Capitolul 35- Pianistul (18 +)

61 12 4
                                    

Un capitol cu multa senzualitate si sper sa va transmita ceva. Capitolul pune in prim plan cuplul principal si am inceput sa dedic capitolele pers. devotate acestei carti. Un vot si comm ma sustine enorm ♥

18 +

II urmaream miscarile lui Chris Pine cu multa atentie, rontaind popcornul din castronul vernil, situat intre mine si Maria. Prin ecranul laptop-ului ei culorile pareau mult mai vii si intense decat prin al meu, plus minus programele de piraterie a filmelor. Era pentru a treia oara cand ma uitam la filmul ''This means war '' - o comedie cu multa actiune si romantism - Invatasem amandoua toata ziua. Undeva aproape de final, una dintre prietenele ei a sunat, asa ca mi-a facut viteza de la ea din camera. Stiam ca avea sa fie o conversatie lunga. Avea sa povesteasca in detaliu cum decursese noaptea de amor cu profu'. Discutasem despre asta si nu era sigura ca avea sa mai urmeze si o adoua noapte.

Dupa ce am ascultat muzica la laptop, dansand prin camera si mi-am facut ceva curatenie, m-am intins in pat si am lasat ca ''Bravo ai stil'' sa mearga pe tableta, incercand sa adorm. M-am foit vreo jumatate de ora. Era trecut de ora 10. Maria plecase, dar nu aveam idee unde. Un sunet m-a avertizat ca cineva ma cauta pe facebook, messenger. 

Victor Dobreanu - active now

Kiddo esti treaza ?

Yep. 

Super! Ce zici daca vin in 15 minute in fata blocului si mergem in club ? 

Tu vorbesti serios ? - Eram de-a dreptul socata. 

Absolut. Deci ? iti ajung 15 minute ?

Yep. Ma suni sau dai mesaj cand ajungi. ✔ Seen 22:14

Deci la 22:30 trebuia sa fiu gata. 

Mi-am prins parul in coc, am facut un dus rapid, incercand sa nu ma tai cu nicio lama care exercita presiune asupra picioarelor mele si mintal imi cotrobaiam prin dulap cu ce sa ma imbrac. O bluza visinie, decolatata, tricotata, cu o pereche de pantaloni din imitatie de piele, negri, mulati si nelipsitele cizme cu snur la spate si talpa groasa cu tenta rock au fost piesele vestimentare cele mai potrivite. Un machiaj scos in evidenta de culoarea rosie a buzelor si parul proaspat pieptanat si aranjat cu putin sampon uscat si fixativ puneau punctul pe i. Aratam chiar decent si nici nu eram in intarziere. Mi-am pus tableta la incacrcat, mi-am luat o bancnota de 50 de lei  si insfacand geaca coboram treptele. Victor ajunsese. 

Pe holul blocului nu era liniste. Se auzea muzica dinspre apartamentele italienilor, iar masinile de spalat din living-room-ul campusului mergeau concomitent facand concurenta chitarelor ce se auzeau pe ritmuri latino. Mereu dadeau petrecere cu fetele din Finlanda. Mi-am verificat buzunarele pentru a venea daca imi luasem cartela alba si cheile. Verificat. 

- Heilau ! Zise Adrian, colegul meu de serie si prietenul cel mai bun a lui Victor. Statea in fata, langa sofer si se intorsese cat sa facemn contact vizual. Imi amintisem de Alexandra si mi-am pus un post- it mintal in legatura cu ea.

- Buna seara! L-am salutat pe taximetrist, apoi zambind catre cei doi.Buna , buna! 

- Hei. Zise Victor scurt, punandu-si mana pe piciorul meu drept si strangandu-l usor, mi-a sarutat buzele. Ce faci copila?

- Surprinsa si cu chef de petrecere.

Am tresarit. Niciodata nu ne sarutasem in fata cuiva, mai ales in fata prietenului lui. Era ceva nou, dar magulitor. Dupa ce Victor ii indicase taximetristului unde sa mergem imi explicase cum de ajunsesem toti trei acolo, in taxi in drum spre club.

- Stii ca iti zisesem ca m-am intalnit cu Irina , nu ?

- Care Irina ? I-am zis teatrala si iscoditoare, stiind prea bine despre cine este vorba. 

EPIC - NEW BOOKUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum