~11~

6.1K 321 274
                                    


     Yoongi'nin Ağzından


        -İki Gün Sonra-


    Jimin'i aradım ve benimle okulun çatı katında buluşmasını söyledim.Saat 22.00'da burada olması gerekiyordu.Saatime baktım çoktan 22.14 olmuştu.Sinirlenmeye başlamıştım.Zaten iki gündür kafayı yeme noktasında turluyordum...

      Çatının kapısının açılmasıyla kapıya baktım.Sonuda gelebilmişti.Sinirle üstüne yürüdüm ve onu duvara yasladım."Bana bu akşam tüm gerçekleri anlatacaksın."Kaşlarını kaldırmasıyla onu bıraktım ve oturdum."Getirdin mi?"Kafasını sallayıp telefonunu çıkarttı ve yanıma oturdu.

     Derin bir nefes alıp videoyu başlattım.Yine acı çekerek Yo İn'in yalvarışlarını dinledim.En sonunda videoyu ilk izlediğimde durduğum yere geldiğinde bu sefer Jimin durdurdu."Bana önce o gün olanları anlatacaksın.Yoksa gerçekleri öğrenemezsin."

     Sinirle nefesimi düzene soktum."Tamam.İstediğin gibi olsun..."Bir süre durdum.Ardından devam ettim."O gün Eunwoo'yu dövmemin ardından abim depoya girdi.Klasik bir hareketle sadece bana zarar vermek için taktığı kemerini çıkarttı yine belinden ve her zaman ki gibi vurdu.Bense yine sadece acı çektim.Daha önce ona karşı geldiğimde yaptığımı biliyorsun...(Öldürmeye çalışmıştı abisini.)Kendimi tekrar kaybetmektense sadece gözlerimi kapadım ve tenime değen kemerle acı çektim.Kemer faslının bitmesiyle aşağılayıcı sözlerine başladı.Her zaman ki gibi..."Durdum ve yanağımdan süzülen yaşı elimin tersiyle sildim.Bunlar hep yaşadığım şeylerdi ve bunları her zaman bir tek Jimin'e anlatırdım.

    Jimin elini omzuma koydu."Bu hep yaptığı bir şeydi Yoongi.Fakat senin Yo İn'e yaptığın..."Elini ittim ve o günü hatırlamaya çalıştım yeniden."Biliyorsun Jimin...Yaşadıklarımdan dolayı hep birini suçlamak isterim ben.Çünkü yüzleşmekten korkarım.Jiyong'un (üvey abisi)annesinin ölmesinin nedeni ben değilim ki...O hep beni suçlayıp acı çektirerek rahatlatırdı kendini.Bende birini suçlamak ve acı çektirmek istemiştim.Ama yaptıklarımı ve özellikle bunu Yo İn'e bilerek yapmadım.Ben...Ben çok kötüyüm...Lütfen izlet şunu da artık bileyim ne kadar düştüğümü..."

      Videoyu devam ettirdi Jimin yanağını ıslatan göz yaşını silerken.Ben bir süre daha onu istemediği halde hissetmeye devam ederken o bir cam parçasını saplamıştı koluma.Kolumdan akan kanla kenara düşmüştüm ve orada gözlerim kapanmıştı.Demek Yo İn'in iki gün önce kolumdaki yarayı sormasının sebebi buydu...

     Benim bayılmamla Yo İn'de kaçmıştı.Video bu kadardı.İçimde tarif edilemez duydular vardı.Sinir,nefret,öfke ,sevinç....Hepsi bir aradaydı.

      Sevdiğim kadına o istemediği halde böyle bir şey yapamadığıma sevinmiştim.Fakat çok sinirliydim.Jimin o kadar ileri gitmediğimi biliyordu...O kadar acı çektiğimi biliyordu fakat bana hiç söylememişti.Acı çekişimi izlemişti.Yaşadığım tüm zorlukları bilen tek kişi olmasına rağmen...

     Yerimden kalkıp Jimin'in üstüne çıktım ve onu yumruklamaya başladım.Bir kaç yumruğun ardından o beni altına aldı ve o da beni yumrukladı.En yakın arkadaşımla düştüğüm durum gerçekten komikti...

      Jimin'de hıncını aldıktan sonra üstümden kalktı ve oturduk.Kanayan suratlarımıza bir de göz yaşlarımız eklenmişti."Neden Jimin ha?Neden sakladın benden?Neden sadece kendimi aşağılamamı ve acı çekmemi izledin?"Jimin peş peşe sorduğum sorularla aniden kafasını bana çevirdi."Peki ya sen Yoongi?Sinirini çıkartacak başka kız bulamadın mı?Neden o kız benim iki senedir sevgimi kendimden bile sakladığım kız olmak zorundaydı?"

COWARD ~MYGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin