Part 14

190 12 0
                                    

Visa naktį tvarkiau reikalus. Paryčiais užsnūdau, bet mane prižadino beldimas. Aš pramerkiau akis pro langą skverbėsi šviesa. Vėl išgirdau beldimą. Ir surikau, kad užeitu. Pro duris įėjo Eimantas.

- Sveika miegančioji gražuole. – pasakė jis ir atsisėdo priešais mane.

- Labas, aš tik truputi užsnūdau. Turiu daug darbu. Visą naktį dirbau. Noriu savaitgali praleisti su Zayn.

- Ach kaip romantiška, bet po poros valandų turi susitikimą su Leonu.

- Taip tiesa man reiktu persirengti. Beje man sakė, kad kalbėjai su Lėja. Kaip judviem sekėsi?

- Na ji ilgai ant manęs rėkė, bet paskui mes susitaikėm ir ji nebelaiko nuoskaudos.

- Ar judu vėl kartu?

- Ne to negali būti. Aš jos niekad nemylėjau. Nebenoriu jos skaudinti.

- Puiku, aš lipu į viršu palysiu po dušu ir persirengsiu išvažiuojam po valandos. – pasakiau ir abu išėjome iš kabineto.

Aš padariau kaip sakiau ir po valandos jau leidausi žemyn kur manęs laukė vaikinai. Mes nekalbėjome tiesiog visi įsėdome į mašiną. Aš atsisėdau gale. Važiavome apie pusvalandį. Kai atvykome jie jau laukė ir aš nieko nelaukus išlipau ir priėjau prie Leono. Rankose laikiau lagaminėli su pinigais.

- Labas gražuole, puikiai atrodai. Matau atleidai tam suskiui.

- Labas ir tau. Jis išpirko kalte, bet mes čia ne dėl to. Turi preke? – paklausiau ir jis atidarė lagaminą kuriame buvo kokainas.

- Dabar tavo eilė. – ir aš atidariau savo lagaminą.

- Šimtas tūkstančiu kaip tarėmės. – mes apsikeitėme.

- Dar apie kai ką norėjau pasikalbėti. Vyks didelis gaujų vadu susirinkimas. Tu taip pat kviečiama, bet ten bus ir tavo tėvas.

- Kokia proga vyks susirinkimas? – kiek žinau jau dvejus metus nebuvo nei vieno.

- Visi pasipiktinę Malik gauja. Niekam nepatinka kaip Zayn vadovauja. Tu jį pažysti?

- Taip jis su mano broliu lanko vieną klasę. Kada sakei jis vyks?

- Po savaitės, kad visi spėtu pasiruošti.

- Aš dalyvausiu. – pasakiau ir nieko nelaukus grįžau atgal į mašiną.

Man tik įsėdus mes iškart išvažiavom.

- Ar viskas gerai? Jus ilgai kalbėjotės. – pasiteiravo Eimantas.

- Vyks vadu susirinkimas. Jo nebuvo jau porą metų ir aš kviečiama. Tai labai didelė garbė, nes tai reiškia, kad mūsų gauja pripažinta, bet ten bus ir tėvas. Be to vienintelis Leonas žino, kad aš vadovauju. Ne visiems patiks kad kažkokia mergiotė įsiterpė į jų gretas. Tėvas mane nudės, bet aš privalau dalyvauti.

- Viskas bus gerai nusiramink. Tu esi ne šeip kokia mergina, o Rebeka Ruso. Jie privalės tave priimti.

- Gal tu ir teisus. Nuvežkit mane namo. Savaitgali manęs nebus viskam vadovauji tu Simai. Man galima skambinti tik kritiniu atveju. Tekuosi susitvarkysit.

- Viskas bus gerai. Pailsėk. – pasakė Simas ir sustojo prie mano namu. Aš išlipau iš mašinos ir nuėjau į savo kambarį.

Susidėjau daiktus. Zayn atvažiuos manęs po pusvalandžio. Nusileidžiu žemyn ir sutinku mama.

- Kur susiruošei?

- Savaitgali praleisiu su draugais užmiestyje.

- Tu privalai sekmadieni grįžti. Važiuosime į labdaros renginį. Man tai labai svarbu.

- Na gerai jau grįšiu, bet susiruošiu viskam pati. – paskiau iš išėjau pro duris.

Zayn manęs laukė už vartų. Įsėdau į mašiną ir jį pabučiavau. Mudu išvažiavom. Važiavome apie porą valandų. Zayn visą laiką tylėjo. Sustojome prie prabangaus namo ant ežero kranto. Užėjom vidun ten atsivėrė nuostabus vaizdas. Didžiulė svetainė ir virtuvė. Viskas iš natūralios medienos.

- Patinka.

- Taip čia išties gražu.

- Eime parodysiu mūsų kambarį.

Jis mane nusitempė viršun ir įvedė pro vienas iš daugybės durų. Ten buvo didžiulis miegamasis gal dvigubai didesnis už mano kambarį. Jo vidurį stovėjo lovą. Visi paviršiai buvo natūralių žemės spalvų, taip pat buvo stiklinės durys kurios vedė į balkoną. Norėjau pažiūrėti į atsiveriančia panoramą, bet Zayn mane prispaudė prie sienos ir pradėjo bučiuoti mano kaklą. Aš atlošiau kaklą padarydama jam daugiau vietos. Pradėjau sagstyti jo marškinius jis nuvilko mano maikutę ir nunešęs numetė ant lovos, bet tada atsitraukė. Jis pastebėjo mano apibintuotą liemenį.

- Kas čia nutiko?

- Nesvarbu, dabar man viskas gerai. Gal teskime. –mačiau, kad jis visko šitaip nepaliks, bet jis buvo per daug įsiaudrinęs, kad sustotu. Mes grįžome prie darbo ir nė nepastebėjau kaip abu likome nuogi. Aš užlipau ant jo ir pradėjau lėtai judėti. Iš mūsų lupu pasigirdo tylios aimanos ir jos vis garsėjo. Aš judėjau vis greičiau ir greičiau. Kol galiausiai mes abu pasiekėme viršūnę. Aš susmukau ant jo. Mes abu sunkiai kvėpavome.

Pabudau nuo bučinio į kaktą. Gulėjau lovoje Zayn prispaudus savo kūnu.

- Žinai tu nuostabi, - pasakė jis ir vėl pabučiavo mano kaktą.

- Kiek laiko mes taip miegojome?

- Jau rytas gal nuveikime ką nors smagaus? Gal einame į džiakuzi?

- Gal pirma papusryčiaukime. Aš iš badėjusi. – išlipau iš lovos ir pradėjau ieškoti savo rūbu, bet jie buvo suplyšę. Tad pasiėmiau Zany marškinius ir užsisagsčiau keletą sagų.

Aš nusileidau žemyn iš pradėjau kepti blynus po kurio laiko pasirodė ir Zayn. Jis apsikabino mane, bet aš liepiau paleisti ir baigiau kepti blynus. Pavalgius mudu nuėjome į SPA zoną ir mirkome baseinuose kalbėjome apie mus ir mūsų ateitį. Vakare suvalgėme picą ir užlipome į viršų. Aš buvau labai pavargusi ir nenusiteikusi žaidimams taigi nusiėmiau maikutę ir apsivilkusi naktinius atsiguliau.

- Papasakok man ką slepia tie tvarsčiai. – aš tikrai nenorėjau apie tai kalbėti, bet žinojau, kad jis nenusileis.

- Na buvo toks nutikimas, - pradėjau aš ir viską jam papasakojau. Maniau, kad vergsi, bet neišspaudžiau nei ašaros. Jis mane tvirtai apkabino ir aš užmigau jo glėbyje.

Kitą dieną mes pabudome anksti ir papusryčiavę išėjome pasivaikščioti. Aš jam sakiau, kad turiu grįžti, nes einu į labdaros renginį. Jam labai tai nepatiko, bet sutiko mane parvežti. Mudu sėdėjome mašinoje prie mano namo ir bučiavomės jaučiau, kad jis nenori manęs paleisti.

- Ryt susitiksime mokykloje. – pasakiau.

- Taip, bet aš jau pasiilgau tavęs.

- Na teks pakentėti. – paskiau ir išlipau iš mašinos. Aš visai nenorėjau eiti į tą renginį, bet jau ir taip dažnai pykstuosi su tėvais. 

Mergina iš mafijosWhere stories live. Discover now