Capitolul 34 - Profu'

59 11 6
                                    

Finalul acestui capitol eu zic ca este cel putin neasteptat ☺

Capitol dedicat 

Amestecam cu o lingurita in ceaiul care lasa aburii sa se imprastie deasupra mesei de stejar din micuta cafenea. Afara luminozitatea scadea cu fiecare minut. Dadusem skip la facultate in acea zi. Dormisem foarte mult dupa garda  si imi simteam picioarele greoaie. Il asteptam pe Raul care intarzia destul de mult. Cafeneaua era inghesuita printre altele, la parterul unui bloc, in centrul orasului. Un cap proaspat tuns a patruns inauntru. Mi-am ridicat privirea din ecranul telefonului. Pusesem un story pe instagram. 

- Scuze ca am intarziat. A zis Raul, dandu-si jos paltonul negru si cambrat. Chelnerul i-a plasat imediat un meniu in fata.

- Stai linistit. Nu ai intarziat prea mult..Doar 20 de minute! Am zis teatrala si zambindu-i fals. 

- O draguta ca intotdeauna. Mi-a sarutat obrazul drept, facandu-ma sa tresar din cauza racelii buzelor lui.

Incepusem iarasi sa petrecem timp impreuna, lucru ce ma bucura. Se enervase pe mine ca nu am venit la cursuri si ca il rugasem ca el sa mearga si sa ma treaca prezenta. Tineam la el ca la un frate. Nici nu ajunsese bine ca telefonul lui incepea sa anunte ca Anca ii ducea lipsa. 

- Ma vad cu ea dupa. Imi explica el inchizand ecranul telefonul  cu o rapiditate maxima. 

M-am abtinut sa fac o grimasa. Personal nu imi placea de Anca.Nu era pe stilul meu, nici ca iubita a lui Raul nici ca prietena de-a mea. Era o femeie frumoasa, machiata strident, cu fatete dentare, haine scumpe, bautoare de alcool si consumatoare de party-uri pe banda rulanta. Din cuvintele lui Raul ii platea de multe ori consumatia prin baruri . Pana la urma el trebuia sa fie fericit, nu eu, asa ca am preferat ca sa imi tin parerile despre Miss Chanel pentru mine. Revenind in timpul real al discutiei, m-am uitat atenta la el.

- Te-ai tuns fain. I-am analizat noua frizura.

- Mersi.Stiu s-a descurcat baietasu' asta. Multumesc. A zis el chelnerului care i-a asezat  cafeaua cu lapte in fata. Mi-a luat putin dintr-o parte si mi a facut cararea asa cum am vrut-o ! 

- Cafea la ora asta ? 

- Trebuie sa fac noapte alba. Nu mi-am facut ala la biofizica si tre' sa invat la embrio. Ahh! Ti-am adus stick-ul. Are 32 de GB.Ti-am pus tot ce trebuie pe el, ok ?

- Multumesc mult. Si mi l-a intins pe masa.

Sorbeam din ceaiul meu cu mare atentie, cand ochii lui au cautat putin prin interiorul cafenelei. Au vazut o statuie in coltul din fata, langa geam. Era langa masa cu scaune de tip fotoliu, cu bureti si manerele intoarse cochet ca in vremea anilor 1900 si ceva, vintagne. Statuia era de aproape un metru si ceva, aurie: un barbat la bustul gol cu o frunza ce ii acoperea organul genital.

- Nu-i asa ca imi faci si mie o poza acolo, te rog ?

- Sigur. Dar vreau si eu dupa. Am zis. 

Din punctul asta de vedere, in cei aproape 20 de ani niciodata nu intalnisem un tip mai pasionat de poze, instagram, moda barbateasca si filtre ca Raul. Stiu, parea putin superficial - asta pentru ca si este - dar aveam un partener in asa ceva. Imi convenea. Avea talent si la facut poze, pe langa cuceritul femeilor. 

- Ia spune, care e faza cu Victoras ? Cum merge ?

- Nu prea am vorbit saptamana asta...E ocupat. 

- Am vazut ca la bal ai facut prapad in jurul tau..El stie ? Si a ras infundat. Ochii lui albastri pareau ceva mai intunecati, in lumina aceea surda. 

- Stie ca m-a muscat Andrei de gat intre melodii. Ne-a luat valul pe toti. Ma simt foarte motivata si nu ma distrage de la invatat..Nu stiu, chiar am un feeling pozitiv. Nu stiu sa iti descriu. dar suntem compatibili pe toate planurile.

EPIC - NEW BOOKUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum