~10~

5.7K 339 137
                                    


    Tam her şey tüm duygusallığıyla ilerlerken kolumda hissettiğim soğuk tenle gözlerimi açtım.Yoongi sinirden belli olan damarlarıyla karşımdaydı ve bu sefer hiç iyi şeyler olmayacaktı...  

       Beni oturduğum yerden indirdi ve arkasına itti.O beni iterken Taeyong'da sinirle barmen bölümünden çıkıp yanımıza gelmişti.O da çok sinirli gözüküyordu.İkiside şu an beni dinlemezse kavga çıkacaktı.

    Yoongi'nin kolunu tuttum."Gidelim buradan sana anlatacağım."Yoongi kolunu tuttuğum elini sıkarak itti."Sana sonra soracağım Yo İn."Beni tekrar itmesiyle Taeyong hızla Yoongi'ye yaklaşıp sert bir yumruk geçirdi.Bunun karşılığını aynı şekilde Yoongi de verdi.Şuan o kadar saçma bir yanlış anlaşılmanın içindeydim ki...Biri kardeşim gibi gördüğüm ,diğeriyse aşık olduğum adamdı.Ve birbirlerine deli gibi vuruyorlardı.

      Yoongi'nin yere düşmesiyle Taeyong'un önüne geçtim."Taeyong dur lütfen.Başka bir gün yanına gelip sana her şeyi anlatacağım."Taeyong sinirle bana baktı .Ardından kafasını salladı ve geri çekildi.Bu sırada Yoongi de ayağa kalktı ve bana sinirli bakışlarıyla son bir kez baktı ve arkasını dönüp barın çıkışına ilerledi.

     Sinirlenmesi çok normaldi çünkü bizi pekte düzgün görmemişti .Yanlış anlamaktada haklıydı.Bende onu bir kızla görsem yanlış anlardım.Bu yüzden hemen açıklama yapmak istiyordum.

     Peşinden koştum.Bardan çıktım ve yolda onu durdurdum.Nefes nefese kalmıştım.Durdu ve bana döndü.Bense hala nefesimi düzenlemeye çalışıyordum ve yere bakıyordum."Ne gerek vardı buna Yoongi?Önce bana sorsaydın..."Sahte kahkahasıyla suratına baktım.Kaşı ve dudağı patlamıştı.Benim yüzümden...

       Elimi kanayan dudağında gezdirdiğimde hızla elimi itti."Seni şuan dinlemeyeceğim Yo İn.Sakinleştiğim zaman yaparsın açıklamanı.Tabi ne diyeceksen..."Olumsuz anlamda kafamı salladım.Beni şuan dinlemeliydi.

        Arkasını döndü ve yürümeye başladı.Koşarak önüne geçtim."Yoongi bak o-"Sinirle ofladığında susmam gerektiğini anlayıp onun önünden çekildim ve gitmesine izin verdim.Ne yapsaydım ?Zorla kendimi dinlettirip onu sinir mi etseydim?

    İçeri girdim ve çantamı alıp tekrar çıkışa ilerledim.Taeyong kolumu tuttu."Şuan değil..."Kafasını sallayıp kolumu bıraktı.Moralim yerle bir olmuştu.O yüzden bende Taeyong ile konuşmak istemiyordum.Onun bir suçu yoktu fakat şuan ben iyi değildim.

     Mahvolan gecenin peşine kendimi yatağıma bırakıp gözlerimi tavana diktim.Niye her şey birden bu hale gelmişti ki?Oysa ki ben bu geceyi çok farklı hayal etmiştim...


                     ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


          Tüm gün boş boş sınıfta oturmuştum.Üç  gündür tek yaptığım sınıfta boş boş oturmaktı zaten.Okul çıkışlarında beklesemde Yoongi benimle konuşmuyordu.Bence gereksiz bir tripti.Çok uzatmıştı...

       Bir şeyler almak için sınıftan çıktım.Koridorda yürürken aniden midem bulanmıştı.Dün gecede aynısı olmuştu ve biraz kusmuştum.

       Adımlarımı hızlandırdım.Yere bakarak yürüdüğüm için çarptığım sert bedenle geriye doğru birkaç adım atmak zorunda kalmıştım.Daha öncede aynı şey olmuştu .Ben Yoongi'ye yine aynı şekilde çarpmıştım.Tek fark o zaman ondan nefret ediyordum...

      Kafamı kaldırıp tepkisini ölçmeye çalıştım.Gülümsemişti.Şuan konuşmak için en iyi andı.Çünkü o gülümsüyordu.

       Konuşmak için ağzımı açtığımda birden yine midem bulandı ve ağzımı kapatıp tuvalete yöneldim.Yanından geçeceğim sırada kolumu tuttu.Bende hemen çektim ve tuvalete koştum.Ne yapsaydım?Yanında durup üstüne kusmam daha mı iyi olurdu?

COWARD ~MYGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin