barbat o completa. Vorbeau in engleza. Ce naiba !? Face exercitii cu Stefan ? Accentul italienesc al tipului mi-a dat de inteles ca nu era Sefan, iar imediat ce usa lor s-a inchis a inceput o adevarata batalie cu mine insami.
Dupa cateva secunde in care am stat pur si simplu inerta, cu ochii privind in intuneric auzindu-mi doar respiratia zgomotoasa, gemetele Mariei au sunat ca un ecou pervers. Mi-am dus mainile la gura - reactia ca a unei fete timide, virgine- chicotind. Bineinteles ca nu iti trebuiau prea multe facultati ca sa iti dai seama cee se intampla dincolo de peretii camerei mele. M-am strecurat pana in dreptul usii cat sa ma incui in camera. Desi eu ma despartisem sentimental sau fizic de doi tipi - oricum ar fi fost - macar Maria se distra pe cinste. Gemetele ei erau parca desprinse din filmele porno. Am pornit un episod din Viata cu Louie pe tableta si m-am cuibarit in pat, sperand sa adorm cat mai repede.
- Neata ! Zise ea cu o voce groasa, abia trezita.
- Neata.. Am zis sec, incercand sa sterg urmele de pe plita.
- Ce miroase asa!?
- Laptele meu...Am adaugat fara prea multa tragere de inima.
- Ce iti face iubitul ? Sau sa zic..Iubitii ? Nu m-a lasat sa ii raspund si a continuat scotand din frigider sticla de Cola. Azi noapte pe la 3 fuma pe hol. Parea ca mediteaza, melancolic. M-am mirat ca nu esti cu el.. A suras.
- Ne-am despartit..Sau ma rog certat..Nu stiu.. Ca nu eram impreuna.
- Cum ? A zis ea intepata si contrariata. Dupa cand s-a desmeticit a continuat. Esti ok ? Dar de ce ? Pareati atat de..
- Nu stiu Maria. Pur si simplu m-a intrebat daca imi face rau si ma indragostesc si i-am zis ca da.. In fine. Mi-am sters lacrimile ce au inceput sa curga involuntar. Mi-am dres glasul. Tu ? Gata cu Stefan?
- Cine ? Antonio ? Ahh e un tip care se tine de anul trecut dupa mine. E italian. A adaugat in soapta.Cred ca te-am trezit.. Imi pare rau.
- E ok. Am ras. Macar una dintre noi se distreaza.
- Ohh asa galagioasa am fost !?
- Cred ca si apartamentul 4 te-a auzit. Am suras incepand sa mananc cu pofta. Nu voiam sa se simta prost desi in mine se nascuse o frustrare. Eram trista, singura si trebuia sa invat pe cand Maria era total opusa situatiei mele.
- Te rog nu ii spune lui Raul. Nu vreau sa afle Stefan ca l-am inselat.
- Secret in siguranta. I-am facut cu ochiul.
- Am sa iti zic mai pe seara cum s-a intamplat. Tre' sa fac niste cafea.
- Ar trebui sa te grabesti. Raul vine azi sa invatam oasele. Avem seminarul luni..
- Ahh da..Promit.
Dupa ce am lasat-o pe Maria in bucatarie, m-am reintors in camera foarte melancolica si distrasa. Dupa ce am facut ceva curatenie, am aranjat membrul superior intr-o parte si pe cel inferior in cealalta, iar la mijloc craniul. Am inceput sa repet teoria si sa ma focusez pe detalii. Raul a venit in doua ore si pana seara tot ce am facut a fost sa invatam si sa repetam.
CITEȘTI
EPIC - NEW BOOK
RomancePovestile de dragoste sunt epice, nu !? Fie ele cu final trist sau fericit, in fata blocului la o tigara, in spatele scolii sau la facultate.. De ce nu ? Sa vedem ! O alta carte de ,,cafea'' cum imi place sa imi numesc micile creatii. Ceva simplu...