*14*

1.8K 105 46
                                    

Tato kapitola obsahuje scénu pro dospělé.

**

Rty jsem si navlhčila jazykem a díky tomu, jak mokrými se staly, klouzaly po pokožce ještě snadněji. Zabývala jsem se krásně řezanou čelistí, která i po všech těch dnech strávených na ostrově zůstávala do hladka oholená. Dávala jsem si pozor, abych kůži netiskla moc silně, no jakmile jsem sjela na krk, to byla jiná. Jazykem jsem obkreslila linii vystupující žíly, a pak se do něj směle zakousla.

Kdykoli jsem se dotkla toho jednoho místa, ozvěnou mi byly jeho sladké vzdychy. Našla jsem to správné místo. Každý nějaké má, přesně to místo, které je schované někde na těle a vzrušuje ho nejvíc. Jeho bylo přesně tam, kde se krk spojuje s ramenem.

„N-na to, jak moc... uh," vylezlo z něj a já se musela pousmát nad jeho stavem.

Nebyl ani schopný dokončit větu.

„Hm?" vyzvala jsem ho, ať pokračuje.

Nějaký další dodatek jsem však neočekávala. Posunula jsem se totiž níž a rty zaútočila na úchvatně tvarovaný hrudník. Ten, který se ke mně každý večer tiskne. Cítím každý sval i záhyb. No a teď ho konečně můžu prozkoumat na vlastní pěst.

Můj posun zapříčinil už několikátý kontakt mezi našimi intimními místy a pro tentokrát nebyl sám, z koho se linul jeden sten za druhým. Netýrala jsem jen jeho, ale sebe taky. Přišla jsem si tak hrozně vzrušená, až se to zdálo být bolestivé. Nikdy jsem si nemyslela, že je to vůbec možné.

A můj ostych? Nevím, kde jsem ho nechala, ale rozhodně tam nebyl, když jsem líbala to bříško a na konec do úst vzala i citlivou bradavku, která mě přímo provokovala.

Jo, ostych byl hodně, hodně daleko.

„Jak moc jsi byla proti, tak teď jsem naprosto v šoku," zamumlal, když jsem ho konečně přestala trápit a rozhodla se ho políbit normálně na ústa.

Věnovala jsem mu několik cudných pus a nechala ho, ať se pomazlí s mými rty přesně tak, jak to mám od něj nejradši.

„Já taky," pousmála jsem se a setkala se i s jeho úsměvem.

Nevím, kde se to ve mně vzalo. Nerozumím už vůbec ničemu. S Bryanem jsem se milovala ráda, ale bylo to hlavně proto, že jsem do něj byla zamilovaná. Vadilo mi sice, že je takový ten vyžadující typ, který chtěl sex pravidelně. Kolikrát jsem ani neměla náladu, ale na konec jsem se nechala přemluvit, a v závěru se mi to i líbilo.

Vždyť mě se tehdy líbilo všechno, co bylo s ním, když jsem ho měla tak moc ráda.

Nemyslím si však, že bych se někdy cítila tak chtivě. Je to vůbec to správné slovo? Neuspokojeně, neukojeně a... přišla jsem si jako naprosto poblázněná tím, co se mezi námi děje, až jsem ztratila veškeré zábrany.

Zavřela jsem oči a spokojeně zapředla, když prsty začal prohrabávat moje vlasy. Na to, jak háklivá jsem na to na začátku byla, teď to zbožňuju.

Prohloubila jsem náš polibek a dala tak cudným pusám definitivní sbohem. Na chvíli jsem si přidržela jeho bradu, přestože vím, že mi teď rozhodně nikam neuteče. Byl by sám proti sobě a navíc... ani bych mu to teď nedovolila.

Pomalu jsem se začala oddalovat a potěšilo mě, jak moc mě nechce pustit, až se jeho hlava zároveň zvedala s mou. Zavrtěla jsem hlavou nad tím, že žádné další líbání nebude.

Už jsem to totiž nechtěla dál protahovat. Nemám sice kam spěchat, ale čekání se pro mě stává neúnosné. Vzpřímila jsem se proto do sedu, připravená nás konečně spojit v jedno a dovést k vysněné slasti. Byla jsem trochu nervózní z toho, že je to pro mě úplně poprvé, kdy je něco zcela v mé kompetenci. Zároveň to pro mě byla výzva, a ještě víc mě to vzrušovalo.

Ztraceni v oceánu [JungKook]Kde žijí příběhy. Začni objevovat