Idę właśnie z moim przyjacielem Georgem Janko przez Beverly Hils. Szczerze mówiąc nie znam tu niczego ale to najlepsze miejsce jakie kiedykolwiek odwiedziłam. Mój ojciec chociaż troszczy się o mnie, nie ma tu za wiele czasu bo całe dnie spędza na planie filmowym, a ja mam jeszcze miesiąc dla siebie.
-wiesz blisko tutaj jest mieszkanie Logana mógłbym Cię z nim poznać- zaproponował George
-tiaaa- powiedziałam lekko sarkastycznie bo kojarzyłam Logana z OHIO...nieważne
-no to chodźGdy dotarliśmy do jego mieszkania George nawet nie zapukał tylko odrazu wszedł. Okeej. Zza ściany wyszedł Logan. Przyznam że na żywo wygląda lepiej niż na vlogach. George przywitał się z Loganem i przedstawił mnie
-Logan to jest Maya moja psiapsi- powiedział żartobliwie George obejmując mnie przy tym ramieniem.
-hej- powiedziałam wystawiając rękę do chłopaka. Ten chwycił za moją rękę i przyciągnął mnie do siebie przytulając mnie. Poczułam dziwne uczucie w brzuchu. Lecz po chwili przypomniałam sobie co chciałam mu powiedzieć.
-wiesz że cię pamiętam?
- skąd?
-z OHIO, trochę nie fajna sprawa ale twój brat mnie nękał w szkole i raz zobaczyłes go i postawiłeś się po mojej stronie i kazałeś mu żeby przestał tak robić. Jakiś miesiąc później już mnie tam nie bylo bo przeprowadziłam się do Teksasu.
-aaaa tak pamiętam lepiej do tego nie wracać- powiedział blondyn i gestem ręki zaprosił nas do salonu. Gadaliśmy się i śmialiśmy przez jakieś dwie godziny. Niestety musiałam już iść więc pożegnałam się z chłopakami i wyszłam. Zamówiłam ubera i pojechałam do domu który mój ojciec kupił na przyjazd tutaj. W trakcie jazdy taksówką gadałam jeszcze z moją starszą siostrą Emmą. Wkońcu dojechałam. To mój dom:Gdy weszłam była 23.16 mojego ojca jeszcze nie było. Klasyk. Umyłam się i poszłam spać rozmyślając o dzisiejszym dni.
Logan pov's
Gdy wszyscy pojechali rozmyślałem o dziewczynie którą poznałem. Super się z nią gadało i jest naprawde śliczna, zabawna i ma zajebistą figurę. Chciałbym się z nią jeszcze spotkać tylko muszę się dowiedzieć czy ma chłopaka, czy dopiero będzie mieć😎
Napiszę jutro do Georga i wszystkiego o niej się dowiem. Tylko jeszcze pozostaje sprawa Jessiki. Ugh mam jej dość.___________________________________
Hejka wszystkim! Przepraszam że taki krótki rozdzial ale dopiero zaczynam. Jesteście ciekawi jak potoczy się dalej ta historia?
CZYTASZ
Hi LA!! | Logan Paul
FanfictionMaya Night, 18 letnia córka reżysera z Teksasu, w okresie wakacji przyjechała do LA z ojcem nagrywającym film ,,The thining". W ciągu tych dwóch miesięcy jej życie zmieni się nie do poznania. Zapraszam do przeczytania!