10.Bölüm:Mert Akkaya

52 13 22
                                    


Medya: Ada Özsoy/Maya özsoy

Uyanıyorum. Etraf karanlık. Yüzüme bir kumaş örtülmüş. Ve ayaklarım bağlı. Bağırmaya yelteniyorum. Ağzım da bantlı. Ağlamıyorum ama endişeliyim. Kafam çok acıyor. Bir süre sonra birkaç kişinin geldiğini anlıyorum. Hiç kıpırdamıyorum. Soğukkanlı olmaya çalışıyorum. Birden kafamdaki örtüyü kaldırıyorlar. Üç tane adam karşımda dikiliyor. Ağzımdaki bandı da çıkarıyorlar.

-Sen misin lan. Bizim patronumuzun Biricik oğlunu öldüren ?

-Kim senin patronunun biricik oğlu?

-Mert Akkaya .

-Tanımıyorum.

-Hadi canım oradan .

-Ciddiyim .

-Ooo sinirlendi. Bana bak kızım başına neler geleceğini biliyor musun ?

-Bilmiyorum.

-Yakında öğrenirsin. Merak etme.

Bunlar neyden bahsediyorlar? Neyin kafasını yaşıyorlar? Ben o kişiyi tanımıyorum bile. Niye öldüreyim? Sonra düşünüyorum düşünüyorum. O dört pislikten birisi olabilir mi? ya da daha öncekilerden?

******

Karşımda 45'li yaşlarda bir adam var.

-Oysa ki bir tanıdığımın kızıydın. Senin yüzünden hayatım mahvoldu. Biricik oğlumu öldürdün. Hayatım iki yıldır çok kötü . Biricik oğlumu benden aldın. Aylarca aradım . Ama Nasıl becerdiysen hiç bir iz bulamadım .

-Oğluna ölüm haktı, diyorum.

Yanağımda acı hissediyorum. Bana tokat atıyor. Tekrar önüme dönüyorum. Bağırarak ,

-Mert Akkaya denilen ve senin biricik çocuğun olan pislik benim kardeşime dokundu ve onu öldürdü.

- Saçmalama. Benim oğlum öyle şey yapmaz, diye kükrüyor.

- Ama yaptı. Hem de para için.

- Yalan söylüyorsun. Para için niye yapsın?

-Onu da artık oğluna sorarsın tahtalı köye gidince, diyorum.

Yine tokat yiyorum . Bu sefer hissizleşmeye başlıyorum.

-Peki. Çok iyi uydurdun. Kimle para için o kıza böyle yapması için anlaşma yapmış ?

-İkizim. "O kadar kötü biri değildim ama gerçekten artık hissizleşmeye başladım. Aklıma aslında kim olduğum gelince ikzimi hiç de umursamıyorum...umursayamıyorum...

-Ne oluyor lan? Siz nesiniz ?

-Bana bak git ona ne yaparsan yap ama benim saçımın teline bile zarar veremezsin.

- Ama o suçsuz.

- Kim?

-İkizin.

- ikizimin nesi suçsuz? Allah aşkına böyle bir şey o yapmasaydı ben senin oğlunu öldürmeyecektim .

-O zaman ikizin de gelsin ,diyor.

*****

Maya'yı da getiriyorlar. Onu sorguya çekiyorlar. Ama bu pek mümkün olmuyor . Maya sinir krizi geçiriyor. Sürekli "benim suçum değil ""ben yapmadım" gibi şeyler söylüyor. Dayanamıyorum.

-Bana bak pislik doğruları söyle.

- Ne? Ne doğrusu? ben bir şey yapmadım. Adam dönüp bana,

ADA [Tamamlandı]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin