Medya:Ada ÖzsoyAda'nın ağzından;
Saat 22:30. Ama hiç bir yerde Yasemin'i bulamadık. Polise haber verdik. Polis Yasemin'nin telefon sinyallerine bile ulaşamıyor. Kafayı yiyeceğim resmen. Muray amca ve Aysun teyze perişan oldu. Ortalıkta Maya yok. Olsa da umursayacağını zannetmiyorum.
☆★☆★☆
Aradan bir hafta geçiyor. Polis hepimizin telefon numaralarını aldı. Tek tek dökümanlara bakıcaklarmış. Bu arada SoyDemir şirketi de çalkalanıyor. Herkes rakiplerini sorguluyor.
***
Babam arıyor . Polisler aramış. Bir iz bulunduğunu söylemişler. Apar topar karakola gittik. Annem ve Yasemin'nin şoförü sorguda. Ne olduğunu anlayamadım. Önce şoför çıkıyor.
-Ne oluyor içeride?
-Yasemin hanımı o gün gideceği yere ben bırakmıştım. O yüzden sorguya alındım.
-Nasıl yani? Sen Yasemin'i o gün nereye bıraktın?
-Şehir dışında bir kırsal alana
-Neden?
-Sizin kutlamayı orada organize ettiğini söyledi.
-Ne diyorsun sen? Ben orayı bilmiyorum bile " Sesim sinirli çıkıyor.
Anlamıyorum. içim parçalanıyor. Ama her zaman yaptığım gibi başkalarına güçlü gözükmeye çalışıyorum. Annem de sorgudan çıkıyor. Bitkin gözüküyor.
-Anne sen ne alaka?
-Kızım o adresin mesajını ben atmışım. Yani benim telefonumdan atılmış. Ama ben atmadım.
-Anne sen atmadın di mi eminsin?
-Evet. Tabi ki...
Polisler Yasemin'in gittiği yere gideceğini söylüyor. Israr edip onlarla gidiyorum.
***
Burası gerçekten çok ıssız. Hiç mi düşünmez böyle bir yerde kutlama yapılmayacağını. Arabayla ilerliyoruz. Eski bir bina görüyoruz.
-Burada olabilir.
içimden inşallah Yasemin'e bir şey olmamıştır diye yalvarıyorum. Arabadan iniyoruz. Binaya doğru yaklaşmaya başlıyoruz. Kalbim küt küt atıyor. Binaya giriyoruz.içerisi çok kötü kokuyor. Odalara bakıyoruz. Bir polis bize sesleniyor;
-Burada bir ceset var,diyor.
Koşarak seslenen polisin olduğu yere gidiyorum. Gördüğüm manzarayla donakalıyorum. Kanım çekiliyor. Gözlerim dolmaya başlıyor.
-YASEMiN,diye bağırıyorum.
Kendimde değilim. Yasemin'in yerde yatan bedenine yaklaşıyorum. Pespembe olan dudakları mosmor olmuş. Canlı ten rengi solmuş. Pamuk gibi saçları yapış yapış olmuş. Kıyafetleri yırtılmış. Kısa bir süre sonra olay yeri inceleme geliyor. Yasemin'i ellerimden alıyorlar. NE KADAR SIKI TUTSAM DA...
Değerli Okuyucularım
Bölüm hakkındaki düşüncelerinizi ve merak ettiğiniz soruları yorum atabilirsiniz. Votelemeyi unutmayın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ADA [Tamamlandı]
Teen FictionAda ve arkadaşlarının hayatlarındaki zorluklar karşısındaki gerginlik,korku ve umutları; Su'yun sakladığı sırlar, Arzu'dan saklanan sırlar, Ada ve Maya'nın zıt kutup olması, Maya'nın hastalıkları, müthiş dayanışmaları ve hayran bıraktıracak arkadaşl...