34.Bölüm:Shadow

13 5 0
                                    


Medya: youtube videosu

Ne insan ne konuşan ne de dünya yok burada. Hücre gibi bir yerde haftalarca duruyorum. Ne yemek bırakanı ne de su getireni görebiliyorum. Geceleri baygın yatıyorum. Aynı bu bana eğitimimi getirdi aklıma. Tek bir fark o zaman yemek bile vermiyorlardı.

Kardeşlerimden de haber yok. Bu kadar çabuk unutulduğuma üzülüyorum. Tek tek musluğun ağzından inen damlalara bakıyorum. İstemsizce kahkaha atıyorum. Böyle bir yerde akıllı olsan da seni deli etmeye çalışıyorlar. Ne kötü. Kapı açılıyor. İri yarı bir adam bana yaklaşıyor.

-Beni takip et!

Akıl Hastanesi'ndeki nezakete şaşırmadım değil. Cevap vermeden oturduğum soğuk zeminden kalkıyorum. Uzun bir hale çıkıyoruz. Burası nasıl bir akıl hastanesi? Nerede hemşireler? Nerede hastalar? Tuhaf. Bodrum katı gibi bir yere geliyoruz.

İri adam beni odaya fırlatıp kapıyı kapatıyor. 5 dakika falan odadaki gizli kameralara odaklanıyorum. Salak değilim herhalde o kameraları fark etmeyecek kadar. Tahta küçük delikli pencere gibi bir şeyden boğaz temizleme sesleri geliyor. İlk o kişinin konuşmasını bekliyorum.

-Merhaba "çok tok bir ses ama kesinlikle bir kıza ait daha çok odaklanıyorum sesine.

-Uzun zaman oldu görüşmeyeli. Nasılsın Ada ya da Ajan Shadow mu demeliyim? 

İşte bu sözleri damarıma basıyor. Nereden bilip bilmemesine takmayarak bağırmaya başlıyorum.

- Sen kimsin ve nereden biliyorsun?

-Böyle saçma konuşmaları bırakalım. İstihbaratla ne zamandan beri bağlantıya geçmedin? Farkında mısın?

-Tanımadığım kişilere bilgi vermiyorum.

-Beni tanıyorsun. Kimliğini nasıl gizliliğine inanamıyorum.

-Ne yapmaya çalışıyorsun ? istihbaratla işim bitti. Beni onlar kovdu. Geçmişin konuşulmasından nefret ediyorum. Her şey bitti.

-O geçmiş hiç kapanmazsa Ya aslında

- Kim olduğun umrumda değil. Seni gördüğüm an yüzüne yumruk indireceğim.

Küçük bir kahkaha sonra kısık bir sesle,

-Beni gördüğünde Ada olma Ajan Shadow ol.

-Seni gördüğümde insan gibi davranmayacağıma emin olabilirsin.

Bir kahkaha ve kapı sesi gitti. Ama gitmeyeceğini çok iyi biliyorum. İlk yapacağı iş buraya gelmek. Kapı yavaşça açılıyor. Kapıya yönelip elimi yumruk yapıyorum ve yüzüne yumruğumu indiriyorum.

Kız sendeliyor tekrar yüzüme bakıyor. Olamaz. Bu Su. İhanetin böylesi . Hissizleşiyorum ve dövüşmeye başlıyoruz. Odanın bir köşesinde o bir köşesinde ben hala birbirimize öldürecekmiş gibi bakıyoruz.

-Seni kıskanıyorum .

-Anlamadım .

-Sen tam anlamı ile bir ajansın ama ben ayakçıyım.

-Sana susmanı söylemedim mi geri zekalı ? Yerin kulağı vardır.

-Özür dilerim.

-Dileme .

-Seni kandırdım için tam anlamıyla sana hep yalan söylediğim için özür dilerim.

- Bir ajan gerçek benliğinde özür dilemez.

*******

Kelime kelime okuduğum sözleşmeye imzlıyorum. Artık yine bir ajanım. Çok derin bir mevzu oldu bu hayatımda. İlkokuldan beri ailem aracılığıyla eğitime başladım. İstihbarata hizmet ettim. Yeri geldi yurt dışına gittim.

ADA [Tamamlandı]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin