Part 23

188 15 0
                                    

Į salę netikėtai įėjo Itanas ir nieko nelaukęs priėjo prie manęs.

- Tas krovinys kuris turėjo šiandien ateiti iš Pietų Amerikos jis užstrigo. Pasienyje netikėtai pasikeitė pamaina gerai, kad mums pranešė, bet turime kažką daryti. – priėjęs pasakė man į ausį.

- Gerai ponai šiandien susirinkimą baigėme. Noriu, kad darbai vyktu palei grafiką. Jokių vėlavimu netoleruosiu. – visi išėjo iš salės. – Dabar pasakok kaip tai galėjo įvykti. Ar mes negalime papirkti šios pamainos? To krovinio laukiu jau savaite.

- Papirkti negalime ten per daug įtakingu žmonų. Jie žinojo, kad šiandien kirsim sieną ir laukia.

- Tada ir mums teks palaukti. Tegul vyksta į artimiausią slėptuvę. Teks pralaukti. Nesuprantu ar ne Karolis viską tvarkė? – paklausiau.

- Taip, jis tikrino maršrutą, bet jei ne mano žmogus būtume įkliuvę. Pas mus yra nuotėkis. – pasakė Itanas.

- Ir aš taip manau. Reikia jį rasti ir sutvarkyti. Pirma Zayn pabėgimas dabar tai. Nemanau, kad tai tik sutapimas. Kažkas bando mane nuversti. Jie rado mano silpnybę. Zayn man labai pavojingas. Jie klientai pamatys, kad mes nevykdom įsipareigojimų gali pradėti drebėti mano sostas. Aš šito nė už ką neleisiu. Noriu, kad padarytum sąrašą klientu kuriems turėjo ateiti prekės. Dauguma turėjo ligti mums, bet žinau, kad kažkam turime pristatyti dalį. – pasakiau susinervinusi.

- Gerai viską padarysiu. Rebeka tu manai, kad yra kažkas toks galingas kad galėtu tave nuversti?

- Mane gali nuversti Zayn. Jei jam kas nors padės. Aš tau nepasakojau, bet mes buvome gana artimi mokykloje. – prisipažinau.

- Jis tau nieko nepadarys tu nebe mokykloje ir turi galingą užnugarį.

- Na taip, bet vis tiek turiu jį surasti, kol jis nesurado manęs. – pasakiau. – turi tuo pasirūpinti

Zayn pozicija

Karolis mane įkurdino savo miško namelyje. Jo pažystamas gydytojas paėmė mano kraujo ir nuvežė į ligoninę dėdei. Dabar turėjau tik vieną tikslą surasti Rebekos silpnybę. Žinojau, kad pati didžiausia silpnybė esu aš, bet ji turi turėti ir kitų. Sunku ją rasti. Ji neturi šeimos. Nepalaiko pastovių santikiu. Ji bejausmė. Galima bandyt pagrobti jos broli, bet jis jos namuose. Ten iš ties saugu bet jei jis bus mūsų rankose ji privalės derėti. Turiu Karoliui išdėstyti savo planą. Jis duos man žmonių.

Visą pusdieni prasėdėjau prie kompiuterio ieškodamas informacijos apie jos namus. Įsilaužiau į palydovo duomenis. Sužinojau, kad jos namai išties nėra tokie saugus kokie turėtu būti. Prie vartų stovi du ginkluoti apsauginiai, toliau yra kameros ir signalizacija, bet teritorijoje apsauginiu nėra. Jie kas valandą apeina perimetrą. Ten įsilaužti užteks trejų žmonių. Svarbiausia, kad jos pačios neturi būti namuose. Pasižiūrėjęs įrašus supratau, kad ji retai grįžta.

Paskambinau Karoliui ir pasakiau apie savo planą. Jis pasakė, kad šiandien su ja susitinka. Tad nusprendžiau, kad tuo metu ir veiksiu. Susitikimas turėjo vykti po poros valandų tad jis atsiuntė savo žmones. Jie atvyko po pusvalandžio. Dar geros valandos prireikė pasiruošti. Smulkiai jiems nupasakojau planą. Mes sėdome į mašiną ir išvažiavome.

Privažiavome prie namo. Mus pasitiko du apsauginiai. Paleidau kulką vienam į galvą. Kitas išsitraukė ginklą ir ruošėsi šauti kai peršoviau jo pilvą. Atėmiau ginklą ir palikau jį ant kelio nukraujuoti. Įvažiavome į kiemą. Aš greitai užėjau vidun. Kadangi naudojau duslintuvą niekas negirdėjo šūvio. Į kambarį įbėgo berniukas šaukdamas „Mama grįžo," bet pamatęs mane sustingo. Nežinojau, kad Rebeka turi vaiką. Jis bus puikus svertas. Aš jį čiupau, bet į kambarį įėjo žilstelėjusi moteris ir pradėo rėkti. Už manęs stovėjo du vyrai kuriuos atsiuntė Karolis. Liepiau jiems ją nutildyti ir pasiėmiau berniuką.

Rebekos pozicija.

Važiavau į susitikimą su Karoliu. Buvau pikta jis jau ne pirmą kartą susimauna. Nemėgtu nevykeliu. Aš dirbu tik su geriausiais. Jis mane labai erzina. Pakenčiu jį tik todėl, kad turi ryšių Pietų Amerikoje. Iš ten keliauja merginos ir kokainas. Aišku narkotiku man užtektu gauti ir kitais kanalais, bet merginu verslą būtu sunku vystyti.

Mes susitikome užmiesty. Jis buvo garsus nusikaltėlis, o štai ano reputacija buvo puiki. Nenorėjau, kad kas mus kartu pamatytu. Sustojome miško proskynoje. Jis jau laukė. Karlas atidarė dureles ir aš išlipau. Karolis priėjo arčiau ir dabar mes stovėjome vienas prieš kitą.

- Po velnių kas nutiko. Kodėl nepasirūpinai, kad krovinys saugiai kirstu sieną. Žinai kiek man tai kainuos? – piktai pradėjau pokalbį.

- Aš viską sutvarkiau, bet tai buvo netikėtas reidas. Taigi mūsų nepagavo.

- Taip nepagavo, bet aš vėluosiu pristatyti prekę. Kentės mano geras vardas.

- Viskas gerai merginos čia pasirodys po poros dienų, tik diena vėliau nei turėjo. Prižadu viskas vyks be nesklandumų. Pats viskuo pasirūpinsiu. – pasakė jis.

- Geriau jau taip ir būtu, nes kitaip tau blogai baigsis ir man nesvarbu kokų ryšiu tu turi. – prie manes netikėtai priėjo Karlas.

- Bose jūs turite šį ta pamatyti. – pasakė jis ir aš atsisukau.

- Tai negali palaukti? – pasiteiravau.

- Ne. – pasakė jis ir atkišo man planšetės ekraną.

Ten buvo mano namai. Po kelių akimirkų pasirodė mašina. Ji ne mano. Niekam neleidžiu lankytis mano namuose. Iš jos išlipo didžiausias mano košmaras. Zayn nuėjo vidun ir po kelių akimirkų išėjo nešina Kajumi. Kaip tai galėjo įvykti?

- Važiuojam, tuoj pat! - pasakiau ir nuėjau į mašiną.

Mergina iš mafijosWhere stories live. Discover now