2

463 21 1
                                    

Parašiau žinutę Klėjui, kad atvažiuotu manęs po pamokos. Jis iškart sutiko ir po pamokos laukė prie mokyklos su motociklu. Kėlus mokyklą baigė prieš metus. Jis tvarko mano reikalus ir yra dešinioji mano ranka. Aš turiu gaują. Kadangi negaliu pasiimti tėvo turiu sukurti savo. Mes prekiaujame narkotikais. Žinau tai pavojinga, bet turiu gerą užnugarį. Esu papirkusi daugybę teisėsaugos, padėjau daugumai iš jų išlipti iš skolų. Dalis mano gaujos prieš randant juos neturėjo nieko ištraukiau juos iš mirties gniaužtu. Klėjus prieš pradėdamas dirbti pas mane buvo narkomanas. Jį radau gatvėje jis vos nemirė nuo perdozavimo. Aš sumokėjau už jo gydymą ir jis man padėjo suburti gaują, išmokė muštis ir šaudyti. Žinau, kad jam patinku ne tik kaip draugė, bet jis niekad neperžengia ribų.

Mes sustojome prie mano kuriame buvo įsikūrusi mūsų būstinė ir aš nulipau nuo motociklo ir įėjau į vidų. Ten buvo labai tylu.

- Kur visi? – paklausiau.

- Jie vis dar miega. Tik Simas su savo mergina išvažiavo. Jis tuoj turėtu grįžti ir galėsim važiuoti į susitikimą. Einu pažadinsiu visus.

- Visų nereikia čia tik nedidelis sandėris judviejų man užteks, bet gal pasiimkim tą naujokę tegul išbando savo jėgas. Einu į savo kabinetą pranešk kai grįš Simas. – pasakiau ir nusisukus ruošiausi eiti, bet jis sučiupo mane už rankos.

- Ar tau viskas gerai? Atrodai kažkokia keista. Rebeka juk žinai kad man viską gali papasakoti.

- Klėjau man viskas gerai, tik išsiskyriau su Tomu. Tas suskis mane apgaudinėjo.

- Aš jį nudėsiu, - pasakė jis įsiutęs.

- Nereikia, jei norėsiu tai padarysiu pati. Nenoriu su juo tepliotis ranku.

- Tau nereikia tokio suskio Rebeka. Kam tau jis kai esu aš? Aš niekad tavęs neapgaudinėčiau. Aš tave myliu.

- Juk žinai, kad tu man kaip brolis. Prašau daugiau nekalbėkime apie tai. Aš einu suderinsiu susitikimą.

Šį kart jis manęs nesulaikė. Nuėjau į savo kabinetą ir įsijungiau kompiuterį, kol jis krovėsi paskambinau ir suderinau susitikimą. Turime dar daugiau kaip valandą. Atsidariau seifą išsitraukiau ginklą į susitikimą negalima važiuot nepasiruošusiai. Prisėdau prie kompiuterio atsidariau el. paštą ir pradėjau skaityti laiškus, bet pasigirdo beldimas į duris.

- Užeikit, - pasakiau ir pro duris įėjo Simas.

- Aš jau čia nenorėjau tau trukdyti, bet Klėjus sakė, kad lauki tik manęs.

- Taip aš jau skambinau susitikimas po valandos pasiimsime naujokę tu ją paruošk. Noriu kad ji neapsivemtu ir nepradėtu šaukti jei kas pakryps ne taip. Nežinau koks šio susitikimo tikslas, bet jis sako kad nori man gražinti skolą už paslaugą. Taigi bukite viskam pasiruošę. Vadovausiu pati. Išvažiojame jo dvidešimt minučių.

- Supratau, bet jei nežinome ko tikėtis gal reiktu pasiimti daugiau apsaugos.

- Užteks ir tiek nenoriu jo išgąsdinti.

- Gerai bus padaryta.- pasakė jis ir išėjo. Aš baigiau skaityti laiškus, užsikišau ginklą už diržo ir nuėjau pas visus. Jie jau laukė manęs.

- Važiuojam, - pasakiau ir išėjau pro duris. Visi susėdome į Simo juodą visureigį ir patraukėme į karjerą kur turėjo į vykti susitikimas. Aš sėdėjau priekyje šalia Simo ir visą kelia jutau Klėjaus žvilgsnį. Jis pyksta ant manęs už tai ką pasakiau, bet tai tiesa jis man kaip brolis.

Mergina iš mafijosWhere stories live. Discover now