Medya:Su Saraç
Su kayıp. Tam 4 gündür. Ailesine de ulaşamıyoruz. Su'yun memleketine , akrabalarına, anne ve babasına hatta soyadına bile. Kız yok oldu resmen. Kızlara belli etmeden herkes yattıktan sonra onu araşırıyorum. Ona ulaşabileceğim kişileri arıyorum. Hiçbir hat çalışmıyor. Okuluna gittim aslında hiç o okulda okumadığını öğrendim. Sanki Su ve tanıdıkları yok olmuş gibi.
Arzu artık yanımda yatmıyor. Aramız kötü. Bazı akşamlar Semih'in dairesinde kalıyor. Maya olanlara şaşkın. İlk duyduğunda çıldırmıştı. O Su'yu bi saniye bile anmıyor. "Konuşmaya bile değmez o kız"diyor.
⏳⌛⏳⌛
Bu gün cumartesi olduğu için evdeyiz. Su'yun odasında olan Arzu'nun yanına gidiyorum. Kapıyı açıyorum. Beni farkediyor. Umursamazlıktan geliyor.
-Arzu bu daha ne kadar devam edecek?
-Neyden bahsediyorsun?
-Bizi terslemen, somurtman, yüzümüze bile bakmaman,okula tek başına gitmen, kahvaltılarda bir şey yememen, okuldaki kavgaların, bize kızdığında evi terketmen...
-Seni hayata geri döndüren kişi için endişelendiğinde, Maya'nın sabah akşam gülüp sohbet ettiği kişiyi nerede olduğunu araştırdığında eski ben'e döneceğim. Onu unuttunuz.
-Biz kimseyi unutmadık. O kendisini unutturdu bu bir.
-Bak yine adını ağzına almadın.
-Sözümü kesme . Sonuna kadar dinle. O benim ilk göz ağrım değil. Hep Yasemin'i unutuyorsun. Bu da beni sinir ediyor bu iki. Boş yere onu araştırıyorsun. Şimdiye kadar gelmek isteseydi gelirdi bu üç.
-Bitti mi?
-Evet. Şimdi sen konuşabilirsin?
-Söyleyecek laf bırakmadın. Her şeyi söyledin. Beni bastırdın. Alkışlıyorum seni. O zaman beni de silin tamam mı?ayaklanıyor. Gidip valizini getiriyor. Dolabı açıp eşyalarını çıkarmaya başlıyor. Onu tutuyorum.
-Bırak" diye çemkiriyor. Beni itiyor. Arzu'ya hamle yapıp onu itiyorum. Odaya Maya giriyor. Bizi ayırıyor.
-İki saattir ne yapıyorsunuz Allah aşkına? " biz onu dinlemeyip hala birbirimizle uğraşıyoruz.
-Ayrılın. "O kadar sinirli söylüyor ki Arzu'yla olan kavgamı bitiriyorum.
-O başlattı.
-Bana diyene bak.
-Zorunuz ne sizin? Evde kavga ediyorsunuz.
-Reis evi terkediyormuş Maya.
-Neden?
-Maya ben seninle de konuşmuyorum. Bırakın izin verin azıcık kafa dinleyeyim.
-Tamam git.
-Maya sen ne dediğinin farkında mısın?Arzu'nun gitmesine gitmesine izin vermek de nereden çıktı.
-Kendisi ne istiyorsa onu yapsın." Arzu hızlıca eşyalarını toplayıp evden çıktı.
Tek kelime etmeden. Onunla olan bağımızi kesip attı. Aferin bana! Bir kardeşimi daha kaybettim. Şimdi biraz daha güçsüz hissediyorum kendimi. Sinirlenmeye başlıyorum.
Gözüme Arzu'nun ihtihar girişimini engellemeye çalışırken vurduğun duvar çarpıyor. Yerden kalkıp duvara daha çok yaklaşıyorum . Kan izleri. Ne kadar silsek de kalmış.
Gözümden bir damla yaş firar ediyor. Özgürlüğüne kavuşuyormuş gibi. Kalbim de böyle bu aralar. Bir yara. Kabuk bağlamadan başka bir yara kanamaya başlıyor. Bu hayat benim yaralarımın kabuk bağlamasına hiçbir zaman izin vermeyeceğini bilsem de hala sargı beziyle tentürdiyot arıyorum. Ya da bir kaşık umut.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ADA [Tamamlandı]
Genç KurguAda ve arkadaşlarının hayatlarındaki zorluklar karşısındaki gerginlik,korku ve umutları; Su'yun sakladığı sırlar, Arzu'dan saklanan sırlar, Ada ve Maya'nın zıt kutup olması, Maya'nın hastalıkları, müthiş dayanışmaları ve hayran bıraktıracak arkadaşl...