6

227 9 1
                                    

Obudziłam się w świetnym humorze. Dziś zaczynam nowe życie. Jest tyle dzisiaj spraw do załatwienia. Logana nie było ale słyszałam jakieś głosy z salonu więc wstałam, umyłam się i ubrałam mom jeansy i koszulkę maverick moro. W końcu mam dostęp do tych wszyskich rzeczy co nie?

Słyszę już z salonu ,, ayyooo good morning Logang what's poppin!!!"
Przeszłam obok, zjadłam coś i w między czasie Logan zakończył vlogować.

- to masz już pomysł na kanał??

- coo o czym ty mówisz?- spytałam zdziwiona

Chłopak podszedł do mnie i przytulił mnie od tyłu.

- na lotnisku powiedziałaś że jak nam się uda przekonać twojego tatę to założysz sobie kanał a więc..

Wypuściłam głośno powietrze i pokręciłam głową, śmiejąc się. Serio wziął to na poważnie? Chociaż jak o tym myślę to może to nie był by najgorszy pomysł.

5 dni później

- o której kończysz? - spytał mój chłopak zawożąc mnie pod szkołę.

- 15.30 PM

- to przyjadę

- kochany jesteś

- wiem

Gdy byliśmy już pod szkołą wzięłam mój plecak z vansa i dałam buziaka w policzek Loganowi. No to witaj szkoło. Weszłam do środka. Ta szkoła jest ogromna. Jak ja znajdę klasę. Byłam lekko zdenerwowana ale zawsze wiedziałam że trzeba zrobić dobre wrażenie w pierwszy dzień. Byłam ubrana tak:

Widziałam niektóre oczy zwrócone w moim kierunku

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Widziałam niektóre oczy zwrócone w moim kierunku. Nic dziwnego, spotykam się z gwiazdą a brzydka też nie jestem. Postanowiłam podejść do jakiś dziewczyn ale wtedy zauważyłam Tessę Brooks z team 10 więc podeszłam. Dziewczyna przywiatała mnie z uśmiechem i zaprowadziła po salę w której zaczynałam lekcję. Było jeszcze 10 minut do dzwonka więc miałam dużo czasu. Rozglądałam się jeszcze po uczniach i nagle zauważyłam pewnego chłopaka. Bad boy z krwi i kości. Kurwa. Nie. Poznałam go. Nazywa się Spencer Mcmillan. Znam go z Teksasu. Taa. To mój ex który próbował mnie sprowadzić na złą drogę. Kiedyś przyłapałam go na kradzieży a on był w stu procentach przekonany że nic nikomu nie powiem. Mylił się. Później miał sprawę w sądzie ale nic mu nie zrobili. Ma bardzo wpływowych rodziców którzy rozpieszczają go na każdym kroku. Teraz nie wiem jakie ma do mnie nastawienie bo wyjechał i więcej go nie widziałam, do teraz. Mam nadzieję że mnie nie pozna bo nie wiem jakby się to skończyło.

Weszliśmy do klasy, nauczyciel przedstawił mnie i usiadłam w drugiej ławce koło jakiejś dziewczyny. Cały czas czułam na sobie wzrok kogoś i błagałam w myślach żeby to nie był Mcmillan.

Po lekcji poszłam do następnej sali korytarzem na którym nikogo nie było. Dosłownie. Nagle ktoś łapie mnie za ramię i przyciska ręką do ściany. Byłam mega przestraszona, zwłaszcza że był to Spencer.

- długo się nie widzieliśmy co? Stęskniłaś się?- powiedział spokojnym ale trochę przerażającym mnie głosem.

- puść mnie - powiedziałam nie patrząc na chłopaka.

- wiesz, wyładniałaś przez te 2 lata, może chciałabyś zacząć od nowa.
I chciał mnie pocałować ale się wyrwałam i uciekłam. Nie wiem czego on odemnie chce.

Cały dzień zleciał mi szybko bo resztę lekcji nie miałam z Spencerem. Nawet pod koniec dwie dziewczyny zapytały mnie o zdjęcie ale ja nie byłam w dobrym humorze.

Gdy lekcję się skończyły chciałam od razu być w domu. Widziałam już auto Logana więc szybko pobiegłam tam.

- i co tam- spytał się blondyn

- spoko- nie chciałam mu mówić i tym bardziej go martwić.

- wszystko okej? - spytał z troską. On zawsze pozna kiedy coś jest nie tak.

- niee naprawdę możemy jechać

Zamyśliłam się a po chwili byliśmy już w apartamencie.
Zrobiliśmy jeszcze z Loganem coś do jedzenia i oglądaliśmy airplane mode. Trochę się pośmiałam i chociaż na chwilę zapomniałam o dzisiejszym dniu.

Logan pov's

Nie wiem co się dzieje z Mayą ale muszę się dowiedzieć. Już na początku wiedziałem że coś jest nie tak. Zawsze jest uśmiechnięta a teraz coś się stało i muszę dowiedzieć się co. Ale nie będę jej tym dzisiaj męczył. Gdy film się skończył zobaczyłem że zasnęła. Jest taka słodka. A przy tym seksowna. Dobraa opanuj się. Wziąłem ją na ręcę i zaniosłem do sypialni. Jeszcze chwilę na nią patrzyłem i wyszedłem żeby się nie obudziła. Dalej zastanawia mnie co jej jest. Oczywiście nie mogę dopuścić do niczego złego bo sobie tego nie wybaczę a przy okazji ojciec Mai mi nie wybaczy. Dokończyłem vloga i tak jak ona poszedłem spać.

____________________________________

Teraz sprawy się komplikują. Jeżeli chcecie szybko następną część piszcie kom i dawajcie gwiazdki✌😘

Hi LA!!  | Logan PaulOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz