2.8

133 11 0
                                    

Pabudau kai jau buvo tamsu. Mudu gulėjome visiškai nuogi tik apsikloję kailiu kurį laikiau ant sofos. Girdėjau jo širdies plakimą, jis mane taip ramino. Pabučiavau Zayn ir jis pabudo.

- Mažyte, kiek dabar valandų? – pasiteiravo.

- Nežinau, bet jau vėlai. Mes pramiegojom keletą valandų.

- O ką veiksime dabar?

- Nežinau, bet aš alkana.

- Reikia paprašyti, kad Sara ko nors pagamintu.

- Aš jai daviau laisvadieni.

- Tada teks gaminti man. – pasiūlė Zayn.

- Ne, kai pastarąjį kartą tave įleidau į virtuvę tu vos nepadegei namų. – nesutikau su juo.

- Ne belieka eiti į miestą. Arba užsisakyti į namus.

- Gal eime į miestą? Senai niekur nebuvome dviese. – pasiūliau.

- Puiku, bet tau teks atsikelti, nes prispaudei mane. – nulipau nuo jo ir susigraibiau savo drabužius. Paėmiau jo marškinius užsimoviau užsegiau tris sagas ir nuėjau į viršu.

Greit palindau po dušu ir nuėjau į drabužinę. Per tą laiką Zayn užlipo į viršų ir nuėjo į vonią. Apsivilkau geltoną suknelę atvira nugara ir laisvai krentančiu sijonu. Susiradau baltus aukštakulnius ir juos pasiėmusi į ranką basomis grįžau į kambarį. Atsisėdau priešais veidrodi ir ėmiau dažyti. Pasidariau švelnu makiažą, o plaukus palikau laisvai krentančius. Zayn jau buvo pasiruošęs ir aš pasiėmusi delninukę nusileidau žemyn su juo. Nuėjom į garžą.

- Su kuo važiuosim. – paklausiau ir jis paėmė raudono Lambordžini raktelius.

- Šita, parodykim tavo tėvui, kad jam nepavyko mūsų išskirti.

- Gerai važiuojam. – abu įsėdome į mašiną, Zayn vairavo.

Sustojome prie vieno iš prabangiausiu miesto restoranų. Išlipome, Zayn pametė raktelius patarnautojui, aš įsikibau jam į parankę ir mudu nuėjome į vidų. Tai buvo vienas tų restoranu kur staliuką reikėjo užsisakyti prieš mėnesį. Priėjome prie merginos kuri stovėjo registratūroje ir Zayn prabilo:

- Staliuką dviem.

- Kokia jūsų pavardė?

- Malik.

- Deja, nerandu jūsų užsakymo.

- Tu čia nauja? – pasiteiravau.

- Dirbu jau dvi savaites. – išdidžiai pasakė ji.

- Supratau, pakviesk vadybininką. – paliepiau.

Ji piktai dėbtelėjo, bet iškvietė jį. Po minutės pasirodė vadybininkas. Vos pamatęs mus jis persigando. Aną kartą kai čia buvau priverčiau savininką atleisti penkis darbuotojus, nes jie prastai dirbo.

- Ponai Malik, gera jus čia matyti. Ar kas nors nutiko? – pasiteiravo.

- Na aš nerandu jų užsakymo. – pareiškė mergina.

- Labai atsiprašau, kad jus užlaikė ši nemokša ji čia naują. Eime palydėsiu jus iki jūsų staliuko. – teisinosi vadybininkas.

Mudu nusekėme jį ir palikome merginą be žado. Gavome nuošalų staliuką. Užsisakėme butelį vyno ir vadybininkas padavęs meniu nuėjo

- Ką tu padarei, kad tave pamatęs vadybininkas taip persigando?

- Ak prieš mėnesį mes čia buvome su Lėją jis mane suerzino ir jo vos neatleido.

- Antra kartą jis tos klaidos nenorėjo kartoti.

- O kas norėtu? Jau žinai ką valgysi?

Restorane praleidome porą valandų ir Zayn pasiūlė nuvažiuoti į klubą. Jau senai ten nebuvau. Todėl sutikau. Mudu šokome ir gėrėme iki paryčių. Neprisimenu kaip grįžome namo. Man tai labai nebūdinga.

Staiga pasigirsta tas velnio žadintuvas. Nepramerkusi akių nutildau jį ir po kurio laiko pašoku prisiminusi, kad man reikia į darbą. Greitai nueinu į dušą ir apsirengiu. Man plyšta gava. Užsidedu makiažo sluoksnį, kad tapčiau panaši į žmogų. Nusileidžiu žemyn ten tuščia tik Zayn raštelis ant šaldytuvo, kad išvažiavo į miestą pusryčiauti ir vėliau važiuos tiesiai į darbą. Mes vakar per vakarienę atvirai pasikalbėjom ir aš jį perspėjau, kad jei dar kartą mane apgaus išpildysiu vestuvinius įžadus, tik mirtis mus išskirs.

Nusileidau į garažą sėdau į mašiną ir išvažiavau į darbą. Vos atvažiavus mane pasitiko Alicija.

- Ponia jums viskas gerai? – pasiteiravo ji.

- Ne, aš pamiršau, kad man nebe septyniolika. Atnešk man didele late ir tos kavinukes kitapus gatvės ir dar pagriebk raguoti. – susigriebiau už galvos. – dar ir aspirino. – ji linktelėjo ir išėjo.

Aš nuėjau į kabinetą prisėdus ėmiau skaityti paštą. Šiandien turėjau du susitikimus. Vieną po poros valandų dėl naujo viešbučio statybos kitą vakarę su Eimantu ir Dimitrijumi. Alicija grįžo po dvidešimt minučių. Paėmiau tabletes ir išgėriau iškart dvi užsigerdama kava. Tada ėmiausi raguolio. Jau buvau pamiršusi koks baisus dalykas yra pagirios. Daugiau nebegersiu.

Diena praėjo gerai. Naujas viešbutis statomas pagal planą. Dieną niekas man netrukdė tik paskambino Lėja pranešė, kad mano dukros visai kaip ir mama velnio neštos ir pamestos. Jos išvertė visą jos spintą. Tai man buvo labai juokinga. Po darbo manęs atvažiavo Eimantas.

- Labas. – pasakiau įsėdusi į mašiną ir apkabinau jį.

- Labas, tave traktorius pervažiavo? Atrodai pastai. – Eimantas buvo vienas iš nedaugelio žmonių kurie rėždavo man skaudžią tiesą į akis.

- Na ačiū. Zayn išsitempė mane į klubą vakar. – tariau ir išsitraukus kosmetinę ėmiau dažytis.

- Kas geria vidury savaitės? – kreivai šyptelėjęs paklausė.

- Na prieš kokius penkis metus man nebuvo svarbu kokia savaitės diena, kad galėčiau išgerti. – tariau vis dar dažydamasi.

- Ach tiesa buvai vakarėliu maniakė. Atvažiavom. – tarė jis sustojęs prie prabangaus užmiesčio klubo.

- Eime. –  pasakiau ir susimečiau daiktus į rankinę.


Va jums nauja dalis. Čia iš serijos darysiu viską, kad tik nereiktu mokytis. Davai koki komentarą, nes aš baigiu išsisemti.

Mergina iš mafijosWhere stories live. Discover now