Medya: Yasemin Özdemir
Annem ve Maya bana doğru bakıyor. Ağlamak istiyorum. Ama güçsüz olmayı sevmiyorum .Annem hemen yanıma gelip
- Maya koş bir bardak su getir " Bir süre sonra Maya elinde bardakla Bana su uzatıyor . Elimle bardağı itiyorum. bardak yere düşüyor ve kırılıyor.
- Ada bak lütfen.
- Neye lütfedeceğim
- Anla. Maya'nın haline bak. Onu Affet. Tamam yakın olma. Ama onu Affet.
Maya'ya donuk bir şekilde bakıyorum. Önceden saçı canlı gözükürdü. Şimdi ise saçları çok özensiz. Yüzü çok değişmiş. Gördüğünüzde hayranlıkla bakılan yüzü çok sıradanlaşmış.
Balık etli gibiydi. Zayıflamış. Bana çok üzgün bir şekilde bakıyor.
-Affetmem için sebep?" Maya hiç konuşmuyor .
-Ama kızın böyle yapma. Siz kardeşsiniz .
-Anne sen Yaseminle bana da siz kardeş gibisiniz diyordun . Ne kadar da şaşırtıcı kardeşimi kardeşim öldürdü.
- Ada yeter artık geçmişinle yaşama .
-Karışma .
-Karışırım. Ben senin annenim.
-Sadece doğurmakla mı olunuyor anne?
Yanağımda sıcaklık hissediyorum. Annem bana tokat atıyor. ilk defa. Onun yüzünden. Maya yüzünden. Bir zamanlar annemin de çok sevdiği arkadaşımı öldüren cani yüzünden bana vuruyor . Kafayı yiyeceğim .
- Kızım özür dilerim .
-Gerek yok.
- Ada lütfen böyle yapma.
- Lütfetmeyi sevmediğimi biliyorsun.
Maya'nın üstüne yürüyorum. Resmen dilini yutmuş . Kolundan tutuyorum . Kapı dışarı ediyorum . Annem de hemen arkasından gidiyor. Ağlıyorum. Bir süre sonra kitap okuyorum . Gözlerim kapanıncaya kadar...
⏳⌛⏳⏳
Sabah oluyor .koşuya gidip geliyorum. Kapının zili çalıyor. Kapıyı açıyorum.
- Günaydın Ada. Hazırlandın mı ?
-okula gitmeyeceğim bugün
- Neden ?
- Sorgulama .
-En azından nereye gideceğini söyle.
-Kardeşimin yanına.
-kardeşin mi var ?
-Su Hadi okula git. işim var .
-Tamam görüşürüz.
*****
Şu anda kardeşimin yanındayım. Gözlerim ağlamaktan şişiyor. Sımsıkı sarılıyorum. tutuyorum üzerine koyulan toprağı. Dayanamıyorum. Nefes alma sebebimdi o benim.
Yasemin gideliden beri sinir krizleri geçiriyor ve tıkanıyorum. Ama artık o kadar olmuyor . Yasemin'le konuşmaya başlıyorum.
- Kardeşim beni duyuyor musun? duyuyorsundur İnşallah. Seni öldürten o varlık geri döndü . Herkesin kalbini fethetmeye çalışıyor. Ama seni unutmam . Bir kız var adı su. Aynı sana benziyor. Onu görünce seviniyorum . Ama onun sen olmadığın aklıma gelince acı çekiyorum . O kızı hayatım alıyım mı? İnsanlara karşı duvar örmekten yoruldum. O kız duvarlarımı yıkıyor. Üniversiteye gidiyorum artık . İstediğimiz üniversite değil ama aynı bölüm . Annen ve baban iyi olmaya çalışıyorlar . İkisini de çok seviyorum. Onlar bana seni hatırlatıyor çünkü.
Ben konuşurken ötede birisinin beni izlediğini fark ediyorum.
- Hey !sen ,diye bağırıyorum. Koşmaya başlıyorum. bir adam . O da koşuyor. O yüzden yetişemiyorum . "acaba beni neden izliyor" diye düşünürken arabama biliyorum.
⏳⌛⏳⌛
Okulda Yeni bir gün daha . Su yanıma gelmemişti. Herhalde kendisi gitti. Umursamıyorum . Okula gidiyorum. Ulaş arabayı park etmemi bekliyor . Gerizekalı mıydı acaba ? niye benle uğraşıyor? arabadan iniyorum. Yürümeye başlıyorum.- Günaydın. Okula Dün niye gelmedin?
-İlgilendirmez .
- Soruma cevap ver .
-Kim olduğunu zannediyorsun ?
-Ulaş Akkaya😜
-Benim kimimsin? dur ben söyleyeyim hiçbir şeyim.
-Ağır oldu.
-O zaman çekilde ezilme.
-Bu lafları nereden buluyorsun ?
- Sende olmayan bir şeyden .
- Anlamadım .
- Şaşırmadım. Çünkü beynin yok .
-İspatla.
- Bence artık fark etmişsindir .
-O yüzden mi birinciyim?
-Peki o yüzden mi sınav günü kimliğini evde unuttun. Sonra anneni telaşla aradın. Sonra 9. Sınıfta karne almadan önce hocaya yalvarıyordun puan alabilmek için. Hem bir de ortaokulda matematiğin 3 düşmedi mi senin ? Anaokulunu da 2 sene okudun. yetersiz görürdün için 😎
- Sen bunları nereden biliyorsun?
-Bana bak Ulaş mısın? uşak mısın ? nesin? beni hafife alma . Ben dersime sınavıma çalışıp gelirim. Senin gibi silgi üzerine yazıp değil .
-Ciddiyim beni nasıl bu kadar tanıyorsun?
- Yeter artık beni sorgulama ,diyorum . Sınıfına gidiyorum.
Ulaşı çok iyi tanıyorum. Anne ve babasından kaynaklı. Bir de Yasemin'le ortaokuldayken aynı okulda vardı. Yasemin kolejde okuyordu. Maya da ama ben devlet okullarında okudum hep.
Ortaokulda yurtlarda kaldım. Kendimi geliştirmek için. Yasemin de yurtta kalıyordu. O yüzden yıllarca beraber aynı odalarda kaldık bana Ulaş'ı anlatıyordu...
Keşke Yasemin hiç ölmeseydi de tekrar ulaşı bol bol anlatsaydı diyenler var mı?
Ada'nın çok bilmiş olduğunu düşünenler?
Sizce Ada'yı kim izliyordu? Ve niye kaçtı?(yakında çıkar kokusu )
Yorumlarınını ve votelerinizi bekliyorum😊😊
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ADA [Tamamlandı]
Teen FictionAda ve arkadaşlarının hayatlarındaki zorluklar karşısındaki gerginlik,korku ve umutları; Su'yun sakladığı sırlar, Arzu'dan saklanan sırlar, Ada ve Maya'nın zıt kutup olması, Maya'nın hastalıkları, müthiş dayanışmaları ve hayran bıraktıracak arkadaşl...