14.Bölüm:Atlamanı istemiyorum.

28 9 11
                                    

Medya: Ulaş Akkaya

-Ada sen misin?

-Olsa fark eder mi?

-Demek ki sensin.

-Sen kimsin?

-Beni boş ver. Sana söyleyeceklerim var ,diyor. Telefonu kapatacağım ama konuşmasını beklemeyi tercih ediyorum.

-Sen bana acı veriyorsun. Gerçekler aklıma geldikçe kafayı yiyeceğim.
O arada Su yanıma geliyor. Dur işareti yapıyorum. O da kafasını tamam der gibi sallıyor. Geri dönüyor. Dinlemeye devam ediyorum.

-Ada ben senden hoşlanıyorum ama bu yanlış. Sen benim kuzenimi öldürdün. Ona haksızlık etmiş olurum değil mi? diyor. Bir dakika bu Ulaşın sesimi???

-Ulaş sen neredesin?

-Ne yapacaksın? yanıma mı geleceksin?

-Sadece sordum.

-Boşver. Beni dinle. Sen beni kendine aşık etmeyi nasıl becerdin? Ama ben seni seversem hata yaparım.

-Ne saçmalıyorsun sen?

-Şu anda uçurumun dibindeyim. Kalbime söz dinletemiyorum.

-Tam olarak neredesin?

-Öldüğünümü mü göreceksin?diyor. Bu salak mıydı gerçekten? sinirden;

-Hı hı evet.

-********** oraya gel seni son kez göreyim, dediğinde telefonu yüzüne kapatıyorum. Oturma odasında Su ve Maya kaynaşmış konuşuyorlar. Durumu çaktırmamaya çalışarak;

-Kızlar benim bir işim çıktı. Gitmeliyim. Su hemen yanıma gelip;

-Bir sorun mu var? diyor.

- Yok her şey yolunda. önemli değil o kadar abartmayın ,diyorum. Maya'ya yöneliyorum ve ona;

-Dinlen istersen, diyorum.

- Olur diyor.

⏳⌛⏳⌛

Hızlı bir şekilde arabayı sürüyorum. Gözlerimden yaşlar akıyor. Çünkü bir kez daha benim yüzümden birisi zarar görecek. O kadar kötü biri miydim? kaç kişiyi öldürdüm? kaç kişiye zarar verdim? sayamadım bile. Ne kadar da hırslı ve kötü biriymişim. Oysaki ben kendimi her zaman çok iyi biri olarak düşünmüştüm. Ama yine yine biri zor durumda. Hem de benim yüzümden. Ulaş Ulaş Ulaş Niye ben niye beni sevdin ki? ben sevilmeyi bile hak etmiyorum. Düşüncelerimde boğuşurken Ulaş'ın söylediği yere geliyorum. Arabadan yavaşça iniyorum. Oldukça soğukkanlı olmaya çalışıyorum. Eğiliyorum ve arabanın aynasına bakıyorum. Ağladığım pek belli olmuyor. Etrafı izleyerek yürümeye başlıyorum. Metrelerce aşağıda olan sular kayalara olabildiğince hızlı vurup dalga oluşturuyorlar. Ulaş'ı en sonunda görüyorum. En uç kayalıkta oturuyor. Başında duran başka biri de var. Ama ben bu kişiyi tanımıyorum. ilerliyorum. Ama onlar beni fark etmiyor. Ulaş'ın yanında olan erkek ona yalvarıyor. Böyle bir şey yapmaması için. Arkadan sesleniyorum.

-Daha atlamamışsın.
Ulaş ayağa kalkıyor bana dönüyor.

-Atlamamı ister miydin?

-Daha düşünmedim.

-Benim vaktim yok.

-Benim çok.

-Ada insanları terslemekten vazgeçecek misin?

-Hayır. Bu benim doğamda var.

-Tamam ama artık ben senin doğanda bulunamayacağım.

-Sen ciddi misin? Diye soruyorum. Konuşmamızı devam ettirirken o çocuk susmuş ve öylece bizi dinliyor.

