2 miesiące później...
Siedzę właśnie w apartamencie przeglądając portale społecznościowe. To jeden z nie wielu wieczorów, w których mogę usiąść i odpocząć. Przez te 2 miesiące, dużo osiągnęłam. Przede wszystkim 9 mln subskrybcji a także mam własną płytę. W związku z tym przybyło dużo pieniędzy i już nie mam z tym co robić. To co zapewniała agencja spełniło się. Polecam ją wszystkim, którzy mają talent. Jeżeli kogoś zastanawia moje życie uczuciowe to nie mogę się odpędzić od myśli o Loganie. Dużo było przypadków, że ktoś chciał zaprosić mnie na randkę, wtedy moje myśli automatycznie wracały do Logana. Gdy mam czas oglądam jego vlogi i przynajmniej wiem co się tam dzieje. Oczywiście cały czas kontaktuję się z Georgem, Alissą i czasami Brendanem. Do Logana nie zadzwonię. Poprostu nie potrafię. Tak. Wiem że to przeze mnie się rozpadło i chyba boję się jakby ta rozmowa wyglądała.
Jeżeli chodzi o moją rodzinę, tata bardzo się cieszy, że dobrze mi idzie w karierze i mówi że jeszcze życie uczuciowe mi się ułoży.
Moja siostra jak się wszyscy domyślają jest szczęśliwa że się rozstałam z Loganem a jeszcze dołączyć do tego że nie mieszkam w LA, czuje się cudownie.
Moja mama bardziej przejmuję się Loganem i tym jak on sobie radzi niż mną. Zdarza się.
Z moich przemyśleń wyrwał mnie dzwonek do drzwi. Kto o tej porze? Ledwo otworzyłam drzwi a do mojego apartamentu wpadł menager agencji z wiadomością że idziemy do stylisty wybrać ubrania, makijaż i fryzurę na nadchodzący event- Teen Choice Awards..
Tymczasem Los Angeles, dom Logana..
Logan pov's
Minęły dwa miesiące odkąd Maya wyjechała. Coś się zmieniło. Coś tu brakuje. Jedno wiem. Muszę ją jeszcze kiedyś zobaczyć, a teraz tak cholernie mi jej brakuje. Często dzwonię do Georga, żeby dowiedzieć się co u niej. Czasami też wrzuca filmiki więc oglądam. Powiem wam że nieźle się rozkręciła. Chciałbym ją wspierać ale niw ma jak. Od dwóch miesięcy niw umówiłem się z żadną laską, myślę że jeszcze nie pora. Najpierw muszę zapomnieć o Mayce.
Z rozmyśleń wyrwał mnie mój telefon. Sprawy służbowe. Szykuje się dłuuga rozmowa. Odebrałem.- dzieńdobry, nie będę owijać w bawełne, chcieliśmy poinformować pana o nadchodzącym evencie- Teen Choice Awards, który odbędzie się za tydzień, oczywiście pana obecność obowiązkowa.
- a można wiedzieć gdzie?
- Nowy York
I w tym momencie spadłem z krzesła. Zerwałem się na równe nogi i zapytałem jeszcze raz.
- Nowy York tak?
- tak, muszę kończyć a więc dozobaczenia
Serce stanęło mi na chwilę kiedy usłyszałem nazwę miasta, do którego wyjechała miłość mojego życia. Już chciałem się pakować. Jestem pewny że na gali będzie Maya. Muszę się z nią spotkac. Nie mogłem opanować radości chociaż wcale nie wiedziałem jak ona to odbierze ale z tego co mówił George powiedziała, że tęskni. Powiedziałem jeszcze to Evanowi i Brendanowi którzy też się ucieszyli bo lubili Maykę. Gdy skończę montować vloga muszę koniecznie zobaczyć kto będzie nominowany do nagród. Wiem że rywalizuję z nimi ale jeżeli na liście znajdzie się Maya to mam pewność że z nią porozmawiam. Przecierz my nawet się nie pożegnaliśmy przed jej wyjazdem.
Powrót do Nowego Yorku..
Gdy wróciłam od stylistki, była 1:13AM. Mam tak często więc jestem przyzwyczajona. Postanowiłam popatrzeć kto będzie jeszcze nominowany do nagrody. Weszłam na stronę z wydarzeniem i zaczęłam przeglądać:
- RiceGum- no spoko, może weźmie Alisse hahahh
- Pewdiepie- no ok, kojarzę z yt ale nie poznałam nigdy
- Erika Costell- ona też sobie dobrze radzi, ma 3 mln
- Jake Paul- oo Jakey, za nim też nawet tęsknie bo jak jeszcze byłam w LA to dobrze się dogadywaliśmy.
- Logan Paul
Kurwa. Przyjedzie. Jezus nie wiem czy płakać czy skakać ze szczęścia. Tak chciałam go zobaczyć, ale co ja mu powiem? ,,hej Logan, zostawiłam Cię 2 miesiące temu, ale naprawmy relację bo nie mogę przestać o tobie myśleć"? Dziwnie się czuję. Jedno jest pewne. Porozmawiam z nim. Event za tydzień więc jeszcze coś wymyślę. Może jeszcze nie wszystko stracone....
___________________________________
Hejka! Wkońcu zaczyna się coś układać. Piszcie kom i gwiazdkujcie, to naprawdę zachęca do pisania😘
CZYTASZ
Hi LA!! | Logan Paul
FanfictionMaya Night, 18 letnia córka reżysera z Teksasu, w okresie wakacji przyjechała do LA z ojcem nagrywającym film ,,The thining". W ciągu tych dwóch miesięcy jej życie zmieni się nie do poznania. Zapraszam do przeczytania!