Ⅱ
Amestecam incet formand mici vartejuri in cana fierbinte, plina aproape pana la refuz cu ceai. bateam ritmul melodiei francofone de pe fundal. Am scuturat lingurita, izbind-o de cana si scotand un sunet prelung. Mi-am lasat capul pe spate, trosnind incet, schimbandu-mi pozitia incomoda de pe scaun. Am intors fila cartii de pe birou, in timp ce recapitulam mintal ultima pagina citita, ochii mi-au cazut pe micul calendar improvizat de mine.
10 zile pana la ziua mea. Am zambit usor melancolica, oprind cu o singura apasare pe ecranul tabletei sursa de zgomot. Mai aveam jumatate de ora. Mi-am insfacat cu brutalitate prosopul rosu din dulap si am plecat in baie. Am incercat sa nu fac prea multa riviera franceza pe podea, iar Maria sa cada iarasi. Avusese o vanataie groaznica deasupra soldului care nu ii trecuse.
Pe varfuri, cu gratia unei balerine, am reintrat in camera, acoperita doar de prospul infasurat cu multa repezeala in jurul trupului meu ud. Mi-am deschis usa dulapului si mi-am cautat o pereche de chiloti. Ii voiam pe cei cu dantela. Nu i-am gasit asa ca am injurat, iar cand m-am ridicat, Maria statea pe patul meu, picior peste picior, cu o spranceana ridicata. Nici nu imi dadusem seama ca inca era acasa sau mai precis ca se afla la mine in camera.
- Te rog spune-mi ca nu te duci iar la intalnire cu ala !
I-am zambit sfidatoare, continuandu-mi actiunile robotice prin camera. M-am uitat printre haine si am scos vreo doua bluze. Desi stiam ca Maria isi pregatea un discurs pe care il cantarea ca tipul de la aprozarul din colt, m-am prefacut ca o ignor.
- Ariana stiu ca nu e treaba mea, dar gandeste-te ca iti irosesti timpul. Esti frumoasa, ai picioare pana-n gat, talie misto, mai nou si model, mintea te duce, poti avea orice tip...Care apropo sa aiba umor, sa nu fie un ciudat misogin care.. Tu ma asculti !? A ridicat vocea, fortandu-ma sa imi intorc privirea catre ea. Era revoltata.
- Bluza visinie sau asta gri ? Ce zici !? Am zis senina mutandu-ma in fata oglinzii, jucand la cacealma in continuare. Jonglam cu umerasele cu cele doua bluze.
- Ariana! Si in acel moment mainile ei au smuls prosopul de pe mine facandu-ma sa tip. Instinctul meu a reusit sa isi faca aparitia si sa imi acopere goliciunea cu ambele umerase, strangandu-le pe langa mine.
- Ce naiba faci!? Adaugasem pe un ton rastit.
- Oo, ia uite, acum ma auzi ! Ti-am captat atentia ? Imi flutura prosopul.
- Zi ce vrei. I-am zis prinsa pe picior gresit si incoltita. Ma bataiam ca o scolarita,
- Ce vreau !? Vreau sa nu o mai faci pe martira, pe morala si sa iti revii dracului ! Crezi ca daca asta era alesul sau tipu' care iti trebuia,cred ca realizai asta de la prima intalnire..Nu de la..A cata e asta ? A cincea ? A pufnit teatral, continuand. Ohh sau stai, te razbuni ? Afla ca doar iti pierzi vremea. Si daca libidinosu' asta se indragosteste de tine ? Ceea ce cred a facut-o deja. Il refuzi ? Stai sa vezi atunci karma si razbunare. Mi-a trantit prosopul pe pat si a vrut sa iasa.
- Eu niciodata nu ti-am zis nimic legat de tipii cu care ti-o tragi ! Am tipat nervoasa, in continuare strangand de umerase.
- Sincer, nu ma deranja daca ii programai pe zile sa iti incalzeasca asternuturile, dar amandoua stim ca esti pura, inocenta, inca crezi in dragoste. Iar tot teatru asta ieftin nu te prinde. Nu pe tine. Asa ca fuck yourself ! Si mi-a trimis un sarut prin aer, trantind usa.
____
- Cu ce va servesc ?
- Un Aperol pentru domnisoara si un pahar de vin sec pentru mine.
CITEȘTI
EPIC - NEW BOOK
RomancePovestile de dragoste sunt epice, nu !? Fie ele cu final trist sau fericit, in fata blocului la o tigara, in spatele scolii sau la facultate.. De ce nu ? Sa vedem ! O alta carte de ,,cafea'' cum imi place sa imi numesc micile creatii. Ceva simplu...