-Şaka gibi mi duruyor ?

-Evet.

-Daha gerçekçi olsun istiyor musun?bu sorusuna cevap vermiyorum. Ulaş derin bir şekilde soluklanıyor ve bağırmaya başlıyor.

-ADA GERÇEKTEN ATLAMAMI İSTİYOR MUSUN? Yine cevap vermiyorum. şoka giriyorum herhalde.

-O zaman elveda Ada ,diyor. Bir adım daha atıyor.

-iSTEMiYORUM,diye bağırıyorum.

-Neyi ,diyor sesi kısık bir şekilde. Gözleri kızarmış ağlamaktan. Kaç gündür belkide uyumadı. Hepsi benim suçum. Ama artık dur deme vakti.

-ATLAMANI İSTEMİYORUM.

-Neden?

-Çünkü, diye bağırıyorum ama devamını getiremiyorum. Ne diyeceğimi düşünmeden hemen cevaplamaya çalışmıştım. Ama olmuyor gerçekten neden o benim neyim ki. Sonuçta kendi iradesiyle atlayacaktı. ya ne saçmalıyorum ben? Bu kadar acımasız olamam. Ben artık öyle birisi değilim.

-Çünkü benim yüzümden başka birisine zarar gelmesini istemiyorum.

-Ben başka birisi miyim? Ne saçmalıyor bu. Sinirleniyorum.

-NE OLMAYI BEKLİYORDUN Ki?

-Haklısın neyin olabilirim ki? son derece kendini düşünen bencil birisisin.

- Bana bak yalvarmayı hiç sevmem atlayacak mısın? atlamayacak mısın?"
yanındaki çocuk bana bağırmaya başlıyor.

-Sen nasıl bir sadistin. Ne kadar da umursamazsın, diyor. Tekrar Ulaş'la konuşmaya devam ediyor.

- Ulaş Sakın yapma . Kardeşim ben sensiz ne yaparım ya da İnci sensiz ne yapabilir? Onu hiç düşündün mü? Şimdi sen de bencillik yapıyorsun. İnci'nin her akşam ağladığını düşünsene.

-Kes sesini, diye bağırıyor Ulaş.

-Susturmaya kalkma beni. Hani hayatta en çok değer verdiğin kişi İnciydi ? Her gece seninle uyuyordu. senin yokluğunda O ne yapacak hiç düşündün mü?

Ulaş ağlamaya başlıyor .Onu ilk defa ağlarken görüyorum. Ulaş yavaşça bize doğru yürümeye başlıyor ve sayıkladığı cümleler;

-İnci için ,Can için ,Ada için seni unutuyorum kuzenim. Beni Affet. Beni Affet."
yavaşça yürürken o çocuk hiçbir şey yapmıyor . Ben Ulaş'ın peşinden gitmeye başladığımda can kolumdan tutuyor beni engelliyor.

-Onu yalnız bırak, diyor. Başımla onu onaylıyorum.

-Başardım . Onu bir kez daha hayata döndürdüm ,diyor. Ben de;

- Başardım. Birisine zarar vermemeyi, diyorum. Ona bakıyorum.

-Bu arada kötü bir tanışma oldu. Ama ben Can Öztürk Ulaş'ın çocukluk arkadaşıyım.

-Ben de Ada Özsoy Ulaş'ın sevdiği kızım diyorum.

Ulaş kendini atsa mıydı ki?
-yok ya iç ses o kadar da sadist değilim.

Yalnız Ada' nın son cümlesi mükemmel değil miydi?

Bölüm yeni katılan Can hakkında neler düşünüyorsunuz? çok fazla konuşma cümlesi falan olmasa da.

Can Sizce hangi kızla arası iyi olacak??( bütün kişilerde özgürsünüz .saçmalaya da bilirsiniz)

Bölüm hakkındaki düşüncelerinizi yorumlara yazın. Voteleri unutmadan😎😎😎

ADA [Tamamlandı]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